Die moet ook gewoon eens een middagje uitloggen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:35 schreef Oostblokkert het volgende:
@:ggmm heeft het moeilijker dan Ajax vanmiddag.
Schriftelijk afdoen, 0-3 eindstand, klaar ermee.quote:Op zondag 24 september 2023 16:35 schreef Elan het volgende:
Hopelijk morgen gelijk maar uitspelen. Jammer dan dat Ajax woensdag weer moet.
Kan je bij 75% van de clubs gaan voor geen publiek meer .quote:Op zondag 24 september 2023 16:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
Wat een onzin kraam je altijd uit zeg.
Met 0-3 wegkomen, mocht je willen vriend.quote:Op zondag 24 september 2023 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schriftelijk afdoen, 0-3 eindstand, klaar ermee.
Zo benadeel je Feyenoord. Gewoon 0-5 van maken en Ajax verder bestraffen zij het met punten aftrek of een paar wedstrijden zonder supporters.quote:Op zondag 24 september 2023 16:35 schreef Elan het volgende:
Hopelijk morgen gelijk maar uitspelen. Jammer dan dat Ajax woensdag weer moet.
Nu al zin om er een zooitje van te maken in die grafstadquote:Op zondag 24 september 2023 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Utrecht - Ajax degradatiekraker dit jaar
Jij bent positief ingesteld...quote:Op zondag 24 september 2023 16:39 schreef AmenhotepIV het volgende:
Samen met Heerenveen, Vitesse en Utrecht strijden voor de kop in het rechter rijtje
Check zn username. Hij heet niet voor niets zo..quote:Op zondag 24 september 2023 16:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
Wat een onzin kraam je altijd uit zeg.
Stond die niet onder Sosa, Avila, Wijndal en Hato in de pikorde? Dit is inderdaad wel een vrij droevig statement. De vraag is nu alleen nog wie er het eerste uit gaat. Steijn, Halst of Sven, ze zijn sowieso alledrie op korte termijn weg.quote:Op zondag 24 september 2023 16:26 schreef Bugno3 het volgende:
Maar goed, Steijn gaat dus volledig op de sabotage-privestrijd toer. Salah Eddine inbrengen is echt volslagen achterlijk.
Als de hoofduitgang maar open is. Voor sven.quote:
Steijn, svem, halst. Denk ik in die volgordequote:Op zondag 24 september 2023 16:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Stond die niet onder Sosa, Avila, Wijndal en Hato in de pikorde? Dit is inderdaad wel een vrij droevig statement. De vraag is nu alleen nog wie er het eerste uit gaat. Steijn, Halst of Sven, ze zijn sowieso alledrie op korte termijn weg.
Zou je willenquote:Op zondag 24 september 2023 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens, weg met Kees Kwakmanquote:Op zondag 24 september 2023 16:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vrouwen en kinderen eruit en dan hermetisch afsluiten dat stadion.
Door die wissel mag Steijn van mij ook wieberen. Compleet debiel om Sosa te slachtofferen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Stond die niet onder Sosa, Avila, Wijndal en Hato in de pikorde? Dit is inderdaad wel een vrij droevig statement. De vraag is nu alleen nog wie er het eerste uit gaat. Steijn, Halst of Sven, ze zijn sowieso alledrie op korte termijn weg.
Lijkt me dat deze pot inderdaad een terecht einde kan betekenen voor Stein. Alleen is dan de positie van Sven inderdaad ook (nog erger) niet meer houdbaar. Jouw volgorde lijkt me dus reeel.quote:Op zondag 24 september 2023 16:42 schreef Malavita het volgende:
[..]
Steijn, svem, halst. Denk ik in die volgorde
Erg zonde zou dat zijn. Ik denk dat Feyenoord er nog wel 2 of 3 bij wist te prikken.quote:Op zondag 24 september 2023 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |