quote:Op woensdag 27 september 2023 13:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hier moet ie wel werken.is dit 100% realSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou hem wel in de broek he. Zou niet netjes zijn tegenover @:scrummie
Daten met Fok!kers. Ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:05 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden hoor om naast liefdeskoppel @:wereldgozer & @:anneloos en liefdeskoppeltje @:ggmm & @:scrummie weer een nieuw liefdeskoppel (@:onlogisch @:pisces29 ) te verwelkomen in deze sc.
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daten met Fok!kers. Ik moet er niet aan denken.
De laatste keer dat ik iets privé met je deelde lag het 3 seconden later hier in de SC, dus ik pas even.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:37 schreef onlogisch het volgende:
Ik wacht nog altijd op de DM van @:Scrummie
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 27 september 2023 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik iets privé met je deelde lag het 3 seconden later hier in de SC, dus ik pas even.
Jongens niet nu. Focus je op de wedstrijd. Houd het bad warm.quote:
Feyenoord nog een paar goaltjes zou deze dag helemaal leuk maken.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dit.
Leuk nieuws @:scrummie
ff pissenquote:Op woensdag 27 september 2023 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jongens niet nu. Focus je op de wedstrijd. Houd het bad warm.
vieze gluurder strikes againquote:Op woensdag 27 september 2023 13:52 schreef onlogisch het volgende:
Foto gezien. Erg leuke meid @:Scrummie
Tevens voel ik een excuus aankomen van @:Scrummie (MAAR WE WACHTEN AF)
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vieze gluurder strikes again
eerder al naar billen van vrouwen in je sportschool
een patroon ontstaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |