Jullie probleem.quote:Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren, woensdag hebben we Volendam.
Eigenlijk is de selectie ook best wel goed en zijn de supporters van de F Side best wel aardig.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie ons dankzij deze rellen nog wel kampioen worden ook, als de beslissing in ons voordeel uit gaat vallen.
Jij hebt echt met je hoofd in de frituurpan gelegen bij feboquote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie ons dankzij deze rellen nog wel kampioen worden ook, als de beslissing in ons voordeel uit gaat vallen.
Kun jij helemaal even opdonderen, koekwausquote:Op zondag 24 september 2023 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij hebt echt met je hoofd in de frituurpan gelegen bij febo
Tja als je het zo weggeeft win je nooit wat en die vuurwerkgasten, daar moet gewoon een kogel in.quote:Op zondag 24 september 2023 15:23 schreef De_Kraam het volgende:
0-3 na een half uur.
@:tarado @:wotte @:freaky40 graag duiding.
Ga eens weg bij die A12 joh gekquote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik sta nu net voor de hoofdingang
Zitten nog duizenden mensen hier
Zitten nog wel.quote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik sta nu net voor de hoofdingang
Zitten nog duizenden mensen hier
Bedank je medesupporters maar voor de ontstane situatie dan. Daar mag Feyenoord niet de dupe van worden.quote:Op zondag 24 september 2023 17:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets mee te maken, gaat toch niet gast of ben je dom ofzo
Dus? Spelen ze maar 2 dagen na elkaar, kunnen ze vast wel die heertjes met hun dikke salaris.quote:Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren, woensdag hebben we Volendam.
Dat vind ik wat te makkelijk, het tokkiegehalte is bij jullie minimaal net zo hoog.quote:Op zondag 24 september 2023 17:10 schreef Scrummie het volgende:
Wat een verschrikkelijke tokkie club zijn jullie toch ook.
Toch zijn er nu bij Ajax al 2 wedstrijden gestaakt sinds de invoer van deze (wat debiele) regel.quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik wat te makkelijk, het tokkiegehalte is bij jullie minimaal net zo hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |