quote:Hoi, Groeten, Ik ben Yingluck Shinawatra, een voormalige premier van Thailand. Ik heb een zakelijk voorstel voor je. Het zal zeer nuttig zijn. Ik zal u meer details geven zodra ik uw antwoord ontvang. Yingluck Shinawatra.
Omdat haar kind niet wit is.quote:Op maandag 25 september 2023 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Er is iemand in de wereld die zijn kind 'Beige' heeft genoemd.
Waarom?
oh liefje toch, ben je zoveel aangekomen toen ik dit weekend weg was dat je gegroeid bent?quote:
Daar krijg ik weer bechamel-vibes bij.quote:Op maandag 25 september 2023 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik las eens dat iemand het woord beige had gespeld als beche en daarmee eigenlijk crčme bedoelde.
Gedoemd om altijd saai te blijven.quote:Op maandag 25 september 2023 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom?
En ik bæsj (poep).quote:Op maandag 25 september 2023 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar krijg ik weer bechamel-vibes bij.
Ik probeer dit te volgen, maar het lukt me niet. Hoe, huh, wat?quote:Op maandag 25 september 2023 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik las eens dat iemand het woord beige had gespeld als beche en daarmee eigenlijk crčme bedoelde.
Jaquote:Op maandag 25 september 2023 12:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh liefje toch, ben je zoveel aangekomen toen ik dit weekend weg was dat je gegroeid bent?
Bechamel is dan ook de beige onder de sauzen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar krijg ik weer bechamel-vibes bij.
Gelukkig maar dan dat je je spambox nog even hebt bekeken.quote:Op maandag 25 september 2023 12:13 schreef Pheno het volgende:
Nou, deze kwam in mijn spam, had ik toch bijna dit buitenkansje gemist!
[..]
Ik vind dat wel een perfecte naam voor een eventueel kind van Buda eigenlijk. Als ik aan Buda denk, dan denk ik aan iemand die gewoon normaal is. Lekker rustig, niet te opvallend. Beige.quote:Op maandag 25 september 2023 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom?
Ik zit op zo'n moedermaffiaforum, daar zijn serieus discussies over welke kleur beige het best in de babykamer past.quote:Op maandag 25 september 2023 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gedoemd om altijd saai te blijven.
Ik denk dat je met zo'n naam een puber van hel wordt of een muurbloempje. Er zit niks tussen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een perfecte naam voor een eventueel kind van Buda eigenlijk. Als ik aan Buda denk, dan denk ik aan iemand die gewoon normaal is. Lekker rustig, niet te opvallend. Beige.
Cellophane, Mr. Cellophane shoulda been my name Mr. Cellophane 'cause you can look right through me Walk right by me and never know I'm therequote:Op maandag 25 september 2023 12:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een perfecte naam voor een eventueel kind van Buda eigenlijk. Als ik aan Buda denk, dan denk ik aan iemand die gewoon normaal is. Lekker rustig, niet te opvallend. Beige.
Iets wat crčme was werd omschreven als beche.quote:Op maandag 25 september 2023 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik probeer dit te volgen, maar het lukt me niet. Hoe, huh, wat?
Wat ontzettend cool! Mooi gemaakt.quote:Op maandag 25 september 2023 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
Crosspost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn giraffelamp van karton voor het knutseltopic.
@DeZwabberquote:Op maandag 25 september 2023 12:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Cellophane, Mr. Cellophane shoulda been my name Mr. Cellophane 'cause you can look right through me Walk right by me and never know I'm there
Ja maar hoe?quote:Op maandag 25 september 2023 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets wat crčme was werd omschreven als beche.
Zwab?quote:Op maandag 25 september 2023 12:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Cellophane, Mr. Cellophane shoulda been my name Mr. Cellophane 'cause you can look right through me Walk right by me and never know I'm there
Eh, als je de ch als sj uitspreekt en niet als g.quote:
Oh, ik refereerde aan Zwab die blijkbaar wel bij meets aanwezig is, maar nooit onthouden wordt, gecombineerd met z'n John Cena-post van vanmorgen. Ik denk CL ook.quote:Op maandag 25 september 2023 12:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb ik weer iets gedaan wat eigenlijk iets is wat andere doen?
quote:Op maandag 25 september 2023 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
Crosspost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn giraffelamp van karton voor het knutseltopic.
Vast dat rare after eight volkquote:Op maandag 25 september 2023 12:15 schreef dud0r het volgende:
Welke debiel doet er munt in de sinaasappelsap
We waren eens op een meet en toen waren we Zwab steeds kwijt, maar bleek hij gewoon naast ons te staan. Dit gebeurde meerdere keren.quote:Op maandag 25 september 2023 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik refereerde aan Zwab die blijkbaar wel bij meets aanwezig is, maar nooit onthouden wordt, gecombineerd met z'n John Cena-post van vanmorgen. Ik denk CL ook.
Ja we moeten een beetje reclame maken voor ons topic.quote:Op maandag 25 september 2023 12:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Crosspost van m'n egelhuisje
kwiwi in CRE / Welkom bij de FOK! Knutselclub! #2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |