Ik begin mij zorgen te makenquote:Op donderdag 25 april 2024 13:58 schreef KapiteinIglo het volgende:
Is die zaak nou al een keer van start?
Je hoort hier ineens helemaal niks meer van
Die pro forma zitting is toen gecancelled. Maar ze mieten toch een keertje voorkomen die lui?
Zei iemand niet dat hij fors was afgevallen?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:43 schreef StateOfMind het volgende:
Of hij zit al een half jaar klem in de deuropening van De Admiraal 😱
Afgevallen? Van de trap zeker? Een sokkel heeft hij nooit gehad.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:10 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Zei iemand niet dat hij fors was afgevallen?
Schijnt calikartel te zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sorry voor de kick maar ik zag dit voorbijkomen.
[ afbeelding ]
Wat ik mij afvraag zijn die gasten die eerder bij the Bradge liepen te kutten echt dezelfde als bij Tukkertje Sterre/Lorenzo ? Of maakt meer Tukkertje zijn omgeving dat er van ?
Wel makkelijk al die randdebielen in een groepje, alleen wat ze doen is gewoon laag bij de grond. Hopelijk pakken ze nog meer van de gekken op.quote:
En zitten ze dan ook achter de aanslagen op loodgieter Van Uffelen?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik mij afvraag zijn die gasten die eerder bij the Bradge liepen te kutten echt dezelfde als bij Tukkertje Sterre/Lorenzo ? Of maakt meer Tukkertje zijn omgeving dat er van ?
Looijkartel was allang opgeheven c.q ontmanteld toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook al af!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:37 schreef Nober het volgende:
[..]
En zitten ze dan ook achter de aanslagen op loodgieter Van Uffelen?
Die gast is ook wel een randdebiel. Snap wel dat ze hem moeten hebben. Zat ooit eens in een discord van hem, allemaal meisjes om hem heen en hij bande mij omdat ik wat zei.quote:Op maandag 13 mei 2024 03:19 schreef Inbox het volgende:
Of die zaak van start is, vraag ik me ook af. IK vermoed van niet.
Is het lastigvallen van Braddie inmiddels helemaal gestopt, of heeft ie nog steeds fans die zich gruwelijk misdragen tegen 'm?
Ik had als ik Braddie was ook het risico niet gelopen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:49 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Die gast is ook wel een randdebiel. Snap wel dat ze hem moeten hebben. Zat ooit eens in een discord van hem, allemaal meisjes om hem heen en hij bande mij omdat ik wat zei.
Als meisje op zo’n gast vallenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:49 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Die gast is ook wel een randdebiel. Snap wel dat ze hem moeten hebben. Zat ooit eens in een discord van hem, allemaal meisjes om hem heen en hij bande mij omdat ik wat zei.
Je hebt gwn mongolen die door dat soort shit gaan rellen
Hou toch op johquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:49 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je hebt gwn mongolen die door dat soort shit gaan rellen
Braddie is nu wel echt weg gebleven sinds de laatste keer. Niemand had het verwacht denk ik, blijft het bijzonder vinden dat het hem deze keer toch gelukt is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:44 schreef KvanG het volgende:
Ik bedoel Braddie is ook honderd keer gestopt, om even later gewoon weer verder te gaan.
Inderdaad. Hij post denk ik ook niet anoniem hier/op reddit want zijn manier van schrijven herken je direct.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:58 schreef DX11 het volgende:
[..]
Braddie is nu wel echt weg gebleven sinds de laatste keer. Niemand had het verwacht denk ik, blijft het bijzonder vinden dat het hem deze keer toch gelukt is.
Toevallig herkende ik hem een week geleden hier op FOK!, maar lekker laten gaanquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:04 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij post denk ik ook niet anoniem hier/op reddit want zijn manier van schrijven herken je direct.
Is volkomen onschuldig inderdaad. Bradgequote:Op zondag 25 augustus 2024 23:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Toevallig herkende ik hem een week geleden hier op FOK!, maar lekker laten gaan
Edit: ik zie het alquote:
Geliquideerd door #DannyGangquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:30 schreef Polomeneer het volgende:
Het is angstvallig stil rondom de rechtszaak en Bradge is al angstvallig lang offline. Is dit het langst dat hij ooit zonder socials heeft gezeten? Laatste keer dat hij zou weg blijven was hij ook weer terug na amper een maand. #jesuisbradge
Zal dit ook komen door de aangepaste policy van Telegram? zoveel vragen.
Was hier online laatst geloof ik.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:30 schreef Polomeneer het volgende:
Het is angstvallig stil rondom de rechtszaak en Bradge is al angstvallig lang offline. Is dit het langst dat hij ooit zonder socials heeft gezeten? Laatste keer dat hij zou weg blijven was hij ook weer terug na amper een maand. #jesuisbradge
Zal dit ook komen door de aangepaste policy van Telegram? zoveel vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |