Geldt ook voor jouquote:Op zondag 24 september 2023 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
laat gaan joh, je maakt je teveel druk over niks?
Ik vond het hier al niet in passen en vandaar TR gedaan, maar hou het dan ff in dat FB topic dan? Dit heeft toch niks te maken met dit topic?
quote:
eens ging alleen om dit, maar ben eens als ie erover wil praten beter daarquote:
Kweenie, is al weer bijna een week geleden dat ik het verschoond heb.quote:Op zondag 24 september 2023 02:56 schreef hemarookworst het volgende:
Bed begint verleidelijk uit te zien
Niet als je het met een mug moet delenquote:Op zondag 24 september 2023 02:56 schreef hemarookworst het volgende:
Bed begint verleidelijk uit te zien
om het maar subtiel te zeggen enzoquote:Op zondag 24 september 2023 02:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ja gezien en nu ophouden of daarheen optyfen
Gewoon kapot slaan die mug.quote:Op zondag 24 september 2023 02:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet als je het met een mug moet delen
Ik kan hem niet vindenquote:
voor muggen he heb ik de top oplossing? nooit meer last van gehad.quote:
Ik heb een klamboe, werkt perfect, maar deze is er toch ingekomen.quote:Op zondag 24 september 2023 03:01 schreef kree het volgende:
[..]
voor muggen he heb ik de top oplossing? nooit meer last van gehad.
wacht zoek link dit spul werkte dus perfect enzo heb echt geen mug meer gezien ook niet met ramen open. geurloos etc echte muggen killerquote:Op zondag 24 september 2023 03:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een klamboe, werkt perfect, maar deze is er toch ingekomen.
Ik denk tijdens bed verschonen gister
Heb ik nu niks aan, maar als mug nu ff weggaat terwijl ik beneden zit is het zo ook klaar.quote:Op zondag 24 september 2023 03:04 schreef kree het volgende:
[..]
wacht zoek link dit spul werkte dus perfect enzo heb echt geen mug meer gezien ook niet met ramen open. geurloos etc echte muggen killer
Roxasect Anti-Mug Muggenstekker - Startverpakkingquote:Op zondag 24 september 2023 03:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik nu niks aan, maar als mug nu ff weggaat terwijl ik beneden zit is het zo ook klaar.
Die hoor ik zelfquote:Op zondag 24 september 2023 03:06 schreef kree het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.19.ProductTitle
hoezo tis zo'n verwarmingsding en geeft het spul uit dat flesje af?quote:
PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPP!!!!!!!quote:
Ik dacht zo'n geluidsding dat het was.quote:Op zondag 24 september 2023 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
hoezo tis zo'n verwarmingsding en geeft het spul uit dat flesje af?
Geen idee hoe t werkt en hoeverre dat gezond is, maar ik was al blij dat ik niet wakker werd meer van muggen.
zeg het kon ramen open doen en toen nog geen last van, soort van super spul wel.
nee klopt dacht dat eerst ook toen ze me dit aanraden ergens. Maar is het niet, tis zo'n soort geurig apparaatje wat je zo inplugged. alleen dit ruik je dus niet echt totaal niks. Maar geen muggen meerquote:Op zondag 24 september 2023 03:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht zo'n geluidsding dat het was.
Maar klamboe werkt ook perfect.
Tot vandaag
Haha! Veel te vroeg voor de DT!quote:
Maar de klamboe werkt ook perfectquote:Op zondag 24 september 2023 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
nee klopt dacht dat eerst ook toen ze me dit aanraden ergens. Maar is het niet, tis zo'n soort geurig apparaatje wat je zo inplugged. alleen dit ruik je dus niet echt totaal niks. Maar geen muggen meer
probeer t maar, ik garandeer je je zult me er later dankbaar over zijn. dit werkt echt wel dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |