@D. lief aankijken om de TT te wijzigen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kan niets met deze verzie... ik ga het wijzigen... en hoe wijzig ik de TT ook alweer ?
@D:quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:51 schreef Shii het volgende:
[..]
@:D. lief aankijken om de TT te wijzigen.
Dat kun jij ook vragenquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@:D:
[ afbeelding ]
Kun je ff aan Cosmo vragen welke TT hij wilt?
Als jij het vraagt pas ik 'm wel voor je aanquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar ik ben niet blauw ( van de rum)
< Is de beroerdste niet.quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:54 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij het vraagt pas ik 'm wel voor je aan
Uit welke RLS komt deze?quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@:D:
[ afbeelding ]
Kun je ff aan Cosmo vragen welke TT hij wilt?
@D: WZTWBIWZBOTWquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:56 schreef cosmosis het volgende:
Wie zn tepel we bespreken is wel zwaar belangrijk om te weten was mijn initele TT, maar die was te lang en de 3 seconden dat Fok mij daarop wees was genoeg voor GOA om ongerust te worden...
Beetje als WWG1WGAquote:
Lekker vrolijk.... Inhaken en hillbilly dansenquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:01 schreef D. het volgende:
[..]
Wie weet geeft 1 worm graag aardbeien?
Koenie!quote:
En jij gaat gelijk door voor de koelkast!quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:01 schreef D. het volgende:
[..]
Wie weet geeft 1 worm graag aardbeien?
gaat lekker hoor, druk met van alles en nog wat. OK, sociaal leven matig maar ik weet niet beterquote:Op zaterdag 23 september 2023 01:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Koenie!Long time no see gap
![]()
![]()
How's life?
quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:04 schreef cosmosis het volgende:
Deze afkortingen geeft mij zo'n gevoel om gewoon te gaan van Gaa OEhaa Oehaaaha Ahahaaa we begrijpen elkaar toch wel....
Heerlijk die verbinding hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Gaat helemaal prima met mij eigenlijkquote:Op zaterdag 23 september 2023 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat lekker hoor, druk met van alles en nog wat. OK, sociaal leven matig maar ik weet niet beter
En met jou?
quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What lies behind makes no sense in my mind
toppiequote:Op zaterdag 23 september 2023 01:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaat helemaal prima met mij eigenlijkheb niks te klagen
Was ff koffie malen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:11 schreef Shii het volgende:
Ook al is het gezellig hier met jullie, ik ga toch slapen.![]()
![]()
![]()
ruste Paddootjequote:Op zaterdag 23 september 2023 01:11 schreef Shii het volgende:
![]()
![]()
Ja ben hier echt al super lang niet meer geweest, geen idee waarom ik eerder vanavond dacht om weer eens ff een kijkje te nemen hier, maar here i am dusquote:
Slaap zacht! En je weet, droom alleen over de bloemetjes en de bijtjes anders komt de vuurrode brandende man met de horens je halen!quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:11 schreef Shii het volgende:
![]()
![]()
Goede keus? Of begint de spijt al op te borrelenquote:Op zaterdag 23 september 2023 01:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ben hier echt al super lang niet meer geweest, geen idee waarom ik eerder vanavond dacht om weer eens ff een kijkje te nemen hier, maar here i am dus![]()
nicequote:Op zaterdag 23 september 2023 01:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ben hier echt al super lang niet meer geweest, geen idee waarom ik eerder vanavond dacht om weer eens ff een kijkje te nemen hier, maar here i am dus![]()
Heb nog geen spijt tot nu toequote:Op zaterdag 23 september 2023 01:17 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Goede keus? Of begint de spijt al op te borrelen
not nicequote:Op zaterdag 23 september 2023 01:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb nog geen spijt tot nu toebeetje vreemd alleen wel om hier weer te posten, zal waarschijnlijk ook wel bij deze avond blijven denk ik
![]()
Je hebt een NPC ?quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:20 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand hiernaast gaat helemaal los in haar game.
lost her soul?quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:20 schreef FreshFruit het volgende:
Nou dit bericht geeft mij wel een beetje tegenstrijdige gevoelens op een of andere manier...quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb nog geen spijt tot nu toebeetje vreemd alleen wel om hier weer te posten, zal waarschijnlijk ook wel bij deze avond blijven denk ik
![]()
Daar kampt 90% van FOK meequote:Op zaterdag 23 september 2023 01:22 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou dit bericht geeft mij wel een beetje tegenstrijdige gevoelens op een of andere manier...
Soul is aan het gamen.Het is gewoon leuk om te horen hoe ze aanwijzingen geeft.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:20 schreef FreshFruit het volgende:
Hey! Goed om te horen maat, dat Soul nog steeds naast je zit.. Say hi!quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul is aan het gamen.Het is gewoon leuk om te horen hoe ze aanwijzingen geeft.
Wie is Soul en waarom is ze niet hierquote:Op zaterdag 23 september 2023 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul is aan het gamen.Het is gewoon leuk om te horen hoe ze aanwijzingen geeft.
Niet naast me,maar ik hoor haar wel vanuit de andere kamer.quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey! Goed om te horen maat, dat Soul nog steeds naast je zit.. Say hi!
@Soulravenquote:Op zaterdag 23 september 2023 01:24 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wie is Soul en waarom is ze niet hier
Is totaal niks persoonlijks hoor, heeft niks te maken met de users hiero, begon me gewoon te vervelen met de discussies op het forum, maar komt denk ik door m'n adhd ofzo, raak snel uitgekeken op dingen, de ene keer sneller dan de andere keer, maar whatever ook, lang verhaal kort, it's not you, it's mequote:
Aahaa Ja ik hoor de buurvrouw ook wel eens kreunen, op vrijdagavond is dat wel nice, doordeweeks vrij vervelend.quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet naast me,maar ik hoor haar wel vanuit de andere kamer.
Je bent wel gemist Foshi.quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is totaal niks persoonlijks hoor, heeft niks te maken met de users hiero, begon me gewoon te vervelen met de discussies op het forum, maar komt denk ik door m'n adhd ofzo, raak snel uitgekeken op dingen, de ene keer sneller dan de andere keer, maar whatever ook, lang verhaal kort, it's not you, it's me![]()
Kan deze post naar ONZquote:Op zaterdag 23 september 2023 01:27 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Aahaa Ja ik hoor de buurvrouw ook wel eens kreunen, op vrijdagavond is dat wel nice, doordeweeks vrij vervelend.
Ik begrijp!quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is totaal niks persoonlijks hoor, heeft niks te maken met de users hiero, begon me gewoon te vervelen met de discussies op het forum, maar komt denk ik door m'n adhd ofzo, raak snel uitgekeken op dingen, de ene keer sneller dan de andere keer, maar whatever ook, lang verhaal kort, it's not you, it's me![]()
Serieus?quote:
Pas je wel op,geen vakantie.Het is jacht seizoen.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pas je wel op,geen vakantie.Het is jacht seizoen.
Ow sorry! Dank! De fles met kwaliteitsvocht staat hier open vrij om in te schenken, ben nog een beetje nieuw hier dat dit vanzelfsprekend isquote:Op zaterdag 23 september 2023 01:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Geeft maar weer een rondje... stelletje kniepers
Serieus wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Serieus?meer indruk gemaakt dan ik dacht dus
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=lJazkW8i--Q[quote]quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker, alhoewel lang geleden, waren vaak gezellige avonden in "Wat luister je nu"quote:
Oeps.quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Geen probleem!
En ja, we laten ons hier graag bijschenken
Pas wel op voor FF met die open flessen
Noem eens namen danquote:
Vrijwillig?quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:37 schreef cosmosis het volgende:
Na een paar bier en Whisky op een of andere manier begin ik vaak met keelzingen...
quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Noem eens namen dan![]()
hahaha, ff egotrippen
![]()
jajaja maar ik voel me een beetjequote:Op zaterdag 23 september 2023 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was als kleine meid super onder de indruk van die videoclip als het voorbij kwam op MTVquote:Op zaterdag 23 september 2023 01:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind dit de beste van Kate, omdat ik het verhaal achter het liedje ken.
Die man ( uitvinder) bestond echt, maar is gecancelled destijds door TPTB.
Nee dat zeker nietquote:
Haha op een of andere manier is die vraag best lastig te beantwoordenquote:
Willem Holleeder,Ridoan Taghi,Ali B.Marco Borsato en Lil Kleine.quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Noem eens namen dan![]()
hahaha, ff egotrippen
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Willem Holleeder,Ridoan Taghi,Ali B.Marco Borsato en Lil Kleine.
Nu niet meer?quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was als kleine meid super onder de indruk van die videoclip als het voorbij kwam op MTV
Zit al de hele avond Mocro maffia te bingen, voor het eerst... goeie link welquote:Op zaterdag 23 september 2023 01:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Willem Holleeder,Ridoan Taghi,Ali B.Marco Borsato en Lil Kleine.
quote:
Minder dan destijds ja, het is niks nieuws meer voor me hèquote:
Flikken Gent is ook wel een aanrader.quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit al de hele avond Mocro maffia te bingen, voor het eerst... goeie link wel
Ja de euphorie vanuit je jeugd is vaak wel afgestompt, maar toch ervaar ik soms nog wel nostalgische gevoelens als ik ineens weer een jeugdervaring tegenkom...Fysiek wordt je ouder, maar mentaal blijft het jeugdige aspect toch heel vaak wel hangen....Heerlijk als je die flashbacks meemaakt.quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Minder dan destijds ja, het is niks nieuws meer voor me hèdenk niet dat ik daar uniek in ben
![]()
doe maar geen posts hier ... of staat het op de OK lijst?quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Flikken Gent is ook wel een aanrader.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja soms moet je wat nieuws proberen
Zo ben ik vandaag wezen motor rijden
[ afbeelding ]
Hallo ben ik verbonden met de politie?quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
doe maar geen posts hier ... of staat het op de OK lijst?
quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Gemixte gevoelens als ik hier te lang naar kijk...quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
je zat achterop?quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Gemixte gevoelens als ik hier te lang naar kijk...
Je neemt liever de bus?quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Gemixte gevoelens als ik hier te lang naar kijk...
Nee, hij weet niet of ie liever voor of achterop de motor zitquote:Op zaterdag 23 september 2023 01:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je neemt liever de bus?
neej ik bekeek het plaatjequote:
Huh? En wat motorboat je dan achteropquote:Op zaterdag 23 september 2023 01:55 schreef cosmosis het volgende:
[..]
neej ik bekeek het plaatjeAls ik achterop zat was ik waarschijnlijk van de motor afgevallen terwijl ik mijzelf aan het plezieren met motorboaten
Stel je voor dat je ineens spontaan transformeert in een vrouw met 2 perfecte punten als voorgevel, zou je dan ook niet gaan van BRRRRRRRRR motorboat!quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? En wat motorboat je dan achterop
Whaa.. snap er niets meer vanquote:Op zaterdag 23 september 2023 01:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Stel je voor dat je ineens spontaan transformeert in een vrouw met 2 perfecte punten als voorgevel, zou je dan ook niet gaan van BRRRRRRRRR motorboat!
quote:Op zaterdag 23 september 2023 02:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whaa.. snap er niets meer van![]()
Behalve dan de vrouw met de twee perfecte punten
Nee,dan wilde ik eerst het gevoel van een Satifyer.quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Stel je voor dat je ineens spontaan transformeert in een vrouw met 2 perfecte punten als voorgevel, zou je dan ook niet gaan van BRRRRRRRRR motorboat!
Ik zou voor de Sybian gaanquote:Op zaterdag 23 september 2023 02:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,dan wilde ik eerst het gevoel van een Satifyer.
Stuk makkelijker dan je eigen tieten motorboaten iigquote:Op zaterdag 23 september 2023 02:00 schreef cosmosis het volgende:
Net als alle vrouwen in dit kanaal de hele dag zouden helikopteren als ze ineens een man zouden zijn
Ook een optie,en dan wel een uur.quote:Op zaterdag 23 september 2023 02:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou voor de Sybian gaan
Ja dat is inderdaad wel een dingetje dat ik ook nog niet helemaal duidelijk heb of dat uberhaupt mogelijk isquote:Op zaterdag 23 september 2023 02:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Stuk makkelijker dan je eigen tieten motorboaten iig
Goffer, dan wil ik wel internetquote:Op zaterdag 23 september 2023 02:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook een optie,en dan wel een uur.
Only Fans.quote:Op zaterdag 23 september 2023 02:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer, dan wil ik wel internet
Tuurlijk, er zijn er en die gooien ze over hun schouderquote:Op zaterdag 23 september 2023 02:04 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad wel een dingetje dat ik ook nog niet helemaal duidelijk heb of dat uberhaupt mogelijk is
Klassikerquote:
Lisa Lisa...quote:
Wha, met die post van Shii begon ik een paar uur geleden de avond...quote:
Ja, ik kan ook wel met mn kin tussen mn tieten beetje heen en weer bewegen, maar komt niet in de buurt van het echte motorboatenquote:Op zaterdag 23 september 2023 02:06 schreef cosmosis het volgende:
Ik moet zeggen als ik zo probeer om met mn kin over mn borstkas te wrijven dan gaat dat best prima..
quote:Op zaterdag 23 september 2023 02:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel met mn kin tussen mn tieten beetje heen en weer bewegen, maar komt niet in de buurt van het echte motorboatenmaar misschien ben ik gek
![]()
Je moet ze dan ook wel naar boven duwen anders werkt het niet.quote:Op zaterdag 23 september 2023 02:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel met mn kin tussen mn tieten beetje heen en weer bewegen, maar komt niet in de buurt van het echte motorboatenmaar misschien ben ik gek
![]()
Ja hè hèquote:Op zaterdag 23 september 2023 02:14 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Je moet ze dan ook wel naar boven duwen anders werkt het niet.
Ik kan mij er inmiddels een voorstelling bij maken hoe een vrouw zichzelf probeert te motorboaten dankzij jouw probeersels, dankje voor deze mental images!quote:
Sweet dreams!quote:Op zaterdag 23 september 2023 02:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit loopt totaal in de hand....
Ik duik er ook in, slaap wel allen![]()
Ywquote:Op zaterdag 23 september 2023 02:22 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik kan mij er inmiddels een voorstelling bij maken hoe een vrouw zichzelf probeert te motorboaten dankzij jouw probeersels, dankje voor deze mental images!
Ik moet denken aan Zelda - Breath of the Wild.quote:
Hier is het al, bij jou?quote:
Jemig, heb je gewerkt ,of wezen stappenquote:
Zet maar koffiequote:Op zaterdag 23 september 2023 05:09 schreef LaSpezia het volgende:
Zet maar koffie, ik sla wel n nachtje over.
O lekker,quote:
Gewoon in bed gelegen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 05:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, heb je gewerkt ,of wezen stappen
[..]
Zet maar koffie![]()
Nou vooruit hier heb je een bakkie
Jij bent dus ook zo vroege vogelquote:
Goeie birdiesquote:
Mooi, weer zo apartequote:
Hey Chanelquote:
Hey Domnivoorquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:12 schreef Domnivoor het volgende:
Zo, de nachtploeg heeft weer overuren gedraaid.
Zeg datquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:12 schreef Domnivoor het volgende:
Zo, de nachtploeg heeft weer overuren gedraaid.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 23 september 2023 09:49 schreef LaSpezia het volgende:
Wie zijn toch waarom blijf ik waarheid zonder bloot of tuin want.
Goede tt.
Goed ontcijfertquote:Op zaterdag 23 september 2023 09:49 schreef LaSpezia het volgende:
Wie zijn toch waarom blijf ik waarheid zonder bloot of tuin want.
Goede tt.
MOrguh Marcquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, ik ben blijkbaar ook onderdeel van PETA![]()
[ afbeelding ]
quote:
Balen,quote:
Oeh, uitslapen voor jouquote:Op zaterdag 23 september 2023 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Balen,
ik voor mijn doen redelijk was 3.30 uit bedAltijd weer beter dan 2.30 denk ik dan
Prish gaat wraak nemen en Groot is niet zo zachtzinnigquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prish gaat wraak nemen en Groot is niet zo zachtzinnig
Heer aloa.quote:
quote:
quote:
Lekkere wijk ookquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
Politie net aan de deur of we wat hadden gezien of gehoord.
[ afbeelding ]
Gebeurd over het algemeen vrij weinig.quote:
OK succes .. wel winnen hoor en niet teveel bier drinken daarnaquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:56 schreef mario390 het volgende:
@:chufi 16 00 derby teg sak klagenfurt
Wijze raad.quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
OK succes .. wel winnen hoor en niet teveel bier drinken daarna
Hak ze in de panquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:56 schreef mario390 het volgende:
@:chufi 16 00 derby teg sak klagenfurt
Weet ik. Een vriend van me woonde daar ooit. Ben de straat ff kwijt.quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gebeurd over het algemeen vrij weinig.
Na 5 biertjes heb je daar geen last meer van.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:00 schreef mario390 het volgende:
wetter is niet zo ,16 grad
en kann nog regnen
Dat is hier 5 minuten vandaan.quote:
Aparte huizen waren het wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is hier 5 minuten vandaan.
Dat wilde ik dus net posten.quote:
Wat is massbier?quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:08 schreef mario390 het volgende:
ja grote maar ik drink geen maß bier
Neinquote:Op zaterdag 23 september 2023 15:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
was je nog nie op en okt.feest?
Een oud collega van mij heeft daar ook gewoond.Ze vond het daar wel heel leuk.quote:
Hey Lovy.quote:
Rustig buurtje van wat ik me herinner.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een oud collega van mij heeft daar ook gewoond.Ze vond het daar wel heel leuk.
Veel plezier Mario.quote:
Ik vind het echt prima wonen hier.We woonden eerst vlak in het centrum met de spuitlocatie voor junks om de hoek.Daar werd de sfeer steeds minder.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Rustig buurtje van wat ik me herinner.
quote:
Precies een literquote:Op zaterdag 23 september 2023 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Maß
Had ik dus gelijk.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:42 schreef maily het volgende:
[..]
Precies een liter
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ma%C3%9F#:~:text=De%20Ma%C3%9F%20(uitgesproken%20als%20%5Bma%CB%90s,beschrijft%2C%20tegenwoordig%20precies%201%20liter.
Vlakbij de Weaze?quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het echt prima wonen hier.We woonden eerst vlak in het centrum met de spuitlocatie voor junks om de hoek.Daar werd de sfeer steeds minder.
Achter het Vliet.quote:
Nee mijn beste,zie hier totaal het nut niet van in.quote:
Op je gewone coke zal je ook beter gaanquote:Op zaterdag 23 september 2023 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee mijn beste,zie hier totaal het nut niet van in.
Dat was vroeger.Mijn laatste keer zal toch zeker 15 jaar geleden zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op je gewone coke zal je ook beter gaan
Fruitmentos.quote:
Je kent vast die snackbar wel,daar vlakachter.quote:
Ik ken er twee daar volgens mij. Ergens op een hoek en 1 midden in de straat.quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kent vast die snackbar wel,daar vlakachter.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken er twee daar volgens mij. Ergens op een hoek en 1 midden in de straat.
Filetlapjes,en ik heb zin in spruitjes.quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
Maar uh,
wat gaan we eten vanavond?
Jij dan?quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
Maar uh,
Zelf gebakken friet met gebakken lever een uitjesquote:Op zaterdag 23 september 2023 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
Maar uh,
Zin in spruitjes?quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Filetlapjes,en ik heb zin in spruitjes.
Is dat raar?quote:
Ga jij even tussen het behang en de muur staan.quote:
Ook superlekker.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:31 schreef Shii het volgende:
Spruitjes zijn heerlijk als je ze maar op een lekkere manier bereidt.
Vanavond sajoerboontjes hier.
Behang rekt niet zover uitquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij even tussen het behang en de muur staan.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:31 schreef Shii het volgende:
Spruitjes zijn heerlijk als je ze maar op een lekkere manier bereidt.
Vanavond sajoerboontjes hier.
Ook lekkerquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:50 schreef Chanel5 het volgende:
sla, krieltjes en een verse hamburger
Allemaal aliens denk ik, ze hebben aloa nu ontvoerdquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Allemaal aliens denk ik, ze hebben aloa nu ontvoerd
Kon m ook al niet op de flightrara vindenquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Allemaal aliens denk ik, ze hebben aloa nu ontvoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |