Jij krijgt een stickerquote:Op maandag 10 juni 2024 20:17 schreef DKUp het volgende:
Apple Intelligence is dus A17 Pro en alle M1-M4 devices only.
Wil jij niet liever rode billetjes?quote:Op maandag 10 juni 2024 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar kunnen we dat rode paardje uit die serie vinden?
Dat laten we wel aan Tim overquote:Op maandag 10 juni 2024 20:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wil jij niet liever rode billetjes?
En je krijgt het gratis, itt tot co-pilot waar je een abo moet nemenquote:Op maandag 10 juni 2024 20:35 schreef DKUp het volgende:
Ziet er wel goed uit. Ben alleen bang dat een hoop US en UK only gaat zijn.
True, maar volgens mij kondigen ze nooit hardware aan bij deze Conf. Ik trap er trouwens ieder jaar weer in.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:46 schreef ashardalan het volgende:
Jammer dat er geen hardware aangekondigd is, maar al met al een aantal hele fijne upgrades
Best veel nog, voor een software dingetje. En was die VisionPro vorig jaar ook niet op WWDC aangekondigd?quote:Op maandag 10 juni 2024 20:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
True, maar volgens mij kondigen ze nooit hardware aan bij deze Conf. Ik trap er trouwens ieder jaar weer in.
Afgelopen jaren wel.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
True, maar volgens mij kondigen ze nooit hardware aan bij deze Conf. Ik trap er trouwens ieder jaar weer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |