Ik heb geen interesse in die drukte eigenlijk. Is ook 3 uur rijden.quote:Op zondag 24 september 2023 09:21 schreef Paul het volgende:
[..]
is wel grappig om eens te zien, meer ook niet eigenlijk
[ afbeelding ]
je moet er ook niet speciaal voor heen rijden heequote:Op zondag 24 september 2023 09:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen interesse in die drukte eigenlijk. Is ook 3 uur rijden.
Doe ik dus niet.quote:Op zondag 24 september 2023 09:43 schreef Paul het volgende:
[..]
je moet er ook niet speciaal voor heen rijden hee
Van niemand.quote:
Hoi Ferre, welkom in dtsquote:Op zondag 24 september 2023 09:48 schreef Lucis het volgende:
[..]
Van niemand.
Heb hier 2 jaar geleden ook bijna jaar gespeeld,ben op anoniem gegaan omdat ik het druk had en geen zin meer in fok.
Heb andere naam omdat oude niet meer kon.
Heet ferre vrijgezel woon in Purmerend en ben chauffeur. Nog meer weten? En ken jou niet?
Ik ben Paul, meest populaire user van fok, veel fans heb ik, ben ook mod geweestquote:Op zondag 24 september 2023 09:48 schreef Lucis het volgende:
[..]
Van niemand.
Heb hier 2 jaar geleden ook bijna jaar gespeeld,ben op anoniem gegaan omdat ik het druk had en geen zin meer in fok.
Heet ferre vrijgezel woon in Purmerend en ben chauffeur. Nog meer weten? En ken jou niet?
Autocorrect maakt er Verre van ipv Ferrequote:
quote:Op zondag 24 september 2023 09:48 schreef Lucis het volgende:
[..]
Van niemand.
Oke. Aangenaam dan. Oja en ben 57.quote:Op zondag 24 september 2023 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben Paul, meest populaire user van fok, veel fans heb ik, ben ook mod geweest
ik ben even oud als @Lovelyquote:Op zondag 24 september 2023 09:52 schreef Lucis het volgende:
[..]
Oke. Aangenaam dan. Oja en ben 57.
Nu heb je alles
Oke. Aangenaam dan. Oja en ben 57.quote:Op zondag 24 september 2023 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben Paul, meest populaire user van fok, veel fans heb ik, ben ook mod geweest
Oke maar ken Lovely niet?quote:
Voorheen ook gedaanquote:
Hij moet het aan de fans vragen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag dat aan iemand die daarover gaat
Laat je niet zo uithoren johquote:Op zondag 24 september 2023 09:58 schreef Lucis het volgende:
[..]
Nu heb je alles
[..]
Oke maar ken Lovely niet?
[..]
Voorheen ook gedaan
Mag nu dus weerquote:Op zondag 24 september 2023 09:58 schreef Lucis het volgende:
[..]
Nu heb je alles
[..]
Oke maar ken Lovely niet?
[..]
Voorheen ook gedaan
Vertel dan nog meer.quote:
3 vind ik wel genoeg.quote:
Pincode ook hebben?quote:Op zondag 24 september 2023 10:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Vertel dan nog meer.
Wat voor chauffeur ben je, waar rij je mee en hoeveel uur zit erin.
Waar irriteer je je het meest aan
Doe je aan sport
Heb je vrouw/man kinderen of woon je nog steeds thuis
Met rum?quote:Op zondag 24 september 2023 10:05 schreef drakin het volgende:
[..]
3 vind ik wel genoeg.
Zo over op thee
Nee, ik ben nu op mijn werkquote:
Als je die kwijt wil, ik doe er niks mee.quote:
Wat heeft dat ermee te maken?quote:
Staat ook niks opquote:Op zondag 24 september 2023 10:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je die kwijt wil, ik doe er niks mee.
Heb zelf al een pincode
Ik moet niet met drank op voor iemand zorgenquote:
OK, daar geef ik je gelijk.quote:Op zondag 24 september 2023 10:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet niet met drank op voor iemand zorgen
Dan heb ik ook veel meer aan mijn eigenquote:
Bolk!quote:Op zondag 24 september 2023 10:12 schreef kree het volgende:
ja ga ik weg en gaan jullie ineens wel gezellig doen hier
Waarom ging je weg dan?quote:Op zondag 24 september 2023 10:12 schreef kree het volgende:
omdat het alleen nog maar aan 1 schakeling was aan bolk bolk bolk enzo daar kan ik niks mee, vertel al zoveel zelf maar moet ook ff beetje wat van anderen hebben enzo om het leuk te vinden.quote:
Fietsequote:
Ja dat gebeurd veel in dts, maar er zijn ook wel mooie gesprekken tussendoor.quote:Op zondag 24 september 2023 10:16 schreef kree het volgende:
[..]
omdat het alleen nog maar aan 1 schakeling was aan bolk bolk bolk enzo daar kan ik niks mee, vertel al zoveel zelf maar moet ook ff beetje wat van anderen hebben enzo om het leuk te vinden.
Lees de regels eens door?quote:
Bolkquote:
Draakjequote:
Hoi Lovelyquote:
En dan heb je gewonnen?quote:
Jij zou 666 punten op blijven toch?quote:
Nee, dan kan ik meer punten scorenquote:
Ah zoquote:Op zondag 24 september 2023 10:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik meer punten scoren
En ik sta gelijk of boven degene die nu boven me staat.
Is niet gelukt. Ik faal wel met meer dingenquote:Op zondag 24 september 2023 10:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij zou 666 punten op blijven toch?
Gezelligheid kent geen tijd..quote:Op zondag 24 september 2023 10:12 schreef kree het volgende:
Op je voeten waarschijnlijk.quote:
Dan moet ik dat maar voor je doen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is niet gelukt. Ik faal wel met meer dingen
Ligt eraan wat je doel is?quote:Op zondag 24 september 2023 10:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet ik dat maar voor je doen.
Hoeveel punten moet ik nog?
Ik zit momenteelquote:
Onze draak 157.quote:
Dat is niet zoveelquote:
666 zeg ik toch netquote:
Ow dat is weinigquote:
Niet echt nee.quote:
Volgende maand maar proberen?quote:
Dan werk ik zelfs nog meer en start mijn opleiding.quote:
Baan opzeggen en meer bolken…quote:
Als ik mijn baan opzeg heb ik nog steeds mijn baan en mijn opleiding en mijn bedrijfquote:
Alles opzeggen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik mijn baan opzeg heb ik nog steeds mijn baan en mijn opleiding en mijn bedrijf
Neequote:
Weinig bolkambitie zegquote:
Bolkquote:
Oh, zal ik dan voor jouw 666 punten halenquote:Op zondag 24 september 2023 10:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan werk ik zelfs nog meer en start mijn opleiding.
quote:
Volgende maand, deze maand doe ik hetquote:Op zondag 24 september 2023 10:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, zal ik dan voor jouw 666 punten halen
Je hebt nog ern paar dagenquote:Op zondag 24 september 2023 10:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgende maand, deze maand doe ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |