Zo te zien staan ze al in de rij om de functies over te nemen. Lijken me stuk voor stuk wel capabele mensen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:39 schreef Ali_boo het volgende:
Volgens mij moet er iemand oprotten
[ twitter ]
Tsja die heeft de trekjes van feyenoord helemaal overgenomen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mag ik het trouwens een gotspe vinden dat fucking Arne Slot klaagt over competitievervalsing in deze.
Omdat ik hem dat vorig seizoen niet heb horen zeggen en die netten in de kuip er niet voor niets hangen.quote:
Ik geloof hier totaal niet in want Telegraf. Het is een gotspe dat Feyenoord TV met Hans Kraaij zich laten mee slepen met deze roddel, want het is niets meer en niets minder dan dat.quote:Op zondag 24 september 2023 18:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeker als dat Gorter-verhaal ook nog eens juist blijkt
Je bedoelt na die 0-1. Die wedstrijd die uitgespeeld werd? Wel uitgespeeld zeg maar na maar 1 incident?quote:Op zondag 24 september 2023 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat ik hem dat vorig seizoen niet heb horen zeggen en die netten in de kuip er niet voor niets hangen.
Klopt toch ook gewoon? Feyenoord had Ajax bij de kloten vanmiddag, wie zegt dat dat ook zo is bij een eventueel vervolg? Misschien raakt er wel iemand zwaar geblesseerd…quote:Op zondag 24 september 2023 18:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tsja die heeft de trekjes van feyenoord helemaal overgenomen.
Het is toch competitievervalsing? Hoe denk je dat het voor onze gasten is, je staat 0-3 voor tegen een uitgebluste tegenstander en vervolgens mag je de wedstrijd niet afmaken omdat een paar mensen in het publiek de boel bewust saboteren omdat ze de vernedering niet kunnen hebben.quote:Op zondag 24 september 2023 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mag ik het trouwens een gotspe vinden dat fucking Arne Slot klaagt over competitievervalsing in deze.
Arne is inderdaad een bijzonder persoonquote:Op zondag 24 september 2023 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat ik hem dat vorig seizoen niet heb horen zeggen en die netten in de kuip er niet voor niets hangen.
Er is geen wedstrijd van Feyenoord definitief gestaakt. Ajax 'fans' waren hier doelbewust uit op staken. Stel je speelt het pas in november uit? Dan is het gewoon in het nadeel van Feyenoord dus mag Slot klagen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ach adames.quote:Op zondag 24 september 2023 18:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Arne is inderdaad een bijzonder persoon
Bij Feyenoord is toch geen wedstrijd gestaakt vanwege hun supporters?quote:Op zondag 24 september 2023 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat staat er in de regels dan? Vertel het eens. Anders kon slot zelf naar de knvb gaan om de regels aan te passen wat valt onder competitievervalsing.quote:Op zondag 24 september 2023 18:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt toch ook gewoon? Feyenoord had Ajax bij de kloten vanmiddag, wie zegt dat dat ook zo is bij een eventueel vervolg? Misschien raakt er wel iemand zwaar geblesseerd…
Het valt niet mee hè ouwe. Mijn hart bloed maar ik had het ergens ook wel weer zien aankomen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:02 schreef Heeinz het volgende:
Op alle vlakken de meest treurige wedstrijd van Ajax die ik ooit gezien heb
Zijn tenminste wel echte Ajaciedenquote:Op zondag 24 september 2023 18:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo te zien staan ze al in de rij om de functies over te nemen. Lijken me stuk voor stuk wel capabele mensen.
Dat is het toch ook gewoon?quote:Op zondag 24 september 2023 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat de wedstrijd niet is gestaakt is omdat de regels vanwege die wedstrijd zijn veranderd. Zie vandaag het resultaat.quote:Op zondag 24 september 2023 18:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er is geen wedstrijd van Feyenoord definitief gestaakt. Ajax 'fans' waren hier doelbewust uit op staken. Stel je speelt het pas in november uit? Dan is het gewoon in het nadeel van Feyenoord dus mag Slot klagen.
Dit. Hoe dan ook is Feyenoord zo genaaid, tenzij de straf voor Ajax meer is dan een reglementaire nederlaag. Het is gewoon een gat in de regels waar een zielig clubje "supporters" misbruik van maakt.quote:Op zondag 24 september 2023 18:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt toch ook gewoon? Feyenoord had Ajax bij de kloten vanmiddag, wie zegt dat dat ook zo is bij een eventueel vervolg? Misschien raakt er wel iemand zwaar geblesseerd…
Een vieze klootzak die zo snel mogelijk terug moet naar Duitsland.quote:Op zondag 24 september 2023 17:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wie is die Mislintat überhaupt lmao.
Ben het wel eens met Arne. Feyenoord had hier gewoon flink kunnen uitlopen. Die resterende 40(?) minuten moeten ze nu in een later stadium tegen een misschien wel beter Ajax spelen. Daarom denk ik dat dit hele lik op stuk beleid ook zijn doel voorbij gaat. Enerzijds vergroot je de kans op escalatie en sportief gezien is het ook gewoon kut.quote:
Laat die man met rust, heeft het al moeilijk genoeg.quote:Op zondag 24 september 2023 18:10 schreef KingRoland het volgende:
Van der sar is hier verantwoordelijk voor
Maar die is dan ook verantwoordelijk voor de EL-finale en CL halve finale + alle kampioenschappen in de tussentijd.quote:Op zondag 24 september 2023 18:10 schreef KingRoland het volgende:
Van der sar is hier verantwoordelijk voor
Lekker toch, toch nog een mooie dag voor ons aller Ajax.quote:Op zondag 24 september 2023 18:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben het wel eens met Arne. Feyenoord had hier gewoon flink kunnen uitlopen. Die resterende 40(?) minuten moeten ze nu in een later stadium tegen een misschien wel beter Ajax spelen. Daarom denk ik dat dit hele lik op stuk beleid ook zijn doel voorbij gaat. Enerzijds vergroot je de kans op escalatie en sportief gezien is het ook gewoon kut.
Geef Feyenoord gewoon die 0-3. Mja dan zal PSV wel klagen.quote:Op zondag 24 september 2023 18:12 schreef Adames het volgende:
Maakt me verder ook niet zo heel veel uit wat nu met deze wedstrijd wordt gedaan. Waarschijnlijk uitspelen zoals elke vorige keer is gedaan toen supporters zich misdroegen in Arnhem, Groningen en waar het ook was.
Als het anders, ook prima.
Wel bijzonder dat nu verschillende Feyenoorders klagen op alle mogelijke opties: regelementaire nederlaag, verder uitspelen of eindstand zo laten. Wat wil je dan.
4-3 Ajax.quote:Op zondag 24 september 2023 18:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben het wel eens met Arne. Feyenoord had hier gewoon flink kunnen uitlopen. Die resterende 40(?) minuten moeten ze nu in een later stadium tegen een misschien wel beter Ajax spelen. Daarom denk ik dat dit hele lik op stuk beleid ook zijn doel voorbij gaat. Enerzijds vergroot je de kans op escalatie en sportief gezien is het ook gewoon kut.
ik geloof dit best, maar zie graag een bronnetjequote:Op zondag 24 september 2023 18:08 schreef Ali_boo het volgende:
Ik kan niet tegen mijn verlies dus saboteer ik maar de wedstrijd![]()
Journalist van de NRC
[ twitter ]
Ja, ze hadden nadat het publiek weg was de wedsrrijd af moeten maken.quote:Op zondag 24 september 2023 18:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Geef Feyenoord gewoon die 0-3. Mja dan zal PSV wel klagen.
quote:Op zondag 24 september 2023 18:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lekker toch, toch nog een mooie dag voor ons aller Ajax.
Als je dat eenmaal een keer gedaan hebt dan gaat de volgende keren niemand meer het stadion uit bij een 'definitieve' staking.quote:Op zondag 24 september 2023 18:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, ze hadden nadat het publiek weg was de wedsrrijd af moeten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |