Gewoon vak sluiten.quote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar lopen gewoon topcriminelen rond. Dat ga je echt niet 'zomaar even aanpakken'.
Je benoemde letterlijk mijn mening over dat incident.quote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je denkt heel erg in hokjes. Ik heb het nergens over volken gehad vriend
zeg dan gewoon niks, werkt gewoon tegen je.quote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die bronnen worden toch niet serieus genomen, dus waarom zou ik dat vermelden.
Dat weet je niet pipoquote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ajax wordt geen kampioen. Daar hoef je geen bron voor te hebben, dat is zo
Ach, als het Ajacieden zijn zullen ze vast niet raak hebben geschotenquote:Op zondag 24 september 2023 16:10 schreef freaky40 het volgende:
Schietpartij buiten stadion lees ik net.
Hou gewoon je bek manquote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die bronnen worden toch niet serieus genomen, dus waarom zou ik dat vermelden.
Klopt. Jouw mening.quote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je benoemde letterlijk mijn mening over dat incident.
Maar prima Dombo
Nee ik zie ze nog wel 10 punten goed maken op een psv dat goed looptquote:
Over dat incidentquote:Op zondag 24 september 2023 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. Jouw mening.![]()
Je snapt het wel.
Is al eens eerder gebeurd.quote:Op zondag 24 september 2023 16:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee ik zie ze nog wel 10 punten goed maken op een psv dat goed loopt
Als je Taghi kan aanpakken, kan je Henkie van de FEBO ook wel an.quote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar lopen gewoon topcriminelen rond. Dat ga je echt niet 'zomaar even aanpakken'.
quote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, maar toen zag het er allemaal heel anders uitquote:
Als je leugens gaat verspreiden moet je gewoon je mond houdenquote:
altijd de grootste (ook in ellende) Deal er maar mee.quote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef Bezsen het volgende:
Ajax degradeert zichzelf hiermee tot een provincieclubje
Nooit!quote:Op zondag 24 september 2023 16:21 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Als je leugens gaat verspreiden moet je gewoon je mond houden
Is al jaren bekend.. clubs en justitie/politie zijn gewoon bang voor de lui.quote:
Hahah.. topcriminelen die wegrennen als ze de harde kern van een andere club tegenkomenquote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
God?quote:Op zondag 24 september 2023 16:22 schreef KingRoland het volgende:
Niemand kan deze club redden behalve een persoon
quote:Op zondag 24 september 2023 16:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Is al jaren bekend.. clubs en justitie/politie zijn gewoon bang voor de lui.
@Himmlerquote:Op zondag 24 september 2023 16:22 schreef KingRoland het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bij dit Ajax past wel een type Mario Been.
Philip Cocu ?quote:Op zondag 24 september 2023 16:22 schreef KingRoland het volgende:
Phoe ik kan nog wel wat kut seizoenen herinneren en ook wel wat rellen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt hè. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wat een treurnis. De hele club is gewoon gedecimeerd.
quote:Op zondag 24 september 2023 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals, dit zijn geen batterijen
Je vergelijking is zo krom als je hoofd
@klaasweetallesquote:Op zondag 24 september 2023 16:22 schreef KingRoland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |