Nee. Voor de vorm mag je wel gewoon antwoord geven hoor.quote:Op zondag 24 september 2023 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt het nog uit wat mijn antwoord is?
Dit zou zomaar kunnen lukken.quote:Op maandag 25 september 2023 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon net zo lang dit topic houden tot het weer weekend is?
Te weinig ge'DM't ook.quote:
Was het maar zo'n feest... al heb ik nu weer twee dagen vrijquote:Op maandag 25 september 2023 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat is waar ja. Ik was wel veel te laat nog wakker zondagavond, was awkward laat op het werkquote:
Goed idee.quote:Op maandag 25 september 2023 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel laat, geen DM. Dit wordt er niet beter op zo.quote:Op maandag 25 september 2023 18:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Ik was wel veel te laat nog wakker zondagavond, was awkward laat op het werk.
ik zou het bijna weekend noemenquote:Op maandag 25 september 2023 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest... al heb ik nu weer twee dagen vrij
Ik ben gesloopt, voel me slecht en rot. De therapie ging goed hoor, alleen ik ben echt opgebrand en emotioneel.quote:Op maandag 25 september 2023 18:46 schreef Tegan het volgende:
Hoe was je afspraak @:ChildoftheStars?
Ja eigenlijk wel jaquote:Op maandag 25 september 2023 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou het bijna weekend noemen
moeten we weer komen knuffelen?quote:Op maandag 25 september 2023 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben gesloopt, voel me slecht en rot. De therapie ging goed hoor, alleen ik ben echt opgebrand en emotioneel.
Ja , lekker knuffelen idd. Met thee erbij en dekentjes en iemand die mijn hersens eruit peuterenquote:Op maandag 25 september 2023 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeten we weer komen knuffelen?
ik zou wel willen helpen, maar ik kan niet zo goed tegen andermans bloedquote:Op maandag 25 september 2023 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja , lekker knuffelen idd. Met thee erbij en dekentjes en iemand die mijn hersens eruit peuteren
Oh... jammer... naja... dan maar de rottigheid eruit knuffelenquote:Op maandag 25 september 2023 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou wel willen helpen, maar ik kan niet zo goed tegen andermans bloed
Fijn dat het goed ging. Nu rustig wachten tot je je weer beter voeltquote:Op maandag 25 september 2023 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben gesloopt, voel me slecht en rot. De therapie ging goed hoor, alleen ik ben echt opgebrand en emotioneel.
Oh.quote:Op maandag 25 september 2023 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou wel willen helpen, maar ik kan niet zo goed tegen andermans bloed
Hoe was het varen?quote:Op maandag 25 september 2023 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel laat, geen DM. Dit wordt er niet beter op zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |