Stel je niet zo aan zachtgekookt ei.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb het er nog wel een beetje moeilijk mee merk ik.
Wat ben jij fel vandaagquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zachtgekookt ei.
Wow zo ken ik jou niet (behalve tegen Chevy en 3rr0r)quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent een lieve jongen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ben jij fel vandaag
Ik geef hem graag ruimte om zijn emoties te ventileren
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ben jij fel vandaag
En messi (niet de voetballer, die gozer hier).quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wow zo ken ik jou niet (behalve tegen Chevy en 3rr0r)
quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
@FireFox1quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En messi (niet de voetballer, die gozer hier).
quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja die. Ik vergeet z'n naam altijd.
Messi / Frenkie de Jong / Ansu Fati en Andrew Tatequote:Op dinsdag 26 september 2023 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja die. Ik vergeet z'n naam altijd.
Free top gquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Messi / Frenkie de Jong / Ansu Fati en Andrew Tate
Laat mij erbuiten.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Ik uit mijn gevoelens.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent liefquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ben jij fel vandaag
Hoeveel persoonlijkheden heb jij?quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke idioot neemt nou een Xinomie?![]()
@:Pisces29 zie deze fluitketel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |