@D. lief aankijken om de TT te wijzigen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kan niets met deze verzie... ik ga het wijzigen... en hoe wijzig ik de TT ook alweer ?
@D:quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:51 schreef Shii het volgende:
[..]
@:D. lief aankijken om de TT te wijzigen.
Dat kun jij ook vragenquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@:D:
[ afbeelding ]
Kun je ff aan Cosmo vragen welke TT hij wilt?
Als jij het vraagt pas ik 'm wel voor je aanquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar ik ben niet blauw ( van de rum)
< Is de beroerdste niet.quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:54 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij het vraagt pas ik 'm wel voor je aan
Uit welke RLS komt deze?quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@:D:
[ afbeelding ]
Kun je ff aan Cosmo vragen welke TT hij wilt?
@D: WZTWBIWZBOTWquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:56 schreef cosmosis het volgende:
Wie zn tepel we bespreken is wel zwaar belangrijk om te weten was mijn initele TT, maar die was te lang en de 3 seconden dat Fok mij daarop wees was genoeg voor GOA om ongerust te worden...
Beetje als WWG1WGAquote:
Lekker vrolijk.... Inhaken en hillbilly dansenquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:01 schreef D. het volgende:
[..]
Wie weet geeft 1 worm graag aardbeien?
Koenie!quote:
En jij gaat gelijk door voor de koelkast!quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:01 schreef D. het volgende:
[..]
Wie weet geeft 1 worm graag aardbeien?
gaat lekker hoor, druk met van alles en nog wat. OK, sociaal leven matig maar ik weet niet beterquote:Op zaterdag 23 september 2023 01:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Koenie!Long time no see gap
![]()
![]()
How's life?
quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:04 schreef cosmosis het volgende:
Deze afkortingen geeft mij zo'n gevoel om gewoon te gaan van Gaa OEhaa Oehaaaha Ahahaaa we begrijpen elkaar toch wel....
Heerlijk die verbinding hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Gaat helemaal prima met mij eigenlijkquote:Op zaterdag 23 september 2023 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat lekker hoor, druk met van alles en nog wat. OK, sociaal leven matig maar ik weet niet beter
En met jou?
quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What lies behind makes no sense in my mind
toppiequote:Op zaterdag 23 september 2023 01:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaat helemaal prima met mij eigenlijkheb niks te klagen
Was ff koffie malen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:11 schreef Shii het volgende:
Ook al is het gezellig hier met jullie, ik ga toch slapen.![]()
![]()
![]()
ruste Paddootjequote:Op zaterdag 23 september 2023 01:11 schreef Shii het volgende:
![]()
![]()
Ja ben hier echt al super lang niet meer geweest, geen idee waarom ik eerder vanavond dacht om weer eens ff een kijkje te nemen hier, maar here i am dusquote:
Slaap zacht! En je weet, droom alleen over de bloemetjes en de bijtjes anders komt de vuurrode brandende man met de horens je halen!quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:11 schreef Shii het volgende:
![]()
![]()
Goede keus? Of begint de spijt al op te borrelenquote:Op zaterdag 23 september 2023 01:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ben hier echt al super lang niet meer geweest, geen idee waarom ik eerder vanavond dacht om weer eens ff een kijkje te nemen hier, maar here i am dus![]()
nicequote:Op zaterdag 23 september 2023 01:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ben hier echt al super lang niet meer geweest, geen idee waarom ik eerder vanavond dacht om weer eens ff een kijkje te nemen hier, maar here i am dus![]()
Heb nog geen spijt tot nu toequote:Op zaterdag 23 september 2023 01:17 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Goede keus? Of begint de spijt al op te borrelen
not nicequote:Op zaterdag 23 september 2023 01:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb nog geen spijt tot nu toebeetje vreemd alleen wel om hier weer te posten, zal waarschijnlijk ook wel bij deze avond blijven denk ik
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |