Zwanger wordt je er toch niet meer vanquote:
Het gaat niet om aandacht maar nogmaals leg het liever niet uit nu.quote:Op maandag 25 september 2023 11:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hoeft niets uit te leggen. Aandacht kan je gewoon niet afdwingen. Moet je volgens mij ook helemaal niet willen.
Het lukte mij vroeger aardig.quote:Op maandag 25 september 2023 11:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hoeft niets uit te leggen. Aandacht kan je gewoon niet afdwingen. Moet je volgens mij ook helemaal niet willen.
Geen mini DevilsDudes!quote:Op maandag 25 september 2023 11:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zwanger wordt je er toch niet meer van
Het gaat bij jou altijd om aandacht. Waarom anders laatst een medeKSC'er bedreigen alleen maar omdat die persoon je negeerde?quote:Op maandag 25 september 2023 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Het gaat niet om aandacht maar nogmaals leg het liever niet uit nu.
Ik vind dat ik best oke kan kokenquote:Op maandag 25 september 2023 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je kookt, dat zijn wel serieuze pluspunten natuurlijk.
HAHHAHAA BEDREIGEN. Oke stop.quote:Op maandag 25 september 2023 11:32 schreef kwiwi het volgende:
Waarom anders laatst een medeKSC'er bedreigen alleen maar omdat die persoon je negeerde?
Sorry, wat?quote:Op maandag 25 september 2023 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het gaat bij jou altijd om aandacht. Waarom anders laatst een medeKSC'er bedreigen alleen maar omdat die persoon je negeerde?
Vertel me meer.quote:Op maandag 25 september 2023 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het gaat bij jou altijd om aandacht. Waarom anders laatst een medeKSC'er bedreigen alleen maar omdat die persoon je negeerde?
Slaat nergens op. Maar wil er niet op in gaan want wil geen ban enzquote:
Nee het is bijna gratis lunchtijdquote:
Gefelicitaartquote:
Tijd voor een diner bij kaarslichtmeet?quote:Op maandag 25 september 2023 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind dat ik best oke kan koken
@:loveislikeakiss kan daar meer over vertellen
Het is nog ochtendquote:
Ik word wel nieuwsgierig zo. DM staat open enzo.quote:Op maandag 25 september 2023 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Maar wil er niet op in gaan want wil geen ban enz
Met z'n drieën?quote:Op maandag 25 september 2023 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tijd voor een diner bij kaarslichtmeet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |