ja dan nog liever geenquote:Op zondag 24 september 2023 21:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Weet even geen andere.. en als we weer zolang moeten wachten...
quote:Op zondag 24 september 2023 21:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Weet even geen andere.. en als we weer zolang moeten wachten...
Ik kijk dan liever heel even hypocriet met mijn Ajax hart (insert schaam smiley..)quote:
Marc wilde ze best serieus nemen...quote:Op zondag 24 september 2023 21:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overmars terug.
Dan heeft HR wel wat uit te leggen aan de dames binnen de club. En de selectie van het damesteam weet dan ook hoe serieus vrouwen binnen het voetbal worden genomen.
Jij bent echt een rarequote:Op zondag 24 september 2023 21:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Marc wilde ze best serieus nemen...
Phoe phoe een beetje (zwarte) humor mag ook wel na zo'n dag..quote:
Welnee. Een paar verloren wedstrijden aan het begin van het seizoen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Dit is de ergste crisis die ajax ooit heeft gehad
Goedemiddag u spreekt met Rubiales van de RFEF.quote:Op zondag 24 september 2023 21:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overmars terug.
Dan heeft HR wel wat uit te leggen aan de dames binnen de club. En de selectie van het damesteam weet dan ook hoe serieus vrouwen binnen het voetbal worden genomen.
Iedereen verdient een 2e kans.quote:Op zondag 24 september 2023 21:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overmars terug.
Die gast van "MARCO, PANNENKOEK" moet terugkomen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:55 schreef KingRoland het volgende:
wij hebben zo een congres nodig en iemand met zo een speech
neequote:Op zondag 24 september 2023 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen verdient een 2e kans.
Een echte held was met Sporen komen aanzetten. Beetje lafjes van je.quote:
heyy jou had ik nog niet gezien vanmiddag. Begeleiding klaar? Circus compleetquote:
hugo?quote:Op zondag 24 september 2023 21:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
Oke proef ballonnetje van me viel verkeerd. Mijn moeder is een "de Jonge" dus komt vast daardoor..
Luuk?quote:Op zondag 24 september 2023 21:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
Oke proef ballonnetje van me viel verkeerd. Mijn moeder is een "de Jonge" dus komt vast daardoor..
Beter lezen, dat stel ik namelijk nergens. Ik stel alleen dat Ajax (ook) een supportersprobleem heeft en dat dit te vaak met de mantel der liefde wordt bedekt.quote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Gasten zoals jij zijn een onderdeel van het probleem.
"Maar bij mijn club is het niet zo erg hoor..."
Simpele ziel.
je insinueert wat anders, maar je zal het idd vast niet zo bedoeld hebben als feyenoorder in een Ajax topicquote:Op zondag 24 september 2023 22:06 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Beter lezen, dat stel ik namelijk nergens. Ik stel alleen dat Ajax (ook) een supportersprobleem heeft en dat dit te vaak met de mantel der liefde wordt bedekt.
Dat deze wedstrijd, met de hoogspanning van deze week, zonder aanvullende maatregelen is gespeeld is daar weer een treffend voorbeeld van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |