Ja. Afdelingslunchquote:
Jij hebt echt goede timing elke keer.quote:
Ik moet nog ontbijten.quote:
Met zijn tweeën. Ik zorg wel voor een toetje.quote:
Nog geen man met korte broek en gespierde benen gespot in Den Haag. Waar zit je?quote:
Oh, dit wist je niet? Ik ga echt goed op filmpjes daarvan.quote:Op maandag 25 september 2023 11:38 schreef Recce het volgende:
Oh, er zijn nu ook al chiropractors voor huisdieren. Even de ruggengraat van de hond rechtkraken!
Ben met mn caaf bij de chiropractor geweest. Beestje had blijkbaar geen last van z'n kaak maar tandziekte. Thanks dierenarts. Beestje had ontzettend veel pijn en ik was een zwik geld kwijt.quote:Op maandag 25 september 2023 11:38 schreef Recce het volgende:
Oh, er zijn nu ook al chiropractors voor huisdieren. Even de ruggengraat van de hond rechtkraken!
Alleen zijn die fake. Zo veel filmpjes waar je 'knak' hoort. maar dat werkt zo nietquote:Op maandag 25 september 2023 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, dit wist je niet? Ik ga echt goed op filmpjes daarvan.
quote:Op maandag 25 september 2023 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo heb jij gratis lunch? Heeft lilak gegookt?
quote:
Is goed. Laat maar weten wanneer je in de buurt bentquote:Op maandag 25 september 2023 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met zijn tweeën. Ik zorg wel voor een toetje.
Ik loop net het station uitquote:Op maandag 25 september 2023 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geen man met korte broek en gespierde benen gespot in Den Haag. Waar zit je?
quote:
Ik ben net een half uur uit bed, mijn zin in popcorn is nog niet zo hoogquote:
Daar zijn er meer van in DH. Welke?quote:
Wie zegt dat het een station in DH isquote:Op maandag 25 september 2023 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van in DH. Welke?
@DevilsWhore het is waarquote:Op maandag 25 september 2023 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind dat ik best oke kan koken
@:loveislikeakiss kan daar meer over vertellen
Meer de hoofden die getrokken worden.quote:Op maandag 25 september 2023 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen zijn die fake. Zo veel filmpjes waar je 'knak' hoort. maar dat werkt zo niet
@dud0r doe hier eens wat aan danquote:Op maandag 25 september 2023 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:devilswhore het is waar
toen we net aan het daten waren kreeg ik nog wel eens ontbijt op bed tho, dat is al een tijdje niet meer
Ergens rond 1 februari weer.quote:Op maandag 25 september 2023 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is goed. Laat maar weten wanneer je in de buurt bent
[..]
Ik loop net het station uit
Hsquote:Op maandag 25 september 2023 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van in DH. Welke?
Dit klinkt alsof hij zijn best niet meer doet voor je, klopt dat?quote:Op maandag 25 september 2023 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:devilswhore het is waar
toen we net aan het daten waren kreeg ik nog wel eens ontbijt op bed tho, dat is al een tijdje niet meer
eerst was hij eerder wakker dan ik, laatste tijd staan we vaker tegelijk op, doen we dingen, hond uitlaten, voor je het weet is het 11 uurquote:Op maandag 25 september 2023 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:dud0r doe hier eens wat aan dan
Hoezo ben je hiermee gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |