Enzo.quote:
geen zin om op te zoeken of ik het juist heb geschrevenquote:
Oh het boeit me nietsquote:Op maandag 25 september 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen zin om op te zoeken of ik het juist heb geschreven
mij ook nietquote:Op maandag 25 september 2023 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh het boeit me niets
* greysbones pakt rol wc papier en gooit deze naar HENKquote:
2 rollen..quote:Op maandag 25 september 2023 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt rol wc papier en gooit deze naar HENK
Oh, ik dacht dat je salade voor lunch hadquote:Op maandag 25 september 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen zin om op te zoeken of ik het juist heb geschreven
Nein Herr Devzeroquote:Op maandag 25 september 2023 13:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je salade voor lunch had
das wel te hopenquote:Op maandag 25 september 2023 14:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet hoeveel 2 Henken poepen.. meer dan 1 zoiezo
Bedanktquote:Op maandag 25 september 2023 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt rol wc papier en gooit deze naar HENK
Ik weet het nietquote:Op maandag 25 september 2023 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nein Herr Devzero
enig idee waar ons lieflijk HC is ?
begreep dat ze loos is ?(als in daar was laatst een meiske loos)
Heide kan ook mooi zijn, maar kennelijk vandaag niet. Zeker ook geen adders of wolven gezien?quote:Op maandag 25 september 2023 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef ze wandeling een 5/10. Weinig bos, veel heide. Wandeling liep voornamelijk over brede saaie zandpaden. Weinig spanning.
Neuh verrassend weinig beestjes. Het kon mij niet bekoren vandaag.quote:Op maandag 25 september 2023 14:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Heide kan ook mooi zijn, maar kennelijk vandaag niet. Zeker ook geen adders of wolven gezien?
Wandelen kan ook leuk zijn zonder exotische dieren en planten, gewoon frisse lucht en buiten zijn is goed voor de mentale gezondheid. Nu kun je weer met volle moed je Sims huizen verbouwen.quote:Op maandag 25 september 2023 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh verrassend weinig beestjes. Het kon mij niet bekoren vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |