Dit was geestig bedoeld begrijp ik?quote:Op maandag 25 september 2023 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ajax, Volendam, Feyenoord en GGMM.
Dit ja.quote:Op maandag 25 september 2023 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wow, als ik zoiets presenteer op mijn werk kan ik meteen gaan zoeken
Go Ahead, omdat ze nu iets minder van Feyenoord kunnen genieten na de extra inspanning op woensdag.quote:Op maandag 25 september 2023 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ajax, Volendam, Feyenoord en GGMM.
Ook de supporters zijn hier de dupe van.quote:Op maandag 25 september 2023 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
https://www.ajax.nl/artik(...)oorstel-van-de-knvb/
In mijn hoofd was het leuk.quote:Op maandag 25 september 2023 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was geestig bedoeld begrijp ik?
dat klopt, want dit is onderdeel van Machine Learning, dit zou voor jou dan betekenen dat de machine jouw werk overneemt en jij meteen kan gaan zoeken.quote:Op maandag 25 september 2023 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wow, als ik zoiets presenteer op mijn werk kan ik meteen gaan zoeken
alle supporters? Echt?quote:Op maandag 25 september 2023 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook de supporters zijn hier de dupe van.
Maar dat ligt toch juist aan de supporters?
Hierover nog verbaasd zijnquote:Op maandag 25 september 2023 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw.
Had je hoger ingeschat dan dit.
Niet de supporters van die overige 3 clubs buiten Ajaxquote:Op maandag 25 september 2023 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En Feyenoord had morgen een oefenwedstrijd gepland staan tegen ongetwijfeld een betere club dan Ajax in de aanloop naar Atletico.quote:Op maandag 25 september 2023 16:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Go Ahead, omdat ze nu iets minder van Feyenoord kunnen genieten na de extra inspanning op woensdag.
Grappig dat je nu ineens wel genuanceerd kan zijn, Normaal doe je niet moeilijk om supporters van een club over één kam te scheren als er ergens gezeik is.quote:Op maandag 25 september 2023 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet de supporters van die overige 3 clubs buiten Ajax
En ook niet de 95% van supporters die niet de F-Side zijn bij Ajax, maar die hebben wat minder te willen nu.
Zoals al -tig keer is voorgesteld: gewoon op 0-3 vastleggen.quote:Op maandag 25 september 2023 16:41 schreef Red_85 het volgende:
Ajax naar de rechter
Feyenoord naar de rechter
FC Volendam niet akkoord
Wat een complete chaos. Iets zegt mij dat het ook woensdag niet gaat worden.
De KNVB kan dat dus zonder overleg met de clubs doen, gemeente Amsterdam is akkoord dus politie inzet ook geen probleem neem ik aan.quote:Het restant van de Eredivisiewedstrijd Ajax – Feyenoord wordt op woensdag 27 september (vanaf 14.00 uur) zonder publiek uitgespeeld. Dat is maandag besloten door het competitiebestuur betaald voetbal (KNVB, ECV en CED).
Zondag werd Ajax – Feyenoord na 55 minuten definitief gestaakt, omdat tot tweemaal toe vanaf de tribune vuurwerk op het veld werd gegooid. Na een gestaakte wedstrijd bepaalt het competitiebestuur betaald voetbal wat er met de wedstrijd gebeurt. Daarbij is het uitgangspunt dat de competitie zo eerlijk mogelijk moet verlopen en een duel dus het liefst op het veld wordt beslist.
De wedstrijd moet dan op de kortst mogelijke termijn worden hervat. Het tijdstip is in overleg met de gemeente Amsterdam vastgesteld. Dat betekent dat wedstrijd Ajax – FC Volendam, die voor woensdag 27 september stond gepland, wordt uitgesteld naar een later moment.
Maar er zijn nog niet eens kaarten verkocht voor dat bekerduel.quote:Op maandag 25 september 2023 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet de supporters van die overige 3 clubs buiten Ajax
En ook niet de 95% van supporters die niet de F-Side zijn bij Ajax, maar die hebben wat minder te willen nu.
Vanaf de dickpicks inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2023 16:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals al -tig keer is voorgesteld: gewoon op 0-3 vastleggen.
En ook dan zwijnt Ajax. Ik zeg het niet graag, maar hun "geitenkaas" spel achterin is om te huilen. Als die hufters op de tribune niet 'ingrijpen' dan wordt het makkelijk 0-6 (of meer).
Woensdag spelen tegen VOLENDAM, en daarna schoonmaak houden in de top en desnoods in de trainersstaf,
Vanaf de dick pics is het namelijk niets dan dikke ellende geweest.
Uithuilen en helemaal opnieuw beginnen.
Er zijn meer clubs die dat hebben moeten doen.
Sowieso belachelijk dat er politie voor nodig is; daar moeten we echt vanaf. Laat bedrijven maar gewoon private bedrijven inhuren voor beveiliging in plaats van overheid.quote:Op maandag 25 september 2023 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
De KNVB kan dat dus zonder overleg met de clubs doen, gemeente Amsterdam is akkoord dus politie inzet ook geen probleem neem ik aan.
Jep. Maar wel even door de heel erg zure appel heen.quote:
Wagner zoekt nog wel wat werkquote:Op maandag 25 september 2023 16:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat er politie voor nodig is; daar moeten we echt vanaf. Laat bedrijven maar gewoon private bedrijven inhuren voor beveiliging in plaats van overheid.
Hahahahaquote:Op maandag 25 september 2023 16:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat er politie voor nodig is; daar moeten we echt vanaf. Laat bedrijven maar gewoon private bedrijven inhuren voor beveiliging in plaats van overheid.
Het is werkelijk de enige sport in Nederland waar dit gebeurd. Bijvoorbeeld dat de bus met spelers onder politiebegeleiding wordt gereden. Belachelijk.quote:
Het is ook de enige sport in Nederland die mensen trekt dus dat is niet zo’n best argument.quote:Op maandag 25 september 2023 16:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is werkelijk de enige sport in Nederland waar dit gebeurd. Bijvoorbeeld dat de bus met spelers onder politiebegeleiding wordt gereden. Belachelijk.
Noem ze maar supportersquote:Op maandag 25 september 2023 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wielrennen heeft geen politie nodig? Marathons? Iedere sport op de openbare weg heeft al politie nodig.quote:Op maandag 25 september 2023 16:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is werkelijk de enige sport in Nederland waar dit gebeurd. Bijvoorbeeld dat de bus met spelers onder politiebegeleiding wordt gereden. Belachelijk.
Dat moet je meer beveiliging inhuren.quote:Op maandag 25 september 2023 16:55 schreef GGMM het volgende:
Die vergelijkingen met B-sporten waar 2 man en een kip op afkomen daar kan ook echt helemaal niks mee
Sjoerd Mossouquote:Op maandag 25 september 2023 16:51 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jantje Smit is terecht woedend en mad
Wielrennen is dat ook geen sport.quote:Op maandag 25 september 2023 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wielrennen heeft geen politie nodig? Marathons? Iedere sport op de openbare weg heeft al politie nodig.
Je idee is ook belachelijk.quote:Op maandag 25 september 2023 16:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja,de politie e.d. dusquote:Op maandag 25 september 2023 16:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat moet je meer beveiliging inhuren.
Nagenoeg failliete clubs die, na financieel wanbeleid, met miljoeneninjecties door gemeenten/gemeenschapsgeld moeten worden gered.quote:Op maandag 25 september 2023 16:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
De enige club die er winst bij heeft is, is ajax.quote:Op maandag 25 september 2023 16:41 schreef Red_85 het volgende:
Ajax naar de rechter
Feyenoord naar de rechter
FC Volendam niet akkoord
Wat een complete chaos. Iets zegt mij dat het ook woensdag niet gaat worden.
Edit:
NOS TT meldt dat ook Volendam aan het onderzoeken is wat de rechten zijn. Jan Smit is furieus, want zonder overleg
Een f5-ende Klaas verslagen, gefeliciteerd.quote:
JAAA CALIMERO EN KOKKIEquote:
Staat toch al 11 min onlinequote:Op maandag 25 september 2023 17:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Een f5-ende Klaas verslagen, gefeliciteerd.
Die is natuurlijk netjes het hele filmpje aan het kijken voordat die concludeert dat ze ziedend zijnquote:Op maandag 25 september 2023 17:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Staat toch al 11 min onlineValt me tegen van klaas
Parodie.quote:Heeft u zich verkeken op deze taak bij een beursgenoteerde voetbalclub? Tot nu toe was u altijd werkzaam bij semi-overheidsinstanties.
'Nou, bij Ajax leer je snel hoor. Het is meer een samenloop van dingen, waaronder de slechte prestaties op het veld, die ik niet had voorzien. Wat ik wel bijzonder vond bij mijn aantreden, was dat er nauwelijks was nagedacht over de invulling van de functies binnen de directie.
Tot Mislintats vertrek was volgens een eerste persbericht 'in goed overleg' besloten. Kort daarna gevolgd door een tweede persbericht dat het toch om een ontslag ging. Hoe kan dat?
'Weet ik niet. Het is slordig, maar ik moet het nog navragen.'
De kritiek, ook op uw rol, zwelt aan. Zit u er volgende week nog?
'Ja. In de chaotische fase waarin we zitten is het belangrijk dat er bestuurlijke rust is en continuïteit. Wat los je op met het wegsturen van de rvc? Wij hebben de overtuiging belangrijk te kunnen zijn. Voor ons is het nu hard werken om deze moeilijke periode door te komen en de sportieve prestaties op het veld te waarborgen.'
Inclusief de huidige trainer?
'Zeker.'
Genotquote:Op maandag 25 september 2023 17:06 schreef Caland het volgende:
Ik zat een interview met die president-commissaris van Ajax te lezen, wat stukjes.
[..]
Parodie.
wees dan duidelijker. Je hent het over de supporters, maar de supporters hebben het veroorzaakt. Je insinueert genoegquote:
Ik citeer alleen maar gek.quote:Op maandag 25 september 2023 17:10 schreef Malavita het volgende:
[..]
wees dan duidelijker. Je hent het over de supporters, maar de supporters hebben het veroorzaakt. Je insinueert genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |