Wat een ronduit waardeloze Senior Advisor danquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is nooit onscherp.En zoomt zodra je beweegt.
Even heel heel extreem dichtbij op een stukje tekst gekeken, om iets onscherps te zoeken, dan gaat hij automatisch scherpstellen.
Een beetje zoals elke klantenservice, het is net wie je treft (helaas). Soms bel ik ergens een tweede keer voor als ik denk dat het beter kan.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een ronduit waardeloze Senior Advisor dan
Hmm, da's idd erg irritant. Opnieuw chatten en om een update vragen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:29 schreef onlogisch het volgende:
Inmiddels bijna 2 weken verder. Geen woord van Apple erover. Niet in updates of known bugs of iets dergelijks.
Uitermate teleurstellend.
Dat van die prio zou ik niet te hard roepen, kan een ernstig genoeg probleem zijn (toekomstige issues, etc) voor Apple om uit te zoeken hoe & wat.quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:07 schreef onlogisch het volgende:
Ook Vanessa kon me niet echter verder helpen dan een diagnose op afstand te doorlopen, zodat ze de data hebben en dit intern verder opschalen. Klonk niet erg hoopvol. Ze adviseerde me naar een service point te gaan ermee. Misschien moet ik dat maar doen want aangezien er 'maar 100 mensen' last hebben van dit probleem, verwacht ik niet dat Apple hier een hoge prioriteit aan gaat geven.
Blijven doneren.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:48 schreef onlogisch het volgende:
Nou ja. Ik ben dus niet de enige.
https://discussions.apple.com/thread/255193005
Nu maar hopen dat ze snel met een oplossing komen.
Ik zou na 2 weken ook zeker geen update verwachten. Ik zou eerder, wellicht negatief, maanden verwachten.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:29 schreef onlogisch het volgende:
Inmiddels bijna 2 weken verder. Geen woord van Apple erover. Niet in updates of known bugs of iets dergelijks.
Uitermate teleurstellend.
Ik vind het niet erg genoeg om er mijn toestel speciaal voor om te gaan ruilen maar wel erg genoeg om er hier mijn gal over te spuwenquote:Op dinsdag 14 november 2023 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou na 2 weken ook zeker geen update verwachten. Ik zou eerder, wellicht negatief, maanden verwachten.
Heb je niet overwogen om je toestel om te laten ruilen?
Dat is mooi balen!quote:Op maandag 27 november 2023 11:09 schreef onlogisch het volgende:
Woensdag een afspraak om mijn scherm te laten vervangen. 1x gevallen en meteen het scherm aan diggelen.
BEDANKT VOOR JE GOEDE WERK SCREENPROTECTOR
15 pro max.quote:Op maandag 27 november 2023 14:12 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Dat is mooi balen!
Welk model heb je en is hij op een hoek terechtgekomen?
Ja, want ik had geen Apple care. Maar ik had nog 21 dagen de mogelijkheid om dat wel te doen. Dus dat heb ik meteen maar even gedaanquote:Op maandag 27 november 2023 14:18 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Dan heb je nog "geluk" maar kan mij voorstellen dat je hier goed van baalt.
Ik zou dat zeker even navragen bij Apple.quote:Op maandag 27 november 2023 14:14 schreef onlogisch het volgende:
Wat ik me wel afvraag; Is het toestel na het vervangen van dat scherm nog wel IP68?
Jeetje, je blijkt gewoon helemaal niet goed voor je appel te zorgen.quote:Op maandag 27 november 2023 14:19 schreef onlogisch het volgende:
En gelijk maar even een telefoonhouder gekocht voor in de auto. Want hij flikkerde uit een kastje van mijn dashboard.
Grappigquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:46 schreef Aether het volgende:
Reality bending mistake in Apple's computational photography
https://appleinsider.com/(...)tational-photography
One mirror showed her with her arms down, the other mirror showed her hands joined at her waist, and her real self was standing with her left arm at her side. To anyone who doesn't know better, this could prove to be quite a shocking image.
What's actually occurred here is a mistake in Apple's computational photography pipeline. The camera wouldn't realize it was taking a photo of a mirror, so it treated the three versions of Coates as different people.
[ afbeelding ]
Klinkt als een mooie upgradequote:Op donderdag 7 december 2023 11:10 schreef SEMTEX het volgende:
Sinds kort over van 4G Iphone 8 Plus naar 5G iPhone 14 Pro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |