Gewoon vak sluiten.quote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar lopen gewoon topcriminelen rond. Dat ga je echt niet 'zomaar even aanpakken'.
Je benoemde letterlijk mijn mening over dat incident.quote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je denkt heel erg in hokjes. Ik heb het nergens over volken gehad vriend
zeg dan gewoon niks, werkt gewoon tegen je.quote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die bronnen worden toch niet serieus genomen, dus waarom zou ik dat vermelden.
Dat weet je niet pipoquote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ajax wordt geen kampioen. Daar hoef je geen bron voor te hebben, dat is zo
Ach, als het Ajacieden zijn zullen ze vast niet raak hebben geschotenquote:Op zondag 24 september 2023 16:10 schreef freaky40 het volgende:
Schietpartij buiten stadion lees ik net.
Hou gewoon je bek manquote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die bronnen worden toch niet serieus genomen, dus waarom zou ik dat vermelden.
Klopt. Jouw mening.quote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je benoemde letterlijk mijn mening over dat incident.
Maar prima Dombo
Nee ik zie ze nog wel 10 punten goed maken op een psv dat goed looptquote:
Over dat incidentquote:Op zondag 24 september 2023 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. Jouw mening.![]()
Je snapt het wel.
Is al eens eerder gebeurd.quote:Op zondag 24 september 2023 16:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee ik zie ze nog wel 10 punten goed maken op een psv dat goed loopt
Als je Taghi kan aanpakken, kan je Henkie van de FEBO ook wel an.quote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar lopen gewoon topcriminelen rond. Dat ga je echt niet 'zomaar even aanpakken'.
quote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |