huh, het was vorige jaar toch merendeels grijs koud weer?quote:Op zondag 1 oktober 2023 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhh, nee? Vorig jaar was het gewoon prachtig weer tot november.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 15:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
huh, het was vorige jaar toch merendeels grijs koud weer?
quote:Alledrie de herfstmaanden zonnig
Met gemiddeld over het land 436 uur zon tegen normaal 349 uur was de herfst zeer zonnig. September was vrij zonnig met landelijk gemiddeld 178 uur zon tegen normaal 159 uur. Vooral aan het begin van de maand was het zonniger dan normaal, in de tweede helft van de maand week de hoeveelheid zonneschijn niet veel af van normaal. In oktober was het zeer zonnig, met gemiddeld over het land 159 uren zon tegen 120 zonuren normaal. November was opnieuw zeer zonnig met 97 uur zon tegen 70 uur normaal.
Zoals het er nu uitziet een paar hoge dertigers in novemberquote:Op zondag 1 oktober 2023 17:17 schreef Scrummie het volgende:
Zijn er al voorspellingen die niet uit gaan komen voor November? Ik hoop op zacht weer met niet al te veel regen van 16-28 november.
Uh wat?quote:Op zondag 1 oktober 2023 18:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet een paar hoge dertigers in november
dat is prima voor januari/februari. liever eigenlijk 8-12quote:Op zondag 1 oktober 2023 14:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik vind zon niet erg hoor. Maar liever bij een graad of 5-10
zo ver weg nog alles kan nog gebeuren, zelfs de Elfstedentocht.quote:Op zondag 1 oktober 2023 18:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet een paar hoge dertigers in november
Elfstedentocht in november… ok….ok.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zo ver weg nog alles kan nog gebeuren, zelfs de Elfstedentocht.
Geen records vandaag.quote:Warm: Op 2 oktober 1908 werd het in Winterswijk in de Achterhoek 26,5 graden! Koud kan het ook zijn. Op 2 oktober 1998 noteerde De Bilt het dagrecord voor lage maximumtemperatuur: 7,8.
Gooi jezelf weg, hef jezelf op en kap vooral met zo achterlijk dom lullen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat nou global warming. In 1908 was het dus ook al 26.5 graden!!!
Sodeju zeg. Ik ga een lekker kopje koffie voor je zetten.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg, hef jezelf op en kap vooral met zo achterlijk dom lullen.
Gooi jezelf ff in een graf als je zo reageert op een niet serieuze post. Nondeju zegquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg, hef jezelf op en kap vooral met zo achterlijk dom lullen.
quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sodeju zeg. Ik ga een lekker kopje koffie voor je zetten.
Er lopen hier op het forum zat van dat soort kansloze lui rond om er niet automatisch van uit te gaan dat het een niet serieuze post is.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gooi jezelf ff in een graf als je zo reageert op een niet serieuze post. Nondeju zeg
Ik post hier ook nooit ofzo nee. Ik moet mezelf maar direct weggooien.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er lopen hier op het forum zat van dat soort kansloze lui rond om er niet automatisch van uit te gaan dat het een niet serieuze post is.
Katten zijn nou eenmaal dramatische dieren.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik post hier ook nooit ofzo nee. Ik moet mezelf maar direct weggooien.
Ik ben verdomme degene in dit topic die het meest last heeft van die kut global warming.
Kijk en denk eerst eens voor je reageert
Vooral zonder koffiequote:Op maandag 2 oktober 2023 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Katten zijn nou eenmaal dramatische dieren.
Ik haat katten. Wat een ongedierte.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Katten zijn nou eenmaal dramatische dieren.
Het laatste warme weekend genot.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
Hoppa, komend weekend 24/25
[ twitter ]
Volgens mij zei ik dat begin september ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |