Daar reageerde ik ook. Met een knipoog, omdat er vanaf gisteren 20:00 niet meer was gepost.quote:Op maandag 25 september 2023 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarvoor begon je al
En ook in het Studio Voetbal topic
Je reageerde op een post over Van Gaal ja, jij brengt zelf ter sprake hoe dood het op FOK wel niet isquote:Op maandag 25 september 2023 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar reageerde ik ook. Met een knipoog, omdat er vanaf gisteren 20:00 niet meer was gepost.
Zak in de stront.quote:Op maandag 25 september 2023 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je reageerde op een post over Van Gaal ja, jij brengt zelf ter sprake hoe dood het op FOK wel niet is
Maar blijkbaar ben je inmiddels zo ver heen dat je dingen van een uur geleden al vergeet/verkeerd herinnert, dus laat maar zitten. Succes met je gezeik verder.
Heb al een TR gezet naar een FA over een FA.quote:Op maandag 25 september 2023 12:29 schreef Oriente het volgende:
Laten we het gezellig houden boys.
@:Coco doe je werk eens
Ik ben met lunch.quote:Op maandag 25 september 2023 12:29 schreef Oriente het volgende:
Laten we het gezellig houden boys.
@:Coco doe je werk eens
Werken voor je geld!!quote:Op maandag 25 september 2023 12:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
3,5 hier al is vrijdag mijn studeerdag, dus 3.75 dan
Eet smakelijk. Wat eet je?quote:
Zo dan.quote:
linkquote:Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef Caland het volgende:
Ik blijf maar viraal gaan op twitter
@:ggmm
Dagtaak om dat te volgen tegenwoordig zoveel posts. @tong80 , daar is niks dood, behalve Ajax zelf.quote:
Ben echt verbaasd dat men niet snapt dat een trainerswissel bij Ajax nu gewoon lood om oud ijzer is.quote:
Het is echt ongekend wat voor onzin je daar allemaal leest. Dat maakt de gestolen monsterzege wel een beetje goed.quote:Op maandag 25 september 2023 12:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben echt verbaasd dat men niet snapt dat een trainerswissel bij Ajax nu gewoon lood om oud ijzer is.
Prima hoor als Steijn ontslagen wordt maar onder Maduro gaat het net zo kut blijven
Een deel denkt oprecht nog steeds dat ze heel goede spelers gehaald hebben.quote:Op maandag 25 september 2023 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is echt ongekend wat voor onzin je daar allemaal leest. Dat maakt de gestolen monsterzege wel een beetje goed.
Je zou bijna denken dat ze wel naar ervaringsdeskundigen (wij) zouden luisteren, maar nee.quote:Op maandag 25 september 2023 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is echt ongekend wat voor onzin je daar allemaal leest. Dat maakt de gestolen monsterzege wel een beetje goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |