Hoezo ? Weer veel Feijenoorders aan het posten?quote:
Die Forbs kan wel ballen. Maar daar blijft het ook wel bij.quote:Op maandag 25 september 2023 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Een deel denkt oprecht nog steeds dat ze heel goede spelers gehaald hebben.
4 miljoen te veel betaald voor een reservekeeper van <1M die bij elkaar nog geen 30 minuten in de 1. Bundesliga gespeeld heeft, niets mis mee.quote:Op maandag 25 september 2023 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Een deel denkt oprecht nog steeds dat ze heel goede spelers gehaald hebben.
Vol lijkenpikkers idd. Ik ben meer van het in leven blijven.quote:Op maandag 25 september 2023 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dagtaak om dat te volgen tegenwoordig zoveel posts. @:tong80 , daar is niks dood, behalve Ajax zelf.
Je mag daar absoluut niet de crisis vergelijken met die van Feyenoord toen.quote:Op maandag 25 september 2023 13:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze wel naar ervaringsdeskundigen (wij) zouden luisteren, maar nee.
Is dat zoquote:Op maandag 25 september 2023 13:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Je mag daar absoluut niet de crisis vergelijken met die van Feyenoord toen.
Idd. Bij Ajax is deze crisis een incident, Feijenoord leeft van crisis naar crisis.quote:Op maandag 25 september 2023 13:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Je mag daar absoluut niet de crisis vergelijken met die van Feyenoord toen.
Welke crisis heeft Feyenoord nu momenteel dan?quote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef tong80 het volgende:
Feijenoord leeft van crisis naar crisis.
Voor hoeveel geld ze Santi en Hancko moeten gaan verkopen volgende zomerquote:Op maandag 25 september 2023 13:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Welke crisis heeft Feyenoord nu momenteel dan?
Daarom zeg ik: 'Bij Ajax is deze crisis een incident,' Bij Feijenoord is deze periode uitzonderlijk. Geniet ervan. Nu het nog kan.quote:Op maandag 25 september 2023 13:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Welke crisis heeft Feyenoord nu momenteel dan?
quote:
quote:Op zondag 24 september 2023 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een onzin, 15 jaar geleden was Feyenoord praktisch failliet en moesten ze daarna door Pimmetje Blokland financieel worden gered, anders was de boel daar opgeheven. Daar komt bij dat Feyenoord toen al bijna tien jaar geen kampioen was geworden en Ajax heeft de afgelopen vijf jaar wel drie keer het kampioenschap gepakt. Kortom, de crisis van Ajax is in geen enkel opzicht te vergelijken met die van Feyenoord.
Geert wegquote:Op maandag 25 september 2023 13:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld ze Santi en Hancko moeten gaan verkopen volgende zomer
Posts van Shreyas sla ik eigenlijk altijd over als ze meer dan één zin bevatten. (ook nu weer)quote:
Die post of die user?quote:Op maandag 25 september 2023 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Shreyas, die telt niet vind ik.
Je noemt mij viesdikquote:Op maandag 25 september 2023 13:27 schreef Zoon_John het volgende:
Te veel gegeten, buikpijn. Lekker nasi met saté en boontjes.
Eerst lees ik dit om 06:00, nu begin je gewoon weer.quote:Op maandag 25 september 2023 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geert weg
Hancko weg
Santi weg
Arend Martijn weg
Onze crisis begint vanaf juni'24
Zet 16-23 oktober in je (virtuele) agenda!quote:Op maandag 25 september 2023 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerst lees ik dit om 06:00, nu begin je gewoon weer.Kom, vertel wat leukers op deze zonnige maandag.
Is dit Neef_wuppie ofzoquote:Op maandag 25 september 2023 13:27 schreef Zoon_John het volgende:
Te veel gegeten, buikpijn. Lekker nasi met saté en boontjes.
Ik leg m’n parkerpen net neer.quote:Op maandag 25 september 2023 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet 16-23 oktober in je (virtuele) agenda!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |