Teckel.quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond jou echt wat voor een Teckel of kleine Terriër.
Mastino bij deze genoteerd.
KatGodenquote:Op dinsdag 26 september 2023 15:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Teckel.rly….
Ik ben sws meer kattenmens. Honden zijn wel cute op zich, maar teveel maintenance.
Ohja dit was een weer-topic. Ehm… hier is het warm en zonnig. What else is new
Ik zit ook altijd bulderend van het lachen mijn eigen posts terug te lezen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:16 schreef Salina het volgende:
[..]
Oja, dan ben je wel af ja, met zo'n keffer ook nog eens. Christus te paard.
Moet wel lachen om die teksten van jou, al klinkt dat toch meer Deens of Zweeds. Dat 'heija'.
En ja, misschien toch wat scheve schaatsen gereden tijdens al die roof/moord/verkrachtingstochten van ze. Zal vast wel eens een zwakker exemplaar uit naar voren zijn gekomen denk ik. Al noemen we dat nu geëmancipeerd volgens mij. Ofzo.![]()
Overigens zeggen ze in bepaalde gebieden in Scandinavië net zo vaak 'wollah' (spreek uit: wĝllaaaah) als 'knĝllaaaah' trouwens, maar dat even terzijde.
Even iets anders, zat afgelopen weekend even wat oude posts van mij door te lezen en kwam dit tegen tijdens dat topic over de Storm des Doods (maar toch net niet). Over keffers gesproken.
[..]
[..]
------------>
[..]
Blijft lachen, ondanks amper likes. Nou ja, je moest er bij zijn geweest. Denk ik.
Doe de hele maand oktober nog maar. Inclusief deze temperatuurquote:Op dinsdag 26 september 2023 17:44 schreef aloa het volgende:
Mooie dag vandaag. Dat er velen nog mogen volgen...
Wanneer je stoel naar achteren getrokken wordt terwijl je de grafiek aan het tekenen bent.quote:Op woensdag 27 september 2023 00:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GFS Control![]()
Hij hangt hier nu op 16, zielloos zonder zon.quote:
Control heeft wel zin in IJslands weerquote:Op woensdag 27 september 2023 00:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GFS Control![]()
Eindelijk serieuze afkoeling genot.quote:Op woensdag 27 september 2023 00:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GFS Control![]()
Is afgelastquote:Op woensdag 27 september 2023 10:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Eindelijk serieuze afkoeling genot.
Echt wel!quote:Op woensdag 27 september 2023 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij hangt hier nu op 16, zielloos zonder zon.![]()
@:bloodymary1 heeft nu vermoedelijk een stralende ochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |