Blijf je lekker in bed kroelen met mij en @ChildoftheStars?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je kunt ook mijn baas zeggen dat ik later kan beginnen

Als dat eens zou kunnenquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Blijf je lekker in bed kroelen met mij en @:ChildoftheStars?

Klinkt als mijn planning.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Work work work work. Maar eerst nog een zondag.
En jij?

quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt als mijn planning.
Behalve dan nog stressen voor een afspraak maandag.

Ik ben de algemene beschouwingen aan het terugkijkenquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws, sorry voor de huidhonger
En het gaat ook om het nu he!
Lekker een beetje achter de laptop vanavond. En u?

Wat voor afspraak?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt als mijn planning.
Behalve dan nog stressen voor een afspraak maandag.

Ik merk er niks vanquote:

Je moet wel eerst reageren op mijn beginnetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet wel eerst reageren op mijn beginnetje.
Ik kan wel iets bedenken ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you

Ik zit nog in mn proeftijd. Dus ik kan maandag gewoon niet naar het werk gaanquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit zou wel al mijn problemen oplossen denk ik.

Gewoon een werk-afspraak waarvoor ik niet stilzwijgend achter mijn laptop mag zitten werken maar sociaal moet doen over ingewikkelde zaken. Huuuuuu.quote:

Ik ga varen maandag voor werk. Zin in.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
We hebben dus allemaal maandag mensen met verwachtingen en moeilijk gedoe

Jij zou je baan verliezen voorquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit nog in mn proeftijd. Dus ik kan maandag gewoon niet naar het werk gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Super! Toch nog iemand met een fijne maandag, dat maakt me blij! Heel erg veel plezier gewenst en het weer zou ook wat droger worden. Gun het je van harte en genieten jij!quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga varen maandag voor werk. Zin in.

Doe jij mijn afspraak? Doe ik die van jou?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
We hebben dus allemaal maandag mensen met verwachtingen en moeilijk gedoe

Dankjewelquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super! Toch nog iemand met een fijne maandag, dat maakt me blij! Heel erg veel plezier gewenst en het weer zou ook wat droger worden. Gun het je van harte en genieten jij!

quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij zou je baan verliezen voorons
?
Ach, ik vind zo weer wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb nog wat reservesReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.

Hahah denk niet dat ze daar in trappenquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe jij mijn afspraak? Doe ik die van jou?
Maar alsnog heb je zinquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
DankjewelHet is niet voor plezier hoor. Gewoon echt mijn werk.

Ik weet maandag na mijn afspraak pas of ik wil dat hij per ongeluk in het water valt of nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super! Toch nog iemand met een fijne maandag, dat maakt me blij! Heel erg veel plezier gewenst en het weer zou ook wat droger worden. Gun het je van harte en genieten jij!

Altijd. Zeker als Tegan er is.quote:

Die promotie was naar zeeman?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
DankjewelHet is niet voor plezier hoor. Gewoon echt mijn werk.

quote:

Ik weet zeker dat jij mijn afspraak beter zou doen dan ik zelf.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah denk niet dat ze daar in trappen

Ik zou toch niet met child willen ruilenquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij mijn afspraak beter zou doen dan ik zelf.

Ik ben de kapitein, niet de zeeman.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jammer, ik had hier al wat associaties mee gemaakt.

Van een beetje therapie knappen wij vast op.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou toch niet met child willen ruilen

Heb je ook zo'n uniform?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben de kapitein, niet de zeeman.

quote:

Hoezo wij?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Van een beetje therapie knappen wij vast op.

Ben ik niet al lief genoeg?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je ziet hoe lief ik ervan word ...![]()

Eerst maar eens in de houding jij uit respect voor de kapitein.quote:

Hoe ziet die houding eruit?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst maar eens in de houding jij uit respect voor de kapitein.

Dat kan ik hier echt niet zeggen.quote:

Het is ineens stil hier...quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ik hier echt niet zeggen.

quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ineens stil hier...
Zijn jullie aan het vrijen?

Ik nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ineens stil hier...
Zijn jullie aan het vrijen?

Dan blijft alleen Tegan nog overquote:

Geef een ander maar weer de schuldquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:25 schreef Tegan het volgende:
Nee, dat was een geslaagde topickiller van @:AirwiN .

Ik ben aseksueel en a-romantischquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou daar zelf niet zo blij mee zijn.

Ohw. Toch nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:25 schreef Tegan het volgende:
Nee, dat was een geslaagde topickiller van @:AirwiN .

6 jaar. Gotta boost those numbers. Those are rookie numbers!quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben aseksueel en a-romantischDus voor mij is het feest dat ik +/- zes jaar droog sta

Ja dat weet ik, toch is wat ik zei nog steeds waarquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben aseksueel en a-romantischDus voor mij is het feest dat ik +/- zes jaar droog sta

Touchéquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, toch ik wat ik zei nog steeds waar.

Nee, die wens is nog niet in vervulling gegaan vandaagquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan blijft alleen Tegan nog over

Voor nu is de algemene beschouwingen opwindend genoegquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché
Dus dan moet je vrijen of handwerken

quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor nu is de algemene beschouwingen opwindend genoeg.
Hahaha daar kan ik je helaas niet bij helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:32 schreef Tegan het volgende:
Voor nu is de algemene beschouwingen opwindend genoeg.
* belt aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down

Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha daar kan ik je helaas niet bij helpen

Te laat, @AirwiN stond al voor de deurquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Ontfutsel haar adres en stuur het door

als je hem binnen had gelaten, dan zou je nu niet meer postenquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Te laat, @:AirwiN stond al voor de deur![]()
.

Doggy style, kun je gewoon neuken en posten tegelijk.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:54 schreef gianni61 het volgende:
als je hem binnen had gelaten, dan zou je nu niet meer posten

Het kan op verschillende manieren. Je hebt mensen die wel aan zichzelf zitten en niet. En het een ander bevredigen, maar afblijven etc. Wel en geen behoefte aan relaties... Het is een breed begripquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:53 schreef Tegan het volgende:
Dat is wel een interessante vraag. Betekent a-seksualiteit dat je ook niet open staat voor puur een ander bevredigen (zonder zelf seksueel aangeraakt te worden)? Volgens mij kan het allebei wel onder die term vallen.

Enige manier hoe ik seks hebquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doggy style, kun je gewoon neuken en posten tegelijk.

quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:01 schreef Tegan het volgende:
Enige manier hoe ik seks heb.
Ik kan alvast verklappen dat dat vanavond niet zo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down

Vanavond in een zeester kind of mood?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan alvast verklappen dat dat vanavond niet zo is.

Jij? Of bied je aan om al het werk verder te doen vanavond?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:05 schreef Tegan het volgende:
Vanavond in een zeester kind of mood?

Maakt het nog uit wat mijn antwoord is?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij? Of bied je aan om al het werk verder te doen vanavond?
Bij deze is je aanbod aangenomen.

Fok-orgie?quote:Op zondag 24 september 2023 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt het nog uit wat mijn antwoord is?

Nee. Voor de vorm mag je wel gewoon antwoord geven hoor.quote:Op zondag 24 september 2023 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt het nog uit wat mijn antwoord is?

Dit zou zomaar kunnen lukken.quote:Op maandag 25 september 2023 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon net zo lang dit topic houden tot het weer weekend is?

Te weinig ge'DM't ook.quote:

Was het maar zo'n feest... al heb ik nu weer twee dagen vrijquote:Op maandag 25 september 2023 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:

Dat is waar ja. Ik was wel veel te laat nog wakker zondagavond, was awkward laat op het werkquote:

Goed idee.quote:Op maandag 25 september 2023 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:

Wel laat, geen DM. Dit wordt er niet beter op zo.quote:Op maandag 25 september 2023 18:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Ik was wel veel te laat nog wakker zondagavond, was awkward laat op het werk.

ik zou het bijna weekend noemenquote:Op maandag 25 september 2023 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest... al heb ik nu weer twee dagen vrij

Ik ben gesloopt, voel me slecht en rot. De therapie ging goed hoor, alleen ik ben echt opgebrand en emotioneel.quote:Op maandag 25 september 2023 18:46 schreef Tegan het volgende:
Hoe was je afspraak @:ChildoftheStars?

Ja eigenlijk wel jaquote:Op maandag 25 september 2023 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou het bijna weekend noemen

moeten we weer komen knuffelen?quote:Op maandag 25 september 2023 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben gesloopt, voel me slecht en rot. De therapie ging goed hoor, alleen ik ben echt opgebrand en emotioneel.

Ja , lekker knuffelen idd. Met thee erbij en dekentjes en iemand die mijn hersens eruit peuterenquote:Op maandag 25 september 2023 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeten we weer komen knuffelen?

ik zou wel willen helpen, maar ik kan niet zo goed tegen andermans bloedquote:Op maandag 25 september 2023 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja , lekker knuffelen idd. Met thee erbij en dekentjes en iemand die mijn hersens eruit peuteren

Oh... jammer... naja... dan maar de rottigheid eruit knuffelenquote:Op maandag 25 september 2023 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou wel willen helpen, maar ik kan niet zo goed tegen andermans bloed

Fijn dat het goed ging. Nu rustig wachten tot je je weer beter voeltquote:Op maandag 25 september 2023 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben gesloopt, voel me slecht en rot. De therapie ging goed hoor, alleen ik ben echt opgebrand en emotioneel.

Oh.quote:Op maandag 25 september 2023 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou wel willen helpen, maar ik kan niet zo goed tegen andermans bloed

Hoe was het varen?quote:Op maandag 25 september 2023 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel laat, geen DM. Dit wordt er niet beter op zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |