Gaan die de catering verzorgen?quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En er schijnt ook nog wat te spelen met Kale en Kokkie maar daar wilde ze nog niet op in gaan.
Ik weet niet wie wie is maar eentje runt een restaurant en het is daar niet te vreten.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaan die de catering verzorgen?
De aarde is rondquote:Op vrijdag 22 september 2023 15:16 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
De rest uit die persco zijn alleen maar open deuren.
In Crooswijk pleurt men hun pan bamie uit het raam.quote:
Das allemaal leuk en aardig, maar Gorter ging donderdag ook niet helemaal vrijuit, dus als deze spelletjes leiden tot puntverlies omdat de beste niet speelt mag Steijn gewoon ff normaal gaan doen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
MauriceGOD geeft Mislinrat een dikke vinger
https://www.voetbalprimeu(...)p-op-te-stellen.html
Omdat de duurste niet speelt bedoel je? En wie zegt dat hij zo geweldig is?quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das allemaal leuk en aardig, maar Gorter ging donderdag ook niet helemaal vrijuit, dus als deze spelletjes leiden tot puntverlies omdat de beste niet speelt mag Steijn gewoon ff normaal gaan doen.
Lol dat stukje in Rotterdam wonen alleen maar de echte Rotterdammersquote:Op zaterdag 23 september 2023 10:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
In Crooswijk pleurt men hun pan bamie uit het raam.
Hiiieeeerrr.
De uitleg van Steijn is logisch. Lekker zo laten staan.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das allemaal leuk en aardig, maar Gorter ging donderdag ook niet helemaal vrijuit, dus als deze spelletjes leiden tot puntverlies omdat de beste niet speelt mag Steijn gewoon ff normaal gaan doen.
Waar zeg ik dat het de duurste moet spelen? Ik zeg dat er geen spelletjes moeten worden gespeeld en dat de beste altijd moet spelen. Als Steijn Ramaj niet wil opstellen puur en alleen omdat hij uit de stal van Mislintat komt dan is niemand in het belang van Ajax bezig, ik verwacht dat Ramaj gewoon objectief wordt beoordeeld. Zeg ik dat hij perse moet spelen? Nee.quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Omdat de duurste niet speelt bedoel je? En wie zegt dat hij zo geweldig is?
En had ook weer een heel aantal heel goede reddingen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En waar staat dat Steijn hem niet objectief beoordeeld?quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het de duurste moet spelen? Ik zeg dat er geen spelletjes moeten worden gespeeld en dat de beste altijd moet spelen. Als Steijn Ramaj niet wil opstellen puur en alleen omdat hij uit de stal van Mislintat komt dan is niemand in het belang van Ajax bezig, ik verwacht dat Ramaj gewoon objectief wordt beoordeeld. Zeg ik dat hij perse moet spelen? Nee.
dat wordt toch ook niet beweerd? Er staat ALS..quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En waar staat dat Steijn hem niet objectief beoordeeld?
Dat beweer ik niet. Ik zeg ALS blijkt dat Steijn dit alleen maar doet om Mislintat dwars te zitten, dan is dat een kwalijke zaak. Dan kan je wel heel leuk posten dat Steijn DE MIDDELVINGER geeft aan Mislintat, het helpt de club niet vooruit.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En waar staat dat Steijn hem niet objectief beoordeeld?
Als… dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Ik zeg ALS blijkt dat Steijn dit alleen maar doet om Mislintat dwars te zitten, dan is dat een kwalijke zaak. Dan kan je wel heel leuk posten dat Steijn DE MIDDELVINGER geeft aan Mislintat, het helpt de club niet vooruit.
Sven zit zichzelf al genoeg dwars door Steijn zelf aan te trekken terwijl die als Arie van Eijdengod ontslagbrieven schrijft voor dezelfde trainer . En dat binnen 3 maanden lolquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Ik zeg ALS blijkt dat Steijn dit alleen maar doet om Mislintat dwars te zitten, dan is dat een kwalijke zaak. Dan kan je wel heel leuk posten dat Steijn DE MIDDELVINGER geeft aan Mislintat, het helpt de club niet vooruit.
Daarom zeg ik ookquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sven zit zichzelf al genoeg dwars door Steijn zelf aan te trekken terwijl die als Arie van Eijdengod ontslagbrieven schrijft voor dezelfde trainer . En dat binnen 3 maanden lol
Mislintat gaat voor een plek in de suptop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |