abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210730130
Heb wel het gevoel dat we langzaam naar de climax gaan. De Russen staan steeds verder met de rug tegen de muur. Dat blijf ik, ondanks alle loze dreigingen van Rusland, geen geruststellende gedachte vinden.

Ik kan me geen scenario bedenken waarin Rusland alle grondgebied, inclusief de Krim, verliest zonder een serieuze overweging te maken om alle mogelijke middelen in te zetten.
pi_210730136
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 22:16 schreef 3rr0r het volgende:
Nog meer gejank. Gaan ze raketten op ons afvuren?
[..]
CNN
Wie wind zaait zal storm(shadows) oogsten.
pi_210730163
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 22:51 schreef Confetti het volgende:
Heb wel het gevoel dat we langzaam naar de climax gaan. De Russen staan steeds verder met de rug tegen de muur. Dat blijf ik, ondanks alle loze dreigingen van Rusland, geen geruststellende gedachte vinden.

Ik kan me geen scenario bedenken waarin Rusland alle grondgebied, inclusief de Krim, verliest zonder een serieuze overweging te maken om alle mogelijke middelen in te zetten.
Je denkt dat stukken Oekraine het hen waard is om Rusland tot parkeerplaats te laten maken? Ze staan dus helemaal niet met de rug tegen de muur. Ze hebben een mega oppervlakte aan Rusland om naar op te hoepelen.
pi_210730193
quote:

Rusland weet ook wel dat het dan in de wereld verder echt niks meer kan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 23 september 2023 @ 23:04:33 #180
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_210730240
quote:
Poetin wil zelf graag blijven leven

die vind wel een manier om de stemmen rustig te houden , na een staakt het vuren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210730261
quote:

Als Rusland zo dom is een nucleaire bom in te zetten omdat landjepik mislukt dan komt het er vroeg of laat toch wel van.
  zaterdag 23 september 2023 @ 23:20:53 #182
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210730355
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 21:41 schreef oheng het volgende:

[..]
Hoe gaat rusland reageren? Nou, met een nuke. Op Rob de Wijk zijn huis. Iedereen blij. Inclusief Rob zelf (heeft ie eindelijk gelijk).

Maar ff serieus he. Die ATACMS zijn zeer snel inzetbaar voor time critical targets. Ik denk dat ze bij uitstek geschikt zijn om de S-400 en S-300 systemen te grazen te nemen.

We hebben gezien wat het gevolg is van het verzwakken van de luchtverdediging op de Krim.
Ja ik denk ook dat daarmee vooral AA en overige heel high value strategische doelwitten worden opgerold.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210730380
Wees maar niet bang, die nukes gaam wel komen. Geen zorgen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210730404
quote:

Ach welnee, ze hebben al lang aangegeven, nadat de VS meerdere malen bij monde van zowel Biden als Blinken heeft aangegeven dat bij de inzet van nucleaire wapens de VS op conventionele wijze keihard zal ingrijpen en het Russische leger en de marine IN Oekraïne zal vernietigen.

Daarna heeft Rusland gezegd kernwapens alleen te zullen gebruiken wanneer Rusland existentieel bedreigd wordt.
Maw wanneer Rusland zélf aangevallen wordt.

En hoewel Rusland de bezette gebieden als Russisch beschouwd, weet Putin dondersgoed dat hij daarvoor geen kernoorlog gaat riskeren.

Vergeet niet dat Putin alleen geen kernwapens kan lanceren, daar zijn ook meerdere personen voor nodig.
pi_210730421
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 23:24 schreef Discombobulate het volgende:
Je hebt het glijmiddel alvast klaargezet?
pi_210730425
quote:
Je kremlinpropaganda heeft zijn afschrikwekkende werking al lang en breed verloren.
pi_210730439
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 22:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Je denkt dat stukken Oekraine het hen waard is om Rusland tot parkeerplaats te laten maken? Ze staan dus helemaal niet met de rug tegen de muur. Ze hebben een mega oppervlakte aan Rusland om naar op te hoepelen.
Rusland kan prima blijven bestaan als ze Oekraïne opgeven, maar voor Poetin zelf zou dit het einde betekenen, daar ben ik van overtuigd.
Цой жив
pi_210730517
quote:
Waar baseer je dit op? Ik heb juist het gevoel dat deze oorlog nog jaren kan duren.
Incelfrikandel
pi_210730588
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2023 23:28 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Ach welnee, ze hebben al lang aangegeven, nadat de VS meerdere malen bij monde van zowel Biden als Blinken heeft aangegeven dat bij de inzet van nucleaire wapens de VS op conventionele wijze keihard zal ingrijpen en het Russische leger en de marine IN Oekraïne zal vernietigen.

Daarna heeft Rusland gezegd kernwapens alleen te zullen gebruiken wanneer Rusland existentieel bedreigd wordt.
Maw wanneer Rusland zélf aangevallen wordt.

En hoewel Rusland de bezette gebieden als Russisch beschouwd, weet Putin dondersgoed dat hij daarvoor geen kernoorlog gaat riskeren.

Vergeet niet dat Putin alleen geen kernwapens kan lanceren, daar zijn ook meerdere personen voor nodig.
Niet alleen dat, maar China heeft Poetin ook al gewaarschuwd dat ze geen kernwapens willen. Aangezien hun nog wel handelen met Rusland en China stopt daarmee is Rusland meteen economisch dood. Daarom neem ik al die dreigementen niet serieus. Als Rusland een kernwapen inzet dan is dat meteen het einde van Poetin en zijn hele kliek.
pi_210730608
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 23:33 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Rusland kan prima blijven bestaan als ze Oekraïne opgeven, maar voor Poetin zelf zou dit het einde betekenen, daar ben ik van overtuigd.
Denk dat je de Russen overschat.
Als Poetin zegt dat ze de Nazis hebben geelimineerd en dat daarmee de speciale operatie is geslaagd dan gelooft het volk dat wel.
  zondag 24 september 2023 @ 00:01:36 #191
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210730618
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 23:59 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Als Poetin zegt dat ze de Nazis hebben geelimineerd en dat daarmee de speciale operatie is geslaagd dan gelooft het volk dat wel.
"De dreiging van de VS is preventief uitgeschakeld, het voortbestaan van Rusland is veiliggesteld, we voeren een nationale feestdag in voor de Russische overwinning op Amerika!!1".

Zoete koek
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210730658
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 23:59 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Ik geloof het niet, honderdduizenden dode Russen en een gigantische vernedering. Dat valt op geen enkele manier te verbloemen. Ze zullen vast wel zeggen dat ze tegen de hele Navo hebben moeten vechten, maar uiteindelijk zal Poetin gezien worden als zwakke leider en dan is het klaar. Ik kan me iig niet voorstellen hoe Poetin dat zou kunnen overleven.
Цой жив
  zondag 24 september 2023 @ 00:12:34 #193
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_210730661
quote:
Ah gelukkig. Zou toch jammer zijn als we na al die inspanning, toch nog het vuurwerk missen.
  zondag 24 september 2023 @ 00:14:24 #194
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_210730678
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 20:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
De grote vraag is hoe ze in godesnaam de Krim gaan verlaten. De enige veilige weg is via Rusland maar daar wil je als Oekraïner niet zijn wanneer de shitshow begint.
Ik denk dat men een uittocht van Russen verwacht en dan krijg je chaos en misschien zelfs files en dan moeten de Ukrainers natuurlijk eerst weg.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 24 september 2023 @ 00:19:19 #195
pi_210730705
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 22:18 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
CNN

Terugtrekken is niet mogelijk?
Prima, dan schieten ze de Russen 1 voor 1 de grens over.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_210730708
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 00:12 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik geloof het niet, honderdduizenden dode Russen en een gigantische vernedering. Dat valt op geen enkele manier te verbloemen. Ze zullen vast wel zeggen dat ze tegen de hele Navo hebben moeten vechten, maar uiteindelijk zal Poetin gezien worden als zwakke leider en dan is het klaar. Ik kan me iig niet voorstellen hoe Poetin dat zou kunnen overleven.
Jij hebt het over honderdduizenden Russische doden maar het Kremlin erkent officieel dat er maar paar duizend gestorven zijn.

https://apnews.com/articl(...)d7be660342698cf6a409

Mid juli stond de teller dus op ong 6000 gesneuvelden.

Het meeste wat aan het front vecht en sneuvelt komt van verweggistan, dat kun je best wel verborgen houden als het Kremlin.
  zondag 24 september 2023 @ 00:20:00 #197
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210730714
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 00:12 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik geloof het niet, honderdduizenden dode Russen en een gigantische vernedering. Dat valt op geen enkele manier te verbloemen.
Vernedering; wat dacht je van alle dooien en gewonden. Totaal is dat ongeveer een miljoen.
  zondag 24 september 2023 @ 00:22:55 #198
pi_210730734
quote:
Ik maak me totaal geen zorgen. Rusland gaat kapot.
pi_210730763
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 00:19 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Jij hebt het over honderdduizenden Russische doden maar het Kremlin erkent officieel dat er maar paar duizend gestorven zijn.

https://apnews.com/articl(...)d7be660342698cf6a409

Mid juli stond de teller dus op ong 6000 gesneuvelden.

Het meeste wat aan het front vecht en sneuvelt komt van verweggistan, dat kun je best wel verborgen houden als het Kremlin.
Kwam van de week voorbij hier, op basis van uitgelekte Russische (!!!) cijfers over uitgekeerde bedragen voor gesneuvelde militairen en zwaar gewonde militairen kwam men uit op ongeveer 300k gesneuvelde militairen en rond de 700k aan dusdanig zwaar gewonde militairen dat zij permanent uitgeschakeld waren.
pi_210730778
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 00:29 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Kwam van de week voorbij hier, op basis van uitgelekte Russische (!!!) cijfers over uitgekeerde bedragen voor gesneuvelde militairen en zwaar gewonde militairen kwam men uit op ongeveer 300k gesneuvelde militairen en rond de 700k aan dusdanig zwaar gewonde militairen dat zij permanent uitgeschakeld waren.
Dat weet men hier maar zodra je dat publiceert in Rusland dan verdwijn je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')