Nee joh, gewoon wat meer aanwezig zijnquote:Op zaterdag 23 september 2023 13:34 schreef Homijn het volgende:
Ik moet minstens 90 worden, wil ik DTS een keertje winnen.
Ja, maar de worteloogst komt eraan.quote:Op zaterdag 23 september 2023 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon wat meer aanwezig zijn
Gewoon de FA-verkiezingen winnenquote:Op zaterdag 23 september 2023 13:34 schreef Homijn het volgende:
Ik moet minstens 90 worden, wil ik DTS een keertje winnen.
Ben jijquote:Op zaterdag 23 september 2023 13:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, maar de worteloogst komt eraan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
Gelukkig staat muis er niet opquote:Op zaterdag 23 september 2023 13:40 schreef Homijn het volgende:
Bovendien sta ik maandag weer ingepland om te huppelen
[ afbeelding ]
POtjandori, die kan je niet missen natuurlijkquote:Op zaterdag 23 september 2023 13:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, maar de worteloogst komt eraan.
Druk leven een konijn zijnquote:Op zaterdag 23 september 2023 13:40 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 september 2023 13:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben jij [ afbeelding ]
?Nee, boer Groeneveld is de wortelboer. Ik ben de dief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijke rolverdeling.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Ik dacht maandag wiebelen op het programma stondquote:Op zaterdag 23 september 2023 13:40 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Verstandig.quote:Op zaterdag 23 september 2023 13:44 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, boer Groeneveld is de wortelboer. Ik ben de dief.Duidelijke rolverdeling.
Kom maar konijntje kom maar wiebelenquote:Op zaterdag 23 september 2023 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht maandag wiebelen op het programma stond![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2023 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom maar konijntje kom maar wiebelen
Nee, dat lesuur is uitgevallen. Docent is weer eens ziek. We hebben huiswerk gekregen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht maandag wiebelen op het programma stond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |