quote:Op zondag 24 september 2023 21:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is Mislintat al op non-actief?
Het enige wat ik je duidelijk probeerde te maken is dat de restverdediging vanuit je backs en centrale duo moet komen. Pas als een centrale verdediger instapt moet de controlerende middenvelder pas terugvallen naar de laatste linie.quote:Op zondag 24 september 2023 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens @:wotte is dat geen probleem!
ik was voor de hoofdingang, kon @Tjacka niet zien. die deur was al helemaal kapot, dus meteen zitten rennen toen de politie arriveerde, straks dachten ze dat ik dat had gedaanquote:
Da's toch wat later dan op dezelfde avond nog waar je zo stellig over was.quote:
Bestquote:
Als je zo loopt te verdedigen als bij de 3-0 dan durf ik daar niet mijn handen voor in het vuur te steken.quote:Op zondag 24 september 2023 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Er zijn mensen die denken dat Ajax gaat degraderen dit seizoen…..
Ik wil nog niet zover gaan😂
Your account is suspended and is not permitted to perform this action.quote:Op zondag 24 september 2023 22:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://x.com/afcajax/sta(...)Vie9O0VriIXE0k5KJ4BA
Prima.quote:Op zondag 24 september 2023 22:10 schreef Malavita het volgende:
[..]
jewel hoor normale discussies altijd prima, maar de vele zinloze reacties en oneliners daarnaast vallen best op. Maar allemaal goed bedoeld natuurlijk.
Schande.quote:Op zondag 24 september 2023 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:kingroland en ik hebben elkaar nog nooit gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |