SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Bedankt, maar het is toevallig een kwestie van weten of niet weten. Er is genoeg muziek waar ik niks over weet. Ik weet pas sinds vanavond dat Last Thing On My Mind niet origineel van Steps is.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar knap dat je dat soort details gewoon zo oplepelt
Ja en ik facht: die mensen zijn allemaal niet Edelweissquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij stond in de verkeersconfiture?
quote:
Eén familie, één gedachte.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook confiture.... maar de luxe variant.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en ik facht: die mensen zijn allemaal niet Edelweiss
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Eén familie, één gedachte.
Dat zijn verloren jaren.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:22 schreef livelink het volgende:
Zo, overgang wel hoor. Ik zat nog in de bergen.
In de bergen speelt tijd geen rol...quote:
Ze waren hun tijd vooruit. Dit zou later een dikke top 10-hit zijn geweest.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:23 schreef Melting het volgende:
Heeft toch ook een nummer 12 gehaald in 1986.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze waren hun tijd vooruit. Dit zou later een dikke top 10-hit zijn geweest.
Ja, iets wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Dit heeft wel veel weg van Can I play with madness
Ja..... zou het eigenlijk best mogen zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze waren hun tijd vooruit. Dit zou later een dikke top 10-hit zijn geweest.
Het staat wel in de top 2000 inmiddels. En niet eens in de laagste regionen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... zou het eigenlijk best mogen zijn.
Zit muziekaal best goed in elkaar.
Ja, moet wel zeggen dat Fear of the dark wel mijn favoriet is momenteel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Het staat wel in de top 2000 inmiddels. En niet eens in de laagste regionen.
https://www.top2000top.nl(...)rtiest=Iron%20Maiden
Dat vind ik best confronterend op een uitvaart eigenlijk. Maar daar wil ik verder nog helemaal niet over nadenken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, moet wel zeggen dat Fear of the dark wel mijn favoriet is momenteel.
Wil ik ook op mijn uitvaart gedraaid hebben.
Ik heb alle nummers al klaar.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vind ik best confronterend op een uitvaart eigenlijk. Maar daar wil ik verder nog helemaal niet over nadenken.
Ik ga zo eens even de koelkast verkennen...quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:32 schreef Melting het volgende:
Ben ik trouwens de enige die aan een alcoholische versnapering zit?
Nee hoor, ik had net een herfstbok uit Enschedequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:32 schreef Melting het volgende:
Ik zit nog aan de thee, maar was van plan zo een onbekende IPA te pakken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:32 schreef Melting het volgende:
Welke? De rijpe, of de gewone?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had net een herfstbok uit Enschede
Een onbekende?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit nog aan de thee, maar was van plan zo een onbekende IPA te pakken.
Ik wist het echt niet. Was een geschenk. Maar heb hem net gepakt. Het is van De Lokale Brouwerijquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Een onbekende?
Nou maak je me nieuwsgierig.
Heet de brouwerij De Lokale Brouwerij?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet. Was een geschenk. Maar heb hem net gepakt. Het is van De Lokale Brouwerij
https://delokalebrouwerij.nl/quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Heet de brouwerij De Lokale Brouwerij?
Want die ken ik niet.
Heb je een etiketje?
Ik zie en hoor nu een zoogdier met een raar Twents accent.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had net een herfstbok uit Enschede
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie en hoor nu een zoogdier met een raar Twents accent.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:42 schreef livelink het volgende:
Don't come stoned and don't tell Trude
Geweldig nummer, ook als je niet dronken bent.quote:
Ik ken wel een Twentse frisdrank met 25 klinkers….quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie en hoor nu een zoogdier met een raar Twents accent.
Ik ken iemand die Trude heet. Dus even doorgestuurd..... even wachten op haar reactie.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Geweldig nummer, ook als je niet dronken bent.
Ah, mijn zoon zei laatst tegen mij dat dat het enige biertje was dat hij echt lekker vond.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja hoorIk heb net een Skuumkoppe gepakt, die ik *nu* ga inschenken.
Die zijn erg lekker maar schandalig duurquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja hoorIk heb net een Skuumkoppe gepakt, die ik *nu* ga inschenken.
Ik heb een vermoeden welke kant dit opgaatquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken wel een Twentse frisdrank met 25 klinkers….
coooooooooooooooooolaaaaaaaaaa?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken wel een Twentse frisdrank met 25 klinkers….
Die is ook echt lekker.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, mijn zoon zei laatst tegen mij dat dat het enige biertje was dat hij echt lekker vond.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
coooooooooooooooooolaaaaaaaaaa?
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
coooooooooooooooooolaaaaaaaaaa?
Laatst hadden ze bij de Jumbo de tweede voor de halve prijs. Toen heb ik maar een paar blikjes meegenomenquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die zijn erg lekker maar schandalig duur
Valt wel mee, toch?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die zijn erg lekker maar schandalig duur
Nee, ik denk het niet. Ik moet het toch eens proberen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is ook echt lekker.![]()
Heeft hij de Overzee IPA al geprobeerd?
Ja, nu hoor ik het ookquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:46 schreef Melting het volgende:
Ik vind dit nummer niet verkeerd, maar er zit een zenuwendeuntje in.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vast een heerlijk, smaakvol biertje
Dat wel maar nog steeds schandalig duur..quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch?
Gewoon bij elke supermarkt te verkrijgen.
Dat maakt het wel iets beterquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Laatst hadden ze bij de Jumbo de tweede voor de halve prijs. Toen heb ik maar een paar blikjes meegenomen
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:57 schreef DJ11 het volgende:
... en aangezien Penny Lane een heel goed liedje is, is ook dit slappe aftreksel nog een verrassend goed liedje.
Fijn om te horen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:59 schreef livelink het volgende:
De IPA van De Lokale Brouwerij is prima te drinken overigens.
Hint:quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik vergeet altijd hoe dit heet, en ik vind dit echt zo’n gaaf nummer
Ik zet gewoon geen wekker.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:00 schreef Symphonic het volgende:
Dit wordt voor mij de afsluiter trouwens.
Morgen gaat de wekker weer vroeg
De van Ewijcksluis balladequote:Op zaterdag 23 september 2023 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Hint:
Geen Anna Palowna-song.... wel van een stad in de buurt.
Whahahahahaquote:
Daarom....quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whahahahaha![]()
Redelijk in de buurt wel, ik was er gisteren nog![]()
En dinsdag weer
Mijn wekker gaat zoals altijd om 05.30, maar morgen ga ik toch echt proberen mijn man uit bed te schoppen. Vanochtend probeerde ik hem wakker te maken, omdat hij als sinds woensdag had uitgeslapen. Geen beweging in te krijgen. En toen ik dus uiteindelijk maar zelf opstond, werd hij wakker en zei dat hij het wel zou doen. Ja, toen stond ik al aangekleed bijna beneden, dus dan hoeft het niet meer.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zet gewoon geen wekker.
Nog beter.
Welterustenquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:00 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker Symph.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:00 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat zoals altijd om 05.30, maar morgen ga ik toch echt proberen mijn man uit bed te schoppen. Vanochtend probeerde ik hem wakker te maken, omdat hij als sinds woensdag had uitgeslapen. Geen beweging in te krijgen. En toen ik dus uiteindelijk maar zelf opstond, werd hij wakker en zei dat hij het wel zou doen. Ja, toen stond ik al aangekleed bijna beneden, dus dan hoeft het niet meer.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:09 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon is op vakantie (jawel). Ik app hem af en toe om te kijken of hij nog leeft. Dan krijg je dit soort conversaties:
Ik: Alles goed daar? Een beetje aangename temperatuur?
Zoon: Ja en Ja
Ik de volgende dag: Hebben jullie het klimmen zonder kleerscheuren overleefd?
Zoon: Ja
Ik vandaag: Leef je nog?
Zoon: Wellicht. En jij?
![]()
Ja, het is wel Malcolm McLaren, maar volgens mij moet Lisa Marie er ook nog bij.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:11 schreef livelink het volgende:
Malcolm McLaren - Something's jumping in my shirt
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:11 schreef livelink het volgende:
Malcolm McLaren - Something's jumping in my shirt
Misschien open vragen stellen?quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:09 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon is op vakantie (jawel). Ik app hem af en toe om te kijken of hij nog leeft. Dan krijg je dit soort conversaties:
Ik: Alles goed daar? Een beetje aangename temperatuur?
Zoon: Ja en Ja
Ik de volgende dag: Hebben jullie het klimmen zonder kleerscheuren overleefd?
Zoon: Ja
Ik vandaag: Leef je nog?
Zoon: Wellicht. En jij?
![]()
Ja, dat doet mijn man al. Die kreeg als antwoord Gezwommen en nu aan de alcoholquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien open vragen stellen?Vragen zoals: wat heb je vandaag gedaan?
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat doet mijn man al. Die kreeg als antwoord Gezwommen en nu aan de alcohol
Dat is toch nét wat meer informatie dan "ja en ja"quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat doet mijn man al. Die kreeg als antwoord Gezwommen en nu aan de alcohol
Dat is helemaal waar. Maar als ik hetzelfde vraag als hij krijg ik als reactie: "Jullie praten ook helemaal niet meer met elkaar he?quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is toch nét wat meer informatie dan "ja en ja"
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar als ik hetzelfde vraag als hij krijg ik als reactie: "Jullie praten ook helemaal niet meer met elkaar he?
Gewoon lekker met rust laten, die jongen. Hij vermaakt zich welquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar als ik hetzelfde vraag als hij krijg ik als reactie: "Jullie praten ook helemaal niet meer met elkaar he?
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:19 schreef livelink het volgende:
As Tears go by, maar ik ken deze versie niet.
Niet de Stones in elk geval.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:19 schreef livelink het volgende:
As Tears go by, maar ik ken deze versie niet.
Ja, dat vind ik dus moeilijkquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon lekker met rust laten, die jongen. Hij vermaakt zich wel
Het zal zeker niet makkelijk zijn, maar je zal toch moeten proberen hem iets los te laten.quote:
Ik denk dat die stiekem meeluistert.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:26 schreef DJ11 het volgende:
Een auto hier buiten toetert in de juiste toonhoogte én in het juiste ritme mee met de muziek. Opmerkelijk wel.
Radio 49 op de FM. Gewoon in de auto te beluisterenquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat die stiekem meeluistert.
Hopelijk stopt hij dan voor het volgende nummer begint.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:26 schreef DJ11 het volgende:
Een auto hier buiten toetert in de juiste toonhoogte én in het juiste ritme mee met de muziek. Opmerkelijk wel.
Vraag hem even welk nummer dit is.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Radio 49 op de FM. Gewoon in de auto te beluisteren
Tegenwoordig hebben sommige auto's ook internet.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Radio 49 op de FM. Gewoon in de auto te beluisteren
Jawel, maar niet lang meer.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:26 schreef Melting het volgende:
Zou @:zorro28 nog meeluisteren eigenlijk?
Volgens mij weten dat de meeste vrouwen wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:29 schreef livelink het volgende:
Altijd fijn, een vrouw die weet wat ze wil.
Ik moet zeggen dat ik ook om 00:00 uur ga afhaken. En dat zal voorlopig vaker zo zijn. Ik moet m'n ritme een beetje in de gaten houden, dus ik ga niet zo laat slapen.quote:
Ja, ze weten het wel. Maar meestal draaien ze er een beetje omheen en moeten de mannen maar raden wat ze willen. Dat kun je deze zangeres niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij weten dat de meeste vrouwen wel.
Maar of het reeel is....
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze weten het wel. Maar meestal draaien ze er een beetje omheen en moeten de mannen maar raden wat ze willen. Dat kun je deze zangeres niet kwalijk nemen.
Heel goed. Ik hou het vandaag wel vol tot 00.30quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook om 00:00 uur ga afhaken. En dat zal voorlopig vaker zo zijn. Ik moet m'n ritme een beetje in de gaten houden, dus ik ga niet zo laat slapen.
Zeker. Daarom verdien ik voor de zekerheid ook mijn eigen geld.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij bent daarentegen wel reeel.
Neem je nog een biertje zo meteen?quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel goed. Ik hou het vandaag wel vol tot 00.30
Nee, dat niet. Ik hou het bij eentje.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Neem je nog een biertje zo meteen?
Als je maar zorgt dat je volgende week weer een biertje hebt.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik hou het bij eentje.
Ik beloof niks. Het zal eerder wijn zijn. Als het weer kouder wordt drink ik liever wijn.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat je volgende week weer een biertje hebt.
Drink je dan witte of rode wijn?quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik beloof niks. Het zal eerder wijn zijn. Als het weer kouder wordt drink ik liever wijn.
Jefferson Airplaine, Jefferson Starship, Starship. Ik zal het nooit goed gokken volgens mij.quote:
Rode wijn.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Drink je dan witte of rode wijn?
Volgens mij is dat ook best lastig.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Jefferson Airplaine, Jefferson Starship, Starship. Ik zal het nooit goed gokken volgens mij.
Ik heb ooit 1 keer lekkere rode wijn gedronken.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Van wie is dit ook alweer? Niet Boney M, meen ik.
Ik heb altijd goedkope van de AH. Ben snel tevreden op dat punt. Witte wijn vind ik veel lastiger.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 keer lekkere rode wijn gedronken.
Maar nooit genoteerd welke dat was.......
Ik drink liever geen wijn, maar anders zoete witte wijn is nog wel te doen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb altijd goedkope van de AH. Ben snel tevreden op dat punt. Witte wijn vind ik veel lastiger.
Ik zou hier nooit Boney M uit hebben gehaald.quote:
Niet?quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:43 schreef livelink het volgende:
Als het me zo gevraagd zou worden, zou ik sowieso niet willen bumpen.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:44 schreef livelink het volgende:
Kijk, hier zijn dan wel The Beatles.
Jij hebt wel een iets minder enge stem.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?![]()
Verdorie..... wilde ik het gewoon vragen bij onze volgende meet.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hebt wel een iets minder enge stem.
Doe maar niet. En ook fluisteren wordt ernstig afgeraden.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]Verdorie.... moet ik dus nog even oefenen.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe maar niet. En ook fluisteren wordt ernstig afgeraden.
Dubbel goud is nog best een makkelijke titelquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:47 schreef Melting het volgende:
Dit is een lastige titel....
Die krijgen jullie dus cadeau:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dubbel goud is nog best een makkelijke titel
In 2040 wordt dat de titel van de Greatest Hits-cd van Suzan & Freekquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dubbel goud is nog best een makkelijke titel
Dat hadden ze wat mij betreft anders niet verdiend met dit nummer.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:49 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is de titel niet, mevrouw livelink.... dat is een verdienste.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In 2040 wordt dat de titel van de Greatest Hits-cd van Suzan & Freek
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In 2040 wordt dat de titel van de Greatest Hits-cd van Suzan & Freek
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik wil vannacht nog wel kunnen slapen hoor.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:52 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit nu al een raar liedje.
1 seconde.... meer was het verschil niet.quote:
Ja.... inderdaad...... en jullie staan nu gelijk!quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:55 schreef DJ11 het volgende:
Op één seconde verslagen, de volle 0 punten voor Livelink
Neneh Cherry - just one secondquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:55 schreef DJ11 het volgende:
Op één seconde verslagen, de volle 0 punten voor Livelink
quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Neneh Cherry - just one second
quote:Op zondag 24 september 2023 00:00 schreef livelink het volgende:
Nog een tip, Melting. Ook niet op deze manier lachen bij de volgende meet.
Welterusten DJ11. Morgen niet te lang uitslapen dan he. Anders gaat het alsnog mis met het ritme.quote:Op zondag 24 september 2023 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Melting, ik ga nu achter de computer vandaan. Succes nog met het restant. Was weer een fijne muziekavond. Welterusten allemaal, voor straks
Eigenlijk komen er nog 32 bij, maar jaquote:Op zondag 24 september 2023 00:03 schreef livelink het volgende:
Je hebt me wel met 1 post verslagen @:DJ11
Monitor in GC / Dagcijfers #248 Meer posters aan de muur.
Tja, dan moet je maar geen alter-ego's hebben.quote:Op zondag 24 september 2023 00:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eigenlijk komen er nog 32 bij, maar ja
Trusten
Slaap lekker.quote:Op zondag 24 september 2023 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Melting, ik ga nu achter de computer vandaan. Succes nog met het restant. Was weer een fijne muziekavond. Welterusten allemaal, voor straks
Met wat kleine foutjes had ik die laatste gewoon goedquote:Op zondag 24 september 2023 00:07 schreef Melting het volgende:
Vorige:
[ afbeelding ]
Nu:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, die kleine foutjes zijn je vergeven.quote:Op zondag 24 september 2023 00:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Met wat kleine foutjes had ik die laatste gewoon goed
Ja, livelink... je mag blij zijn dat je niet zo getrouwd bent.quote:
Het zal niet de eerste keer zijn, maar dit is wel erg drastisch.quote:
Ja, dat krijg je er ook van als je een high school dropout bent.quote:
Ohoh.... betekend dat dat ik binnenkort moet trouwen?quote:Op zondag 24 september 2023 00:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je er ook van als je een high school dropout bent.
Ben jij een dropout dan?quote:Op zondag 24 september 2023 00:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ohoh.... betekend dat dat ik binnenkort moet trouwen?
Ja, en nee.... ik moest nog 3 maanden. Maar ik werkte 4 dagen en deed 1 dag school.quote:
Gelukkig wel, ja.quote:Op zondag 24 september 2023 00:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, en nee.... ik moest nog 3 maanden. Maar ik werkte 4 dagen en deed 1 dag school.
Maar ik was mijn baas en zijn vrouw zo zat, dat ik ander werk zocht.
En toen ik ander werk had, (in een totaal andere branche) bleek dat ik mijn opleiding niet af mocht maken.![]()
Dom van mij natuurlijk.
Maar het is allemaal goed gekomen.
Jij kent het van de MSM?quote:Op zondag 24 september 2023 00:22 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit nummer wel, maar niet als duet.
Ja, van Gloria Estefan inderdaadquote:Op zondag 24 september 2023 00:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij kent het van de MSM?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 september 2023 00:26 schreef livelink het volgende:
Transgender Barbie Girl
[ afbeelding ]
Tot 00.30. Ik moet ook wel een beetje aan een ritme denken.quote:Op zondag 24 september 2023 00:25 schreef Melting het volgende:
Tot hoe laat wil je vandaag doorgaan, livelink?
quote:Op zondag 24 september 2023 00:28 schreef livelink het volgende:
Dit lijkt een persiflage op Dire Straits.
Heb ik er hierna nog 1.quote:Op zondag 24 september 2023 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Tot 00.30. Ik moet ook wel een beetje aan een ritme denken.
Ik kan me niet voorstellen dat dit een serieus liedje isquote:
Toch wel..... hij krijgt een kick van je.quote:Op zondag 24 september 2023 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit een serieus liedje is
Hoeft ook niet. Lekker nummer en prima afsluiter!quote:Op zondag 24 september 2023 00:31 schreef Melting het volgende:
Ik kon deze niet laten wachten tot volgende week.
Komt eigenlijk ook perfect uit.quote:Op zondag 24 september 2023 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Tot 00.30. Ik moet ook wel een beetje aan een ritme denken.
quote:Op zondag 24 september 2023 00:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Lekker nummer en prima afsluiter!
Op hoeveel zit je?quote:Op zondag 24 september 2023 00:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt eigenlijk ook perfect uit.
Nog 1 slok en mijn laatste biertje van vanavond is op.
6 biertjes is standaard eigenlijk op zaterdag.quote:
Ja, was weer gezellig met leuke muziek. Dank je wel Melting!quote:Op zondag 24 september 2023 00:34 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er echt op.
Allemaal bedankt voor het luisteren en de interactie.
Wellicht tot donderdag en anders tot zaterdag.
Slaap lekker!
[ afbeelding ]
Ik vind het knap dat je er nog zo goed hoesjes mee kan typen.quote:Op zondag 24 september 2023 00:34 schreef Melting het volgende:
[..]
6 biertjes is standaard eigenlijk op zaterdag.
Copy paste, uiteraard.quote:Op zondag 24 september 2023 00:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je er nog zo goed hoesjes mee kan typen.
Hoe komt het dat ze geen keuze hadden?quote:Op zondag 24 september 2023 11:25 schreef livelink het volgende:
Ik ben net zoals gisteren onderweg naar mijn ouders. Ze zijn overgestapt op glasvezel en gisteren hebben we het internet voor hen geregeld, maar nu blijkt dat hun draadloze telefoon nog moet worden aangemeld op hun fritzbox. Echt hoor, de maatschappij maakt het 80-plussers wel echt moeilijk. Het is ook niet dat ze de keuze kregen niet over te stappen of zo.
Dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 24 september 2023 11:29 schreef livelink het volgende:
En dan hebben mijn ouders nog hulp van hun kinderen. Mijn vader worstelt ook al met de ing-app en wordt steeds bozer over alles. Naast het verlies van lichamelijke functies heeft hij nu ook het idee dat hij geestelijk aftakelt door dit soort geintjes.
Inderdaad.... Ze zeggen dat je het ook online kan regelen, maar beseffen denk ik niet dat mensen het vaak fijner vinden om een gesprek tegenover elkaar te hebben.quote:Op zondag 24 september 2023 12:08 schreef Doedezemaar het volgende:
En even naar de bank om dingen te regelen is er ook niet meer bij. Het kantoor zit in Alkmaar en is alleen op afspraak en het servicepunt hier is ook weg en nu moeten we naar Den Helder. Absurd
Kun je even bij Knokkels op de koffiequote:Op zondag 24 september 2023 12:08 schreef Doedezemaar het volgende:
En even naar de bank om dingen te regelen is er ook niet meer bij. Het kantoor zit in Alkmaar en is alleen op afspraak en het servicepunt hier is ook weg en nu moeten we naar Den Helder. Absurd
Het is hier toch echt middagquote:Op zondag 24 september 2023 12:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.... Ze zeggen dat je het ook online kan regelen, maar beseffen denk ik niet dat mensen het vaak fijner vinden om een gesprek tegenover elkaar te hebben.
En goedemorgen DJ11.
Ik wens je een goede morgen. Met andere woorden.... een goede maandag.quote:Op zondag 24 september 2023 13:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is hier toch echt middagEn ik was al een behoorlijk tijdje wakker hoor; niet net het bed uitgekropen
Balen zeg.quote:Op zondag 24 september 2023 16:18 schreef livelink het volgende:
Zo, weer een dag naar de klote. Heb de tefeloon kunnen aanmelden bij hun Fritzbox en toen deed het het nog niet. Blijkt dat er in het modem zelf ook weer iets moet worden geregeld. Dat was voor mij ook een brug te ver. Dus ik ben een dag kwijt en mijn ouders hebben nog steeds geen telefoon. Zucht......
Ja, dat wel. Maar ze maken zich toch zorgen dat ze belangrijke telefoontjes missen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Balen zeg.
Hebben ze wel een mobiel zodat ze telefonisch bereikbaar zijn?
Goedemorgen Melting. Was je vakantie alweer voorbij?quote:
Ja, helaas wel.quote:Op maandag 25 september 2023 05:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Was je vakantie alweer voorbij?
Dat is wel een fijn gevoel ja.quote:Op maandag 25 september 2023 17:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, helaas wel.
Was druk....... positieve was wel dat ze blij waren dat ik terug was.
Meen je dat nou? Ik heb het gevoel dat ik geen lucht krijg, zo benauwd heb ik het.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een heerlijk nazomerweer vandaag, ik hoop op nog een paar zulke dagen
Hier is het echt heel ander weer, hier waait het er ook bij en dat vocht/die mist is hier nietquote:Op dinsdag 26 september 2023 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik heb het gevoel dat ik geen lucht krijg, zo benauwd heb ik het.
Ja, dat zal schelen. Ik vond/vind het echt heel onaangenaam vandaag.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier is het echt heel ander weer, hier waait het er ook bij en dat vocht/die mist is hier niet
Hoi Meling. Alweer wat gewend aan het werkritme?quote:
Nee, nog steeds niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 05:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Meling. Alweer wat gewend aan het werkritme?
Ik denk dat Melting die muziek ook wel kan waarderen.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:13 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon is gisterenavond teruggekomen van vakantie. Ziek natuurlijk van te weinig slaap en zo. En van de 7 dagen dat hij weg was heb ik precies 4x een appje naar hem gestuurd, waar ik een eenlettergrepig antwoord op kreeg. En nu kreeg ik te horen dat zijn vriendje zijn locatie had gedeeld en dat zijn moeder direct belde als ze het gevoel had dat hij ergens was waar hij niet moest zijn. En dan voelde ik me nog schuldig omdat ik af en toe om een teken van leven vroeg![]()
Hij is nog naar een concert geweest in Barcelona van Phil Campbell and the Bastard Sons. Nooit van gehoord eigenlijk en ze zijn ook nog naar een rockcafé geweest waar een Spaanse band optrad voor alleen maar lokale bezoekers van 50+ .
De overige bezoekers vonden het zo leuk dat er jonge toeristen waren, dat ze de hele avond gratis drankjes aangeboden hebben gekregen
Ja, volgens mij wel.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:02 schreef brother52 het volgende:
Was Phil Campbell niet de gitarist van Motörhead?
Wat leuk!quote:Op donderdag 28 september 2023 08:13 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon is gisterenavond teruggekomen van vakantie. Ziek natuurlijk van te weinig slaap en zo. En van de 7 dagen dat hij weg was heb ik precies 4x een appje naar hem gestuurd, waar ik een eenlettergrepig antwoord op kreeg. En nu kreeg ik te horen dat zijn vriendje zijn locatie had gedeeld en dat zijn moeder direct belde als ze het gevoel had dat hij ergens was waar hij niet moest zijn. En dan voelde ik me nog schuldig omdat ik af en toe om een teken van leven vroeg![]()
Hij is nog naar een concert geweest in Barcelona van Phil Campbell and the Bastard Sons. Nooit van gehoord eigenlijk en ze zijn ook nog naar een rockcafé geweest waar een Spaanse band optrad voor alleen maar lokale bezoekers van 50+ .
De overige bezoekers vonden het zo leuk dat er jonge toeristen waren, dat ze de hele avond gratis drankjes aangeboden hebben gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |