Omdat ze na een lange periode van impotentie eindelijk weer eens een halfje hebben.quote:Op zondag 24 september 2023 13:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
Waarom hebben users hier en in KLB altijd de behoefte om over de, al dan niet verzonnen, eigenschappen van hun geslachtsdelen te praten?
Ik vind het werkelijk een van de zieligste elementen van dit forum..
Gaat ie wel een beetje van brullen.quote:Op zondag 24 september 2023 12:51 schreef schommelstoel het volgende:
Je moet wat tijgerbalsem op je snikkel smeren.
Of jezelf pijn doen ergen, met die pijnprikkel word je wakkere slurf weer slap. Of 'slaan' en dan komen.quote:Op zondag 24 september 2023 12:49 schreef PzKpfw het volgende:
Als man zijnde met een stevige pener, wat doe je eraan als je 's ochtends wakker wordt en die paal staat iets té lang overeind? Met een beetje water los ik die shit niet op.
Doorgaans schrijf ik m'n topics ook niet met als doel om er opgewonden van te raken.quote:Op zondag 24 september 2023 15:57 schreef Vincent_student het volgende:
Kijk gewoon even in de spiegel. Of lees je eigen topics even terug.
Dat is wederzijds. Als je al een topic start om dit onderwerp zal er ook weinig in je schedel zitten.quote:Op zondag 24 september 2023 16:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Doorgaans schrijf ik m'n topics ook niet met als doel om er opgewonden van te raken.
Meer dan twee ogen en een paar hersens heb ik dan ook niet nodig.quote:Op zondag 24 september 2023 16:38 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat is wederzijds. Als je al een topic start om dit onderwerp zal er ook weinig in je schedel zitten.
Dat is duidelijk. Hoef je niet uit te leggen. We weten het.quote:Op zondag 24 september 2023 16:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Meer dan twee ogen en een paar hersens heb ik dan ook niet nodig.
geregistreerd op: donderdag 14 september 2023 @ 16:28quote:Op zondag 24 september 2023 16:47 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Hoef je niet uit te leggen. We weten het.
Bedankt voor jouw positieve bijdragequote:Op maandag 25 september 2023 02:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit is wel heel grof, die jongens redden zich blijkbaar ook wel zonder jouw advies
omdat we hiermee je moeder neukenquote:Op zondag 24 september 2023 13:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
Waarom hebben users hier en in KLB altijd de behoefte om over de, al dan niet verzonnen, eigenschappen van hun geslachtsdelen te praten?
Ik vind het werkelijk een van de zieligste elementen van dit forum..
Nou nou zegquote:Op woensdag 27 september 2023 16:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
omdat we hiermee je moeder neuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |