Zie het niet gebeuren eigenlijk dat hij eruit gaat.quote:Op maandag 25 september 2023 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord er nog 3 inprikt waardoor je met 0-6 op de kloten krijgt, en dan is het wel een beetje klaar met Steijn en zijn rare fratsen.
Gewoon nooit meer uitspelen. We vergeten wat er is gebeurd.quote:Op maandag 25 september 2023 16:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit zal nog wel een eindeloos getouwtrek worden, heb oprecht geen idee hoe je dit kunt oplossen.
Gaat Ajax nu niet akkoord dan gaat Feyenoord uiteraard weer niet akkoord met uitspelen in november.
Knudsenquote:Op maandag 25 september 2023 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie het niet gebeuren eigenlijk dat hij eruit gaat.
En zo ja, wat dan? Trainer 4 in 2 seizoenen? En wie moet je ervoor zetten?
Ja dat wordt al 1,5 dag gezegd. Ik denk ook dat dat de beste optie was.quote:Op maandag 25 september 2023 16:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is toch het minst kwade van alle opties blijkbaar.
Feyenoord heeft niks te kiezen zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 september 2023 16:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Feyenoord zal de punten moeten halen in Europa. Feyenoord speelt CL. Feyenoord mag kiezen.
Dat.quote:Op maandag 25 september 2023 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feyenoord heeft niks te kiezen zo werkt dat natuurlijk niet.
Als er in deze situatie 1 club is die niets te kiezen heeft, dan is het Ajax.quote:Op maandag 25 september 2023 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feyenoord heeft niks te kiezen zo werkt dat natuurlijk niet.
Dit klinkt als Harvardquote:Op maandag 25 september 2023 16:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik doe data analist studie
als wij ontbrekende data hebben, dan wordt ons aangeraden om het gemiddelde of mediaan te nemen van de hele column zeg maar.
helaas voor feyenoord betekent dit dan winst, oftewel 3 punten voor ajax, als je kijkt naar aantal gespeelde onderlinge duels in Amsterdam en de uitkomst.
ik betreur dit ten zeerste, maar het is niet anders.
in het verleden behaalde resultaten bieden wel garantie voor de toekomst
we hebben allemaal gezien wat az overkomen is na 3-0 voorgestaan te hebben, ook dat nog
dat zeg ik
Ik mag hopen dat dit bait is?quote:Op maandag 25 september 2023 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Erg vermoeiend dat Feyenoord denkt ergens recht op te hebben omdat het nu b ij een wedstrijd gebeurt waar hun fans niet aanwezig zijn. Dat zielige calimerogedoe mag ook wel eens afgelopen zijn.
Uiteindelijk heeft de KNVB ook weinig erover te zeggen en is het uiteindelijk (in dit geval) Halsema die bepaalt of iets wel of niet kan.quote:Op maandag 25 september 2023 16:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als er in deze situatie 1 club is die niets te kiezen heeft, dan is het Ajax.
Van welke klup je ook supporter bent, Feyenoord valt echt helemaal niets te verwijten. Toch worden ze gedwongen om de agenda's om te gooien. En dat geldt hier ook nog eens voor Volendam.
Helaas is dat wel vaker het geval bij om dit soort redenen gestaakte wedstrijden. Misschien moeten ze zich daar bij de KNVB eens over buigen.
Omdat ik niet onder de indruk ben van een paar spelers van Feyenoord?quote:
Nee, anders had ik dit wel in het Feyenoord-topic gezet. (En dan nog was het ook m'n echte mening)quote:
Ik ben je kwijt.quote:Op maandag 25 september 2023 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, anders had ik dit wel in het Feyenoord-topic gezet. (En dan nog was het ook m'n echte mening)
Gewoon meebewegen met wat een paar proleten teweeg brengen.quote:Op maandag 25 september 2023 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, anders had ik dit wel in het Feyenoord-topic gezet. (En dan nog was het ook m'n echte mening)
Shit happens, stop met janken en pas je aan aan de situatie zoals die is.
Wauw.quote:Op maandag 25 september 2023 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Shit happens, stop met janken en pas je aan aan de situatie zoals die is.
eerder Harry verwardquote:
Ik bedoel dat het misschien toch een idee is om de club, op wiens terrein dergelijke shitzooi plaatsvindt, een reglementair verlies door de strot te duwen. Ongeacht de stand, of de zogenaamde status van de club, en de verdiensten voor het vaderlandse voetbal.quote:Op maandag 25 september 2023 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft de KNVB ook weinig erover te zeggen en is het uiteindelijk (in dit geval) Halsema die bepaald of iets wel of niet kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |