Jij hebt niets te zoeken daar als het je niet aangaat , nu heb je lopen stoken in een FB .. klaar punt uit .. ja die ander ook..quote:Op zondag 24 september 2023 02:40 schreef kree het volgende:
[..]
nou ja, maar in die FB niet hier. Maar anyway, geen zorgen laat t gaan of reageer daar, verder geen drama hoor
Nee joh en kom daar wel, sterker nog ben op die leeftijd. |quote:Op zondag 24 september 2023 02:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt niets te zoeken daar als het je niet aangaat , nu heb je lopen stoken in een FB .. klaar punt uit .. ja die ander ook..
Als koolquote:Op zondag 24 september 2023 02:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De sla groeit daar wel echt verbazend goed!
echter.....quote:Op zondag 24 september 2023 02:47 schreef hemarookworst het volgende:
U heeft uw punt gemaakt en hierbij verklaar ik de zitting voor gesloten
Hyperkool!quote:
Dit is mijn oordeel en hier zult u het mee doenquote:
Nou ook best toch? sorry hoor je hoeft er nou ook niet echt een drama van te maken dan verder.quote:Op zondag 24 september 2023 02:48 schreef chufi het volgende:
Die tip kwam verkeerd aan dus .. vandaar
drolk!quote:
nou dat is dan toch wel meer mooi meegenomenquote:Op zondag 24 september 2023 02:50 schreef chufi het volgende:
Ik heb trouwens al bijna 80 pintos hier..
Grrrrrolkquote:
Meer grrolkquote:
Drolk!quote:
Kappen nou, je blijft er over doorgaanquote:Op zondag 24 september 2023 02:53 schreef chufi het volgende:
Stel dit had allemaal in die FB gestaan... dan waren er wat modjes behoorlijk ...
laat gaan joh, je maakt je teveel druk over niks?quote:Op zondag 24 september 2023 02:53 schreef chufi het volgende:
Stel dit had allemaal in die FB gestaan... dan waren er wat modjes behoorlijk ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |