Maar je stuurt m’n risotto terug naar de keuken. Onprettig begin van het weekend.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie wat je hier probeert. Maar de schuld van de lunch kan je niet bij mij neerleggen hé.
Kut zeg. Hopelijk lucht het boksen een beetje opquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:37 schreef Erasmus het volgende:
Wat een klote kut dag gehad.
Zometeen mijn agressie afreageren op een boksbal, maar eerst nog werk afmaken gvd
Ze wordt altijd een beetje kribbig als ze niet op tijd eet. Ik leg de schuld bij @Scrummiequote:Op vrijdag 22 september 2023 18:37 schreef Oriente het volgende:
User @:Pisces29 en moderator @:onlogisch vliegen elkaar in de haren.
Bij @:Coco zou dit niet kunnen!
Werk kan maandag weerquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:37 schreef Erasmus het volgende:
Wat een klote kut dag gehad.
Zometeen mijn agressie afreageren op een boksbal, maar eerst nog werk afmaken gvd
Laat @Scrummie met rustquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze wordt altijd een beetje kribbig als ze niet op tijd eet. Ik leg de schuld bij @:Scrummie
Die verantwoordelijkheid heb ik sinds vanmiddag niet meerquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze wordt altijd een beetje kribbig als ze niet op tijd eet. Ik leg de schuld bij @:Scrummie
Dat denk ik welquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:37 schreef Oriente het volgende:
Nee, klant ging net miepen waarom zijn sheet niet geüpdatet wasquote:
Loop maar weer weg voor je verantwoordelijkheden. Dit is niet het echte leven hé.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die verantwoordelijkheid heb ik sinds vanmiddag niet meer
Oh verdorie.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Loop maar weer weg voor je verantwoordelijkheden. Dit is niet het echte leven hé.
Plotseling heeft iedereen hier ineens een weelderige haardos.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:37 schreef Oriente het volgende:
Turkey'd.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Plotseling heeft iedereen hier ineens een weelderige haardos.
Ik noteer het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |