@dud0r doe hier eens wat aan danquote:Op maandag 25 september 2023 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:devilswhore het is waar
toen we net aan het daten waren kreeg ik nog wel eens ontbijt op bed tho, dat is al een tijdje niet meer
Ergens rond 1 februari weer.quote:Op maandag 25 september 2023 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is goed. Laat maar weten wanneer je in de buurt bent
[..]
Ik loop net het station uit
Hsquote:Op maandag 25 september 2023 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van in DH. Welke?
Dit klinkt alsof hij zijn best niet meer doet voor je, klopt dat?quote:Op maandag 25 september 2023 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
toen we net aan het daten waren kreeg ik nog wel eens ontbijt op bed tho, dat is al een tijdje niet meer
eerst was hij eerder wakker dan ik, laatste tijd staan we vaker tegelijk op, doen we dingen, hond uitlaten, voor je het weet is het 11 uurquote:Op maandag 25 september 2023 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:dud0r doe hier eens wat aan dan
Hoezo ben je hiermee gestopt
quote:Op maandag 25 september 2023 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 september 2023 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:dud0r doe hier eens wat aan dan
Hoezo ben je hiermee gestopt
Wel je kind thuis laten danquote:Op maandag 25 september 2023 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ergens rond 1 februari weer.
Hmmmquote:Op maandag 25 september 2023 11:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
eerst was hij eerder wakker dan ik, laatste tijd staan we vaker tegelijk op, doen we dingen, hond uitlaten, voor je het weet is het 11 uur
Daar zit ik niet in de buurt. Helaas, geen dud0r spotten vandaag.quote:
ik ga vanavond dud0r spottenquote:Op maandag 25 september 2023 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zit ik niet in de buurt. Helaas, geen dud0r spotten vandaag.
Is dit net zoals train & planespotting?quote:Op maandag 25 september 2023 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neu, mijn zus wil altijd wel oppassen zei ze.quote:Op maandag 25 september 2023 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel je kind thuis laten dan
Wat heb je liever?quote:Op maandag 25 september 2023 11:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
eerst was hij eerder wakker dan ik, laatste tijd staan we vaker tegelijk op, doen we dingen, hond uitlaten, voor je het weet is het 11 uur
Ik zou dit even zwart op wit vragen voor de zekerheidquote:Op maandag 25 september 2023 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neu, mijn zus wil altijd wel oppassen zei ze.
Deze week nog een tweede kans voor mij begreep ik.quote:Op maandag 25 september 2023 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga vanavond dud0r spotten
De eckte tips.quote:Op maandag 25 september 2023 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou dit even zwart op wit vragen voor de zekerheid
Geen idee. Hoe lang ben je dud0r? En wat is je gewicht?quote:Op maandag 25 september 2023 11:47 schreef essnhills het volgende:
Is dit net zoals train & planespotting?
Van een afstandje iets groots spotten?
Nee, ik had vol verbazing een paar filmpjes met mensen gekeken en toen kreeg ik ook filmpjes met dieren.quote:Op maandag 25 september 2023 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, dit wist je niet? Ik ga echt goed op filmpjes daarvan.
Volgens mij heeft ze dit via WhatsApp gemeld.quote:Op maandag 25 september 2023 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou dit even zwart op wit vragen voor de zekerheid
quote:Op maandag 25 september 2023 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben met mn caaf bij de chiropractor geweest. Beestje had blijkbaar geen last van z'n kaak maar tandziekte. Thanks dierenarts. Beestje had ontzettend veel pijn en ik was een zwik geld kwijt.
1,69m en 169 kiloquote:Op maandag 25 september 2023 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe lang ben je dud0r? En wat is je gewicht?
Nou, @dud0r, je leest het.quote:
*Bericht opslaan in map: VAN LEVENSBELANG*quote:Op maandag 25 september 2023 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dit via WhatsApp gemeld.
Daar kijk je dus niet overheen.quote:
Ja tenzij je op 1,70m+ gaat kijken dusquote:
Samen met het bericht van mijn schoonmoeder dat ze wel een dag minder wil werken zodat ze een oppasdag kan doen.quote:Op maandag 25 september 2023 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*Bericht opslaan in map: VAN LEVENSBELANG*
*Ok*
Ik zorg dat mijn zichtlijn naar beneden gericht is.quote:Op maandag 25 september 2023 11:53 schreef essnhills het volgende:
Ja tenzij je op 1,70m+ gaat kijken dus
Gewoon met zoiets rekening houden:quote:Op maandag 25 september 2023 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zorg dat mijn zichtlijn naar beneden gericht is.
Jammerquote:Op maandag 25 september 2023 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huehuehuequote:Op maandag 25 september 2023 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Maar is er iets in de plaats gekomen voor ontbijt op bed
Gelukkigquote:Op maandag 25 september 2023 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neu, mijn zus wil altijd wel oppassen zei ze.
178 en 240 kiloquote:Op maandag 25 september 2023 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe lang ben je dud0r? En wat is je gewicht?
Etenquote:
Ik ben langer dan datquote:
Ja jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |