Zonder Studio Voetbal leek me dat de enige logische oplossing. Moet je wel met betere analisten komen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Match of the hunnie day willen nadoen
Nogmaals hef de NOS met grof geweld op.
Desnoods de modder.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonder Studio Voetbal leek me dat de enige logische oplossing. Moet je wel met betere analisten komen.
Maar die komen er niet.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonder Studio Voetbal leek me dat de enige logische oplossing. Moet je wel met betere analisten komen.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Match of the hunnie day willen nadoen
Nogmaals hef de NOS met grof geweld op.
Raf is niet zo objectief hè?quote:Op maandag 10 augustus 2026 08:35 schreef borisz het volgende:
Oh vd Vaart mag ook bij de NOS voetbalpodcast aanschuiven.![]()
Voegt niets toe.
Ik was er al bang voor ja. Funest voor de kleinere clubs dit.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is ernstig onleuk. @Slobeendquote:Op maandag 10 augustus 2026 08:35 schreef borisz het volgende:
Oh vd Vaart mag ook bij de NOS voetbalpodcast aanschuiven.![]()
Voegt niets toe.
Bijzonder onleuk, en ook nog Thierry Boon brrr. We willen gewoon de basisopstelling met Arno, oke met pensioen dus dan maar de drie Jeroenen en Roelfs. Maar bij de NOS hebben ze weer eens niet door wat het volk wil!quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ernstig onleuk. @:slobeend
Eens. Arno gaf volgens mij nog wel commentaar dit weekend dus ik hou hoop.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bijzonder onleuk, en ook nog Thierry Boon brrr. We willen gewoon de basisopstelling met Arno, oke met pensioen dus dan maar de drie Jeroenen en Roelfs. Maar bij de NOS hebben ze weer eens niet door wat het volk wil!
In die podcastvorm is het goud ja.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:30 schreef Caland het volgende:
Zijn er mensen die graag naar de witte Chinees luisteren? In wat voor parallelle wereld ben ik terecht gekomen
Arno doet in zn laatste maand nog een paar wedstrijden ivm vakanties collega's.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens. Arno gaf volgens mij nog wel commentaar dit weekend dus ik hou hoop.
Jij bepaalt de regels hier niet!quote:Op zondag 24 september 2023 19:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Je zorgde dat ik door het slotje heen ging.
Vooral het verval van de zogenaamde topploegen is telkens schrikbarend, na een uurtje spelen lijkt bij Feyenoord en Ajax de tank al leeg en dat is zeker niet voor het eerst.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Na 2 speelrondes hebben alleen Groningen en AZ nog geen verliespunten in onze Mickey Mouse competitie.
Ik dacht al dat het aan mij lag. Klonk echt raar en sfeerloos in de montage.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:46 schreef hhh38 het volgende:
Zou Frank Snoeks in het stadion hebben gezeten? Wat een doods commentaar.
Hielp ook niet dat het uitvak leeg leek, geen idee of dat zo was. Misschien was het geluid heel gek afgesteld.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag. Klonk echt raar en sfeerloos in de montage.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |