abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 23 september 2023 @ 12:35:18 #1
485843 crew  Jippie
pi_210724917

Dankzij een vraag van Wilders aan Baudet tijdens de Algemene Beschouwingen is de complottheorie dat de landing van Apollo 11 op de maan in scene is gezet weer actueel. Geloof jij dat de mensheid op 19 juli 1969 echt zijn eerste stap op de maan heeft gezet?

Astronaut op de maan?
Astronaut op de maan?

De complottheorieën rond de Apollo-maanlanding in 1969 stellen dat de Verenigde Staten niet echt astronauten naar de maan hebben gestuurd. De maanlandingen binnen het Apollo-ruimtevaartprogramma in de jaren 1969 tot 1972 zouden niet daadwerkelijk hebben plaatsgevonden, maar door de NASA en de Amerikaanse regering in scène zijn gezet.

De aanhangers van deze theorieën voeren een aantal argumenten aan. Zo zouden er schaduwen zijn waargenomen op de foto's die op de maan zijn genomen, die te herleiden zouden zijn tot meerdere lichtbronnen in plaats van de zon. Andere bekende argumenten zijn het ontbreken van sterren op de foto's, en het feit dat Amerikaanse vla wapperde.

Een mogelijk motief van de Amerikanen om de landing in scène te zetten in plaats van daadwerkelijk naar de maan te reizen zou zijn dat het niet mogelijk was om mensen naar de maan te sturen vanwege de vele onoverkomelijke technische problemen.

Het commerciële Amerikaanse televisiestation Fox News Channel zond op 15 februari 2001 een documentaire uit over deze theorieën. Wetenschappers, technici en ruimtevaartkenners schuiven deze theorieën als ongegrond terzijde. Er is een overvloed aan fysiek bewijs voor het tegendeel ervan. De complottheorie dat de maanlandingen in scène werden gezet wordt verder ontkracht in de mockumentary OpérationLune.

Tussen 11 en 15 juli 2009 maakte de onbemande Amerikaanse maanverkenner Lunar Reconnaissance Orbiter (LRO) foto's van de landingsplaatsen. Op de verschillende foto's is te zien hoe de achtergebleven onderste module van de maanlanders lange schaduwen werpen over het maanoppervlak. Op één foto zijn naast de maanlander Antares van Apollo 14 ook nog wetenschappelijke instrumenten zichtbaar en sporen van de maanwandeling (de astronauten hadden ook een wagentje bij zich).

POLL
pi_210724925
Natuurlijk
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210724934
Ja dat geloof ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 23 september 2023 @ 12:41:14 #4
485843 crew  Jippie
pi_210724936
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 september 2023 12:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja dat geloof ik.
Jij gelooft alles :P
pi_210724939
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2023 12:41 schreef Jippie het volgende:

[..]
Jij gelooft alles :P
Ja ik ben een islamtische kathohlieke jood. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 23 september 2023 @ 12:44:39 #6
485843 crew  Jippie
pi_210724953
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 september 2023 12:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja ik ben een islamtische kathohlieke jood. :o
Dat bedoel ik O+
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 23 september 2023 @ 12:45:26 #7
319979 Fok-it
All is well
pi_210724956
Als je de maanlanding al als hoax ziet dan kan werkelijk alles je wijs gemaakt worden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_210724977
Ik heb het altijd geloofd, tot het moment dat dit soort verhalen in de media verschenen. Als ik dat dan lees, dan denk ik bij mezelf, tja.... het zou kunnen dat het een grote hoax blijkt te zijn.
Maar wat maakt het uit wat ik of iemand anders wel of niet gelooft? Niemand kan bewijzen of het wel of niet is gebeurd.
En het verandert ook niet veel aan het leven op aarde.
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 23 september 2023 @ 12:52:31 #9
319979 Fok-it
All is well
pi_210725004
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 12:48 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik heb het altijd geloofd, tot het moment dat dit soort verhalen in de media verschenen.
Vind je dat zelf niet een beetje makkelijk?

Dat zou je dan toch bij alles kunnen toepassen wat je eerst tot je neemt als nieuws en vervolgens de eerste de beste die daar aan twijfelt zorgt ervoor dat jij dat ook doet.

Deed je dat ook bij 9/11?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 23 september 2023 @ 12:52:39 #10
485843 crew  Jippie
pi_210725006
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 12:45 schreef Fok-it het volgende:
Als je de maanlanding al als hoax ziet dan kan werkelijk alles je wijs gemaakt worden
Mensen kunnen allerlei redenen hebben om zelf tot deze conclusie te komen. Maar vaak zal er wel een zaadje geplant zijn door iemand anders die daar van overtuigd is, of dit riep omwille van eigen belang (verdienmodel).
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 23 september 2023 @ 12:55:34 #11
319979 Fok-it
All is well
pi_210725021
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2023 12:52 schreef Jippie het volgende:

[..]
Mensen kunnen allerlei redenen hebben om zelf tot deze conclusie te komen. Maar vaak zal er wel een zaadje geplant zijn door iemand anders die daar van overtuigd is, of dit riep omwille van eigen belang (verdienmodel).
Het zal voor velen voornamelijk ook met een antipathie naar Amerika te maken hebben. Vraag me dan wel af wanneer Rusland als eerst was geweest met een bemande maanlanding of het dan ook een hoax zou zijn.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 23 september 2023 @ 12:57:19 #12
485843 crew  Jippie
pi_210725030
quote:
Ik heb het altijd geloofd, tot het moment dat dit soort verhalen in de media verschenen. Als ik dat dan lees, dan denk ik bij mezelf, tja.... het zou kunnen dat het een grote hoax blijkt te zijn.
Maar wat maakt het uit wat ik of iemand anders wel of niet gelooft? Niemand kan bewijzen of het wel of niet is gebeurd.
In feite kun je dat bij elke gebeurtenis denken die je niet aan den lijve hebt meegemaakt. En daar is ook niets mis mee, gelukkig mogen we zelf nog bepalen wat we denken of vinden.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 23 september 2023 @ 13:00:26 #13
485843 crew  Jippie
pi_210725044
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 12:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het zal voor velen voornamelijk ook met een antipathie naar Amerika te maken hebben. Vraag me dan wel af wanneer Rusland als eerst was geweest met een bemande maanlanding of het dan ook een hoax zou zijn.
Dat zal ook zeker de beweegreden van Baudet zijn geweest, de stemmen binnen halen van mensen die zich in een rabbit hole bevinden.
pi_210725085
quote:
Dat bewijzen is dan toch gebeurd door de LRO die foto's heeft gemaakt van de maan waarop sporen en achtergebleven spullen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210725088
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 12:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Vind je dat zelf niet een beetje makkelijk?

Dat zou je dan toch bij alles kunnen toepassen wat je eerst tot je neemt als nieuws en vervolgens de eerste de beste die daar aan twijfelt zorgt ervoor dat jij dat ook doet.

Deed je dat ook bij 9/11?
Nee, ik beweer nergens dat het een hoax is, ik denk dat het dat zou kunnen zijn.
Waarom ben jij er dan zo van overtuigd dat het geen hoax is?
Je was er niet bij. Ik ook niet hoewel ik het destijds 'live' op tv kon bekijken.
En het is natuurlijk ook niet zo dat ik elke wappie meteen geloof als er iets in twijfel wordt getrokken.
Ik ben heus wel in staat om zelf na te denken.
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 23 september 2023 @ 13:13:05 #16
319979 Fok-it
All is well
pi_210725108
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 13:09 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee, ik beweer nergens dat het een hoax is, ik denk dat het dat zou kunnen zijn.
Je was er niet bij. Ik ook niet hoewel ik het destijds 'live' op tv kon bekijken.
En het is natuurlijk ook niet zo dat ik elke wappie meteen geloof als er iets in twijfel wordt getrokken.
Omdat de bewijsvoering niet veel opening tot twijfel toelaat. En verder heel simpel: omdat ik er geen reden toe zie. Iets wat ik bij 9/11 bijv wel enigszins kan voorstellen. Hoe vergezocht ook
  zaterdag 23 september 2023 @ 13:14:08 #17
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_210725125
Wat ik interessant vind is de vraag waarom iemand een dergelijke theorie zou willen ontkrachten en een complottheorie. Wat is het nut er van en wat wint diegene ermee ?
Aan het typen...
pi_210725147
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 september 2023 13:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat bewijzen is dan toch gebeurd door de LRO die foto's heeft gemaakt van de maan waarop sporen en achtergebleven spullen?
Dat bewijs is ongetwijfeld ook fake

Maar dat royals babybloed drinken is nooit bewezen maar wel waar
pi_210725157
quote:
De vlag is zichtbaar en staat nog overeind.
pi_210725192
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2023 13:20 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
The Bielefeld Conspiracy _O_

Ken je iemand die die vlag daadwerkelijk gezien heeft?
Nee? Gek hè, die vlag staat daar helemaal niet

De mensen die het wel beweren liegen en de foto’s zijn fake ;)

pi_210725194
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2023 13:20 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Ik geloof je meteen. En ik moet eigenlijk helemaal niet meedoen met dit soort discussie, want ik heb er gewoon te weinig verstand van.
Wat heeft het ons opgeleverd? Ja, een hoop satellieten die het weer in kaart kunnen brengen, allerlei stormen en natuurrampen kunnen 'voorspellen' en toch verzuipen er nog steeds veel mensen of komen om door vulkaanuitbarstingen of aardbevingen.
pi_210725199
quote:

[..]
quote:
Zelfs de Hubbletelescoop kan geen Apollo-objecten op de maan zien. Daarvoor zouden de voorwerpen bijna 100 meter lang moeten zijn, en het grootste is iets meer dan 5 bij 4 meter.

Maar de Lunar Reconnaissance Orbiter, die om de maan draait, komt tot op 24 kilometer van het oppervlak en fotografeerde in 2012 enkele landingsplekken van maanmissies.

Op de beelden van de landingsplaats van Apollo 11 zijn duidelijk achtergelaten voorwerpen te zien, waaronder een meetinstrument dat data over maanbevingen naar de aarde terugstuurde en voetafdrukken van Neil Armstrong van een niet-geautoriseerde excursie naar de krater Little West op ongeveer 50 meter afstand – het verst dat een astronaut van de landingsplek is geweest.

Bron
Hier is je bewijs. En suggereren dat deze foto's fake zijn raakt kant noch wal. Landen zoals Rusland en China beschikken over dezelfde technologie. Als de maanlanding een hoax was, hadden zij dat van de daken geschreeuwd. Want waarom zouden deze landen de Amerikanen helpen met het verdoezelen van deze hoax?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_210725267
Natuurlijk niet, denk na.
pi_210725296
(click voor closeup)

Seems legit _O-
Lijkt meer op een schoolproject.
pi_210725303
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 13:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
[..]
Hier is je bewijs. En suggereren dat deze foto's fake zijn raakt kant noch wal. Landen zoals Rusland en China beschikken over dezelfde technologie. Als de maanlanding een hoax was, hadden zij dat van de daken geschreeuwd. Want waarom zouden deze landen de Amerikanen helpen met het verdoezelen van deze hoax?
Zoals ik al eerder schreef: ik heb te weinig kennis van zaken om hier een zinvolle bijdrage te leveren.
Het enige wat ik deed was de vraag uit de TT zo goed en eerlijk mogelijk proberen te beantwoorden.
  zaterdag 23 september 2023 @ 13:45:30 #26
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_210725375
quote:

[..]
En zo belanden we in de filosofische hoek van de epistemologie.

Waarom geloven we dingen. Wat zijn goede redenen om iets te geloven. Wat zijn slechte redenen. Hoe bouwen we zekerheid op omtrend een onderwerp.

Ik ga nu een set vragen stellen. Mijn bedoeling is niet dat je in dit topic daar antwoord op geeft maar dat je het laat marineren in je brein. Dat je deze vragen gebruikt om zelf (onder de douche of waar dan ook) je epistemische weerbaarheid te verhogen:

Geloven we alleen maar in dingen die we direct met onze eigen ogen hebben gezien of kunnen we leunen op de getuigenis van anderen of fysiek bewijs, overblijfselen uit het verleden? Waar moet die getuigenis aan voldoen? Is 1 persoon al voldoende of hebben we meer nodig? Wat weten we over complotten? Hoeveel mensen zijn er nodig om een bepaalde hoax uit te voeren? Hoe waarschijnlijk is het dat ALLE duizenden betrokkenen netjes vervolgens 40+ jaar lang hun mond houden? Geen dagboeken. Geen verklaringen. Geen verhalen. Wat betekent dat? Hoe zit het met de mensen die politieke baat hebben met het ontzeggen van de claim? De Russen vooral. Hadden die de technologie om de Amerikaanse voortgang real-time te volgen? Hadden die spionnen? Hebben die wat geroepen over de gebeurtenis?

Welke factoren verhogen onze zekerheid? Kunnen we ooit iets 100% zeker weten? Kunnen we zeggen dat we iets 99,999+% zeker weten? Wat betekent het om te zeggen dat je ""overtuigd" bent over iets? Is dat 50%+ of is dat 90%+?

Welke verklaring is waarschijnlijker? Moet ik voor een bepaalde verklaring allemaal nieuwe factoren verzinnen om het te laten werken? Heb ik bewijs voor die factoren? Kan ik dan niet het beste onnodige factoren wegscheren?

Allemaal vragen, Hiddendoe. En ik ben overtuigd (jaja) dat als je dit eerlijk naloopt in je brein dat je al snel tot de conclusie komt dat ja.. mensen hebben goede redenen om het gewoon te geloven.

[ Bericht 0% gewijzigd door SpecialK op 23-09-2023 13:54:16 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 23 september 2023 @ 13:45:56 #27
485843 crew  Jippie
pi_210725378
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 13:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ] (click voor closeup)

Seems legit _O-
Wildplassen op de maan :o
pi_210725385
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 13:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
[..]
Eigenlijk had Wilders nog moeten vragen of Gagarin wel de eerste mens ij de ruimte was. Want gek genoeg hoor je nooit daar de twijfels, terwijl van mens in de ruimte naar landen op de maand niet de grootste sprong is.
Maar ook in dit topic zie je dat de 'bewijzen, feiten en theorieën vragen' langs de lijnen van Rusland lopen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_210725410
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2023 13:45 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wildplassen op de maan :o
En geen last van tegen de wind in plassen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_210725472
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 13:45 schreef SpecialK het volgende:

[..]
En zo belanden we in de filosofische hoek van de epistemologie.

Waarom geloven we dingen. Wat zijn goede redenen om iets te geloven. Wat zijn slechte redenen. Hoe bouwen we zekerheid op omtrend een onderwerp.

Ik ga nu een set vragen stellen. Mijn bedoeling is niet dat je in dit topic daar antwoord op geeft maar dat je het laat marineren in je brein. Dat je deze vragen gebruikt om zelf (onder de douche of waar dan ook) je epistemische weerbaarheid te verhogen:

Geloven we alleen maar in dingen die we direct met onze eigen ogen hebben gezien of kunnen we leunen op de getuigenis van anderen of fysiek bewijs, overblijfselen uit het verleden? Waar moet die getuigenis aan voldoen? Is 1 persoon al voldoende of hebben we meer nodig? Wat weten we over complotten? Hoeveel mensen zijn er nodig om een bepaalde hoax uit te voeren? Hoe waarschijnlijk is het dat ALLE duizenden betrokkenen netjes vervolgens 40+ jaar lang hun mond houden? Geen dagboeken. Geen verklaringen. Geen verhalen. Wat betekent dat? Hoe zit het met de mensen die politieke baat hebben met het ontzeggen van de claim? De Russen vooral. Hadden die de technologie om de Amerikaanse voortgang real-time te volgen? Hadden die spionnen? Hebben die wat geroepen over de gebeurtenis?

Welke factoren verhogen onze zekerheid? Kunnen we ooit iet 100% zeker weten? Kunnen we zeggen dat we iets 99,999+% zeker weten? Wat betekent het om te zeggen dat je ""overtuigd" bent over iets? Is dat 50%+ of is dat 90%+?

Welke verklaring is waarschijnlijker? Moet ik voor een bepaalde verklaring allemaal nieuwe factoren verzinnen om het te laten werken? Heb ik bewijs voor die factoren? Kan ik dan niet het beste onnodige factoren wegscheren?

Allemaal vragen, Hiddendoe. En ik ben overtuig (jaja) dat als je dit eerlijk naloopt in je brein dat je al snel tot de conclusie komt dat ja.. mensen hebben goede redenen om het gewoon te geloven.
Goed stuk, SpecialK. ^O^

Ik kan wel meteen de eerste vraag beantwoorden. Nee, ik geloof niet alles wat ik met mijn eigen ogen kan zien.
Want ik besef heel goed dat mijn ogen geen weergave zijn van de werkelijkheid, ik ervaar dat slechts zo.
Voor mij (en voor jou en voor elk mens) is de hemel blauw en het gras groen.
Insecten en reptielen zien iets heel anders.
Mijn ogen kunnen mij ook voor de gek houden. Zoek maar eens op optische illusies of gezichtsbedrog.

De rest van je betoog wil ik even laten bezinken.
pi_210725499
quote:

Seems legit _O-
Lijkt net zo gehobbyd als die wef-onderzeeër.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_210725534
Nog even dit, @SpecialK
Ik neem aan dat je bekend bent met het feit dat het de Russen waren die de ruimtevaart een 'beginpunt' gaven.
De eerste satelliet in de ruimte was van Russische makelij. Spoetnik in 1957. De eerste mens in de ruimte was ook een Rus. Joeri Gagarin in 1961.
  zaterdag 23 september 2023 @ 14:24:59 #33
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_210725703
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 14:07 schreef Hiddendoe het volgende:
Nog even dit, @:SpecialK
Ik neem aan dat je bekend bent met het feit dat het de Russen waren die de ruimtevaart een 'beginpunt' gaven.
De eerste satelliet in de ruimte was van Russische makelij. Spoetnik in 1957. De eerste mens in de ruimte was ook een Rus. Joeri Gagarin in 1961.
Klopt. De Russen hebben op bijna elk punt de Amerikanen verslagen met "firsts". Maar als je je beseft wat de echte reden was voor de space-race dan snap je waarom het Apollo programma het einde was. En dat dat einde al 2 jaar voor de maanlanding was.

Het ging (onderwater) namelijk niet om de prestige van het behalen van de "eerste x" titels. Het was geen wedloop om de eerste in baan rond de aarde te zijn of op de maan te zijn. Het was een wedloop om het eerste land te zijn wat de technologie had om een bepaald aantal kilogram "payload" beheerst in een baan rond de aarde te kunnen krijgen.

De payload die men voor ogen had (in de VS en Rusland) waren... nucleaire bommen.. surprise!

Het Apolloprogramma was het bewijs dat de Amerikanen nu net zoals de Russen eerder gewoon volledige nucleaire wapens van groot megatonnage in de ruimte konden schieten en dat beide landen nu elkaars vernietiging konden waarborgen (MAD) vanuit de ruimte ongeacht geografische uitdagingen.

Voor de Russische leiders was Apollo I lancering (1967) dan ook slechts een bevestiging dat het militaire voordeel wat ze hadden toen was verdwenen. Voor het Russische volk was de maanlanding zelf een pagina 3 verhaal en niet zozeer een vernedering (laat de amerikanen ook wat hebben).

Maar op emotioneel vlak was de maanlanding een kers op de taart voor het Amerikaanse volk. Het was voor NASA het doel wat het excuus was om de technologie te ontwikkelen. En het was het politieke stokpaardje van JFK. Ik moet bekennen dat ik niet weet hoe Nixon zich opstelde richting het Apollo programma.

Daarna is NASA eigenlijk zich volledig gaan richten op wetenschap en is militair werk verplaatst naar .. je kent ze wel .. Lockheed Martin, Boeing, etc..

En met die verschuiving van het grote militaire budget weg van NASA is verdere ruimteverkenning eigenlijk terug de kast in geduwd. Mottenballen. De VS had toch al wat ze wilden hebben op militair vlak. NASA heeft de afgelopen 50 jaar op een hongerloontje moeten opereren maar heeft ondanks dat toch bizar mooie dingen weten te regelen (JWST, Hubble, ISS).

Alleen geen maan-basis oid idd..

[ Bericht 1% gewijzigd door SpecialK op 23-09-2023 14:36:30 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 23 september 2023 @ 14:26:41 #34
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_210725719
quote:

Seems legit _O-

Zo overtuigender?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_210725772
William Tompkins werkte jarenlang voor de Amerikaanse overheid en heeft best bijzondere zaken over oa de maanlandingen verklaard. Zelf beoordelen wat je er van vindt.
pi_210725796
Ja, men is echt op de maan is geweest.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 23 september 2023 @ 14:58:25 #37
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_210725957
Ze zijn ook op Mars geland, dus de maan zal ook wel gelukt zijn.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_210726127
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 14:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Zo overtuigender?
Weet niet of dat hetzelfde is.
pi_210726175
Baudet(geboren 1983) heeft in zijn pubertijd al behoorlijk op de complot sites gezeten. Al zijn debiele complot ideeen moet ergens rond zijn 18e hebben opgedaan. (9 11 in 2001) En hij gelooft ze nog steeds allemaal.

Echt eng hoe iemand blijft hangen in wat ie toen ging geloven.

Die afleveringen van de MythBusters op The DiscoveryChannel toen, zit nog steeds in z'n hoofd.
Wat en hoe ie het zegt, het is allemaal ongeveer 20 jaar oud.
  zaterdag 23 september 2023 @ 16:00:39 #40
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_210726407
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 15:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Weet niet of dat hetzelfde is.
Ja dat is het.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_210726445
Maar niemand die de bijbel in twijfel trekt?
pi_210726473
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2023 16:06 schreef etuiedelapiel het volgende:
Op een bepaalde manier, zijn de stoppen bij Baudet op precies dezelfde manier doorgeslagen. Hij 'gelooft' erin en dan is het waar.
pi_210726600
Nee ik geloof alleen dat T gevaccineerd is.
pi_210727178
quote:

Seems legit _O-
Waarom zou het niet legit zijn? Hoe zou een maanlander er volgens jou uit moeten zien?
pi_210728228
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2023 16:06 schreef etuiedelapiel het volgende:
Dat heeft hier toch niets mee te maken.
  zaterdag 23 september 2023 @ 23:54:07 #46
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210730583
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 15:24 schreef christmastsunami het volgende:
Baudet(geboren 1983) heeft in zijn pubertijd al behoorlijk op de complot sites gezeten. Al zijn debiele complot ideeen moet ergens rond zijn 18e hebben opgedaan. (9 11 in 2001) En hij gelooft ze nog steeds allemaal.

Echt eng hoe iemand blijft hangen in wat ie toen ging geloven.

Die afleveringen van de MythBusters op The DiscoveryChannel toen, zit nog steeds in z'n hoofd.
Wat en hoe ie het zegt, het is allemaal ongeveer 20 jaar oud.
Nee ik denk meer dat hij het zegt, omdat de aanhang die nu nog over is trouw blijft bij dat soort uitspraken. Als die groep weg gaat is FvD kapot.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator zondag 24 september 2023 @ 03:13:23 #47
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210731136
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 23:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee ik denk meer dat hij het zegt, omdat de aanhang die nu nog over is trouw blijft bij dat soort uitspraken. Als die groep weg gaat is FvD kapot.
Heel eerlijk, is het dat al niet?
pi_210739105
Is dat niet eenvoudig te controleren door er ff heen te vliegen en dat vlaggetje te zoeken?
Zo'n tochtje is nu toch net zo simpel voor die gasten als voor ons een ritje Parijs?
pi_210739553
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 17:21 schreef Candymannetje het volgende:
Is dat niet eenvoudig te controleren door er ff heen te vliegen en dat vlaggetje te zoeken?
Zo'n tochtje is nu toch net zo simpel voor die gasten als voor ons een ritje Parijs?
Dat kan niet meer, ze zijn de technologie kwijtgeraakt _O-

pi_210739860
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 17:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dat kan niet meer, ze zijn de technologie kwijtgeraakt _O-

Welke technologie precies zijn ze kwijtgeraakt dan? :?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')