En andere mensen lezen dat dan ook.quote:Op maandag 1 januari 2024 16:09 schreef Elan het volgende:
Sommige mensen hechten gewoon niet zo aan privacy en zetten alles lekker online.
No shit sherlock.quote:Op maandag 1 januari 2024 16:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En andere mensen lezen dat dan ook.
Hem zijn uitdijen van alle fast food was juist vermakelijk. Op fit boy Bradge zit ik niet te wachten. Voor hemzelf is het uiteraard wel beter.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Die bestaan niet meer dus dat kan geen reden zijn om weg te te blijven. En toen ze op hun ergst waren liep die dikke elke dag te vloggen.
Overigens werkt hij wel degelijk aan een cumbek hij wil daarvoor alleen eerst veel afvallen en dan met zijn nieuwe ik showen op de socials om daarmee views te genereren. Hij is inmiddels al heel veel afgevallen, schat het wel echt op minstrens 30 kilo inmiddels misschien wel meer.
Iemand zich de dood in zien eten is toch niet vermakelijk? Dan heb je wel een zieke geest als je er zo in staat.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hem zijn uitdijen van alle fast food was juist vermakelijk. Op fit boy Bradge zit ik niet te wachten. Voor hemzelf is het uiteraard wel beter.
Nou, het waren altijd wel mooie slices of life, toch?quote:Op maandag 1 januari 2024 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand zich de dood in zien eten is toch niet vermakelijk? Dan heb je wel een zieke geest als je er zo in staat.
Nee, dat is inderdaad niet leuk.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand zich de dood in zien eten is toch niet vermakelijk?
Heb wel echt een hele poos het gevoel gehad dat hij inclusief die groepjes een soort act waren die onder een hoedje speelden.quote:Op maandag 1 januari 2024 18:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad niet leuk.
Het was eigenlijk meer de verbazingwekkende incompetentie waar je naar bleef kijken: hoe kan iemand zo zijn?
Ik heb hem aanvankelijk nog aangemoedigd en tips gegeven. Maar op een bepaald moment herken je een verloren zaak.
Omdat hij hier traint of trainde bij de Basic Fit.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:06 schreef PotjeSambal het volgende:
@:Elan hoe weet je dan dat Bradley 30 kg is afgevallen?
Wonen nabij the bradge is wel baas.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat hij hier traint of trainde bij de Basic Fit.
Geheel eens ik had ook willen gaan maar hij laat duidelijk blijken geen behoefte aan wat dan ook te hebben.quote:Op zondag 7 januari 2024 21:02 schreef KapiteinIglo het volgende:
Eerlijk denk ik dat hij daar niet op zit te wachten.
Hij heeft al zn socials offline geknald, laat nergens wat horen.
Nergens is iets te vinden over z’n rechtszaken.
Ik wilde gaan om hem te steunen, maar blijkbaar heeft hij geen interresse en ik ga geen tijd meer vrijmaken.
Ik wens de beste jongen succes met zijn leven en hoop dat hij het allemaal een beetje op een rijtje gaat krijgen.
En dat hij hulp krijgt te verwerken wat er is gebeurd.
Hoezo heeft hij geen interesse meer? Wij weten toch niet wat de reden is van zijn afwezigheid.quote:Op zondag 7 januari 2024 21:02 schreef KapiteinIglo het volgende:
Eerlijk denk ik dat hij daar niet op zit te wachten.
Hij heeft al zn socials offline geknald, laat nergens wat horen.
Nergens is iets te vinden over z’n rechtszaken.
Ik wilde gaan om hem te steunen, maar blijkbaar heeft hij geen interresse en ik ga geen tijd meer vrijmaken.
Ik wens de beste jongen succes met zijn leven en hoop dat hij het allemaal een beetje op een rijtje gaat krijgen.
En dat hij hulp krijgt te verwerken wat er is gebeurd.
Nou dat laat zich wel raden of niet.quote:Op zondag 7 januari 2024 22:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij geen interesse meer? Wij weten toch niet wat de reden is van zijn afwezigheid.
Dat dus, dat doet ie al jaren zo, op en af.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nou dat laat zich wel raden of niet.
Hij gooit iedere keer alles offline om een half jaar later met spijt weer terug te komen.
Ja en?quote:Op maandag 8 januari 2024 18:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nou dat laat zich wel raden of niet.
Hij gooit iedere keer alles offline om een half jaar later met spijt weer terug te komen.
Dat ik een andere mening heb dan jij, wil niet zeggen dat jij nu zo offensief moet gaan doen.quote:
Vroeg ik me ook net af.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:58 schreef KapiteinIglo het volgende:
Is die zaak nou al een keer van start?
Je hoort hier ineens helemaal niks meer van
Die pro forma zitting is toen gecancelled. Maar ze mieten toch een keertje voorkomen die lui?
Ik begin mij zorgen te makenquote:Op donderdag 25 april 2024 13:58 schreef KapiteinIglo het volgende:
Is die zaak nou al een keer van start?
Je hoort hier ineens helemaal niks meer van
Die pro forma zitting is toen gecancelled. Maar ze mieten toch een keertje voorkomen die lui?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |