Zijn graf in, feelsbadman...quote:Op zondag 24 september 2023 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tijd dat Louis gaat afdalen.
Met jouw hoofd maakt dat allemaal niet meer zoveel uit inderdaadquote:Op zondag 24 september 2023 16:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb liever vuurwerk op mijn koppie.
Wat laat jij je kennen zeg.quote:Op zondag 24 september 2023 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met jouw hoofd maakt dat allemaal niet meer zoveel uit inderdaad
Graag even bron als je zoiets meldt.quote:Op zondag 24 september 2023 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Diverse schietpartijen bij het stadion.
Jouw bron weer zekerquote:Op zondag 24 september 2023 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Diverse schietpartijen bij het stadion.
Jij grijpt dit aan om het gedrag van jouw volk goed te pratenquote:Op zondag 24 september 2023 16:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat laat jij je kennen zeg.je kan zo een F side truitje aandoen.
Gelulquote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar hoef je geen bron voor te hebben, dat is zo
Daar lopen gewoon topcriminelen rond. Dat ga je echt niet 'zomaar even aanpakken'.quote:Op zondag 24 september 2023 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer pakken ze F-Side eens aan? Echt compleet infantiel volk, dan maar gewoon dagjespubliek daar.
daar is wel een bron voor nodig als je dit soort singen vermeldquote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)naar-zichzelf-kijkenquote:Het verlies tegen PSV in de finale van de KNVB-beker viel Erik ten Hag zwaar. De Ajax-trainer meende dat zijn team niet alleen van PSV had verloren, maar van hogere machten en krachten.
"topcriminelen"quote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar lopen gewoon topcriminelen rond. Dat ga je echt niet 'zomaar even aanpakken'.
net als bij elke grote club iddquote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar lopen gewoon topcriminelen rond. Dat ga je echt niet 'zomaar even aanpakken'.
Je denkt heel erg in hokjes. Ik heb het nergens over volken gehad vriendquote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij grijpt dit aan om het gedrag van jouw volk goed te praten
Ik weet het, je zal een brede aanpak moeten opzetten. Gemeente, justitie, Ajax.quote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die bronnen worden toch niet serieus genomen, dus waarom zou ik dat vermelden.quote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
daar is wel een bron voor nodig als je dit soort singen vermeld
illegaal?quote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
"topcriminelen"
Niveautje illegale kaartenhandel SVEN CBS
Ajax wordt geen kampioen. Daar hoef je geen bron voor te hebben, dat is zoquote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |