Ik heb geen interesse in die drukte eigenlijk. Is ook 3 uur rijden.quote:Op zondag 24 september 2023 09:21 schreef Paul het volgende:
[..]
is wel grappig om eens te zien, meer ook niet eigenlijk
[ afbeelding ]
je moet er ook niet speciaal voor heen rijden heequote:Op zondag 24 september 2023 09:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen interesse in die drukte eigenlijk. Is ook 3 uur rijden.
Doe ik dus niet.quote:Op zondag 24 september 2023 09:43 schreef Paul het volgende:
[..]
je moet er ook niet speciaal voor heen rijden hee
Van niemand.quote:
Hoi Ferre, welkom in dtsquote:Op zondag 24 september 2023 09:48 schreef Lucis het volgende:
[..]
Van niemand.
Heb hier 2 jaar geleden ook bijna jaar gespeeld,ben op anoniem gegaan omdat ik het druk had en geen zin meer in fok.
Heb andere naam omdat oude niet meer kon.
Heet ferre vrijgezel woon in Purmerend en ben chauffeur. Nog meer weten? En ken jou niet?
Ik ben Paul, meest populaire user van fok, veel fans heb ik, ben ook mod geweestquote:Op zondag 24 september 2023 09:48 schreef Lucis het volgende:
[..]
Van niemand.
Heb hier 2 jaar geleden ook bijna jaar gespeeld,ben op anoniem gegaan omdat ik het druk had en geen zin meer in fok.
Heet ferre vrijgezel woon in Purmerend en ben chauffeur. Nog meer weten? En ken jou niet?
Autocorrect maakt er Verre van ipv Ferrequote:
quote:Op zondag 24 september 2023 09:48 schreef Lucis het volgende:
[..]
Van niemand.
Oke. Aangenaam dan. Oja en ben 57.quote:Op zondag 24 september 2023 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben Paul, meest populaire user van fok, veel fans heb ik, ben ook mod geweest
ik ben even oud als @Lovelyquote:Op zondag 24 september 2023 09:52 schreef Lucis het volgende:
[..]
Oke. Aangenaam dan. Oja en ben 57.
Nu heb je alles
Oke. Aangenaam dan. Oja en ben 57.quote:Op zondag 24 september 2023 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben Paul, meest populaire user van fok, veel fans heb ik, ben ook mod geweest
Oke maar ken Lovely niet?quote:
Voorheen ook gedaanquote:
Hij moet het aan de fans vragen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag dat aan iemand die daarover gaat
Laat je niet zo uithoren johquote:Op zondag 24 september 2023 09:58 schreef Lucis het volgende:
[..]
Nu heb je alles
[..]
Oke maar ken Lovely niet?
[..]
Voorheen ook gedaan
Mag nu dus weerquote:Op zondag 24 september 2023 09:58 schreef Lucis het volgende:
[..]
Nu heb je alles
[..]
Oke maar ken Lovely niet?
[..]
Voorheen ook gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |