Ik zie toch echt nergens de hele aflevering daar.quote:
Story of his (social media) lifequote:Op woensdag 15 november 2023 10:55 schreef DX11 het volgende:
Had Braddie eindelijk zichzelf op tv gekregen, is die aflevering dus permanent overal verwijderd, beetje jammer.
Met "hij" bedoel ik Bradge.quote:Op maandag 20 november 2023 22:52 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik zie toch echt nergens de hele aflevering daar.
Twitch zal hij wel streamen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:24 schreef junkiexp het volgende:
Braddie is echt helemaal verdwenen van YT ed?
Actief? Wat voor berichten dan?quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:03 schreef Vliegbaard het volgende:
Heb van de week nog even gekeken maar het looijkartel schijnt nog steeds actief te zijn. In die zin: 950 leden maar alleen de beheerder plaatst berichten.
klopt wat hij zegt en gaat nog steeds bizar verquote:Op maandag 27 november 2023 00:16 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Actief? Wat voor berichten dan?
Totdat blijkt dat het CJNG kartel ervoor in de plaats komt 😱quote:Op maandag 1 januari 2024 10:29 schreef PotjeSambal het volgende:
2024 het jaar dat we niks meer van looijkartelhoren?
Is braddie nog ergens aanwezig op the interwebz?quote:Op maandag 1 januari 2024 10:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Totdat blijkt dat het CJNG kartel ervoor in de plaats komt 😱
Als we van beide partijen niks meer horen zou dat een zegen zijn.quote:Op maandag 1 januari 2024 10:29 schreef PotjeSambal het volgende:
2024 het jaar dat we niks meer van looijkartelhoren?
*zegenquote:Op maandag 1 januari 2024 10:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als we van beide partijen niks meer horen zou dat een zege zijn.
Denk dat die vooral in de sportschool hangt.quote:Op maandag 1 januari 2024 10:35 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Is braddie nog ergens aanwezig op the interwebz?
Ik mis hem wel.quote:Op maandag 1 januari 2024 10:35 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Is braddie nog ergens aanwezig op the interwebz?
Die bestaan niet meer dus dat kan geen reden zijn om weg te te blijven. En toen ze op hun ergst waren liep die dikke elke dag te vloggen.quote:
Bestaan niet meer?quote:Op maandag 1 januari 2024 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Die bestaan niet meer dus dat kan geen reden zijn om weg te te blijven. En toen ze op hun ergst waren liep die dikke elke dag te vloggen.
Overigens werkt hij wel degelijk aan een cumbek hij wil daarvoor alleen eerst veel afvallen en dan met zijn nieuwe ik showen op de socials om daarmee views te genereren. Hij is inmiddels al heel veel afgevallen, schat het wel echt op minstrens 30 kilo inmiddels misschien wel meer.
Nou toen ik laatst keek was eigenlijk alles weg al is dat maanden geleden inmiddels. Plus die gasten zijn opgepakt dus euhhhquote:
Van jou weet ik anders ook het nodige.quote:Op maandag 1 januari 2024 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind jij het ook verdacht dat Elan zoveel recente zaken over Braddie weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |