Dat is dan je captain.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:31 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn banken, die gast kan echt helemaal niks.
Hij kan een ding: naar binnen kappen.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:31 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn banken, die gast kan echt helemaal niks.
Ja, misschien wel beste om hem samen met Taylor en Berghuis op het middenveld te zetten nu. Die 3 lijken redelijk complementair aan elkaar te zijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:36 schreef Heeinz het volgende:
Vos echt wel wat sterke momenten moet ik zeggen
Ik heb wel altijd het idee dat ie een beetje gek is. Hij kijkt als een kampertje.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:30 schreef Heeinz het volgende:
Gorter echt wel een paar keer heel belangrijk
Het was KNOTSGEK.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:58 schreef Heeinz het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden
Ik zag wel wat lichtpuntjes als ik eerlijk ben. Dit heeft gewoon tijd nodig.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:58 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb echt geen idee wat we nou gezien hebben.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:58 schreef Heeinz het volgende:
Gaaei en Tahirovic kunnen echt niet.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:58 schreef Heeinz het volgende:
Tahirovic was ik wel van onder de indruk maar die lijkt het echt (nog) niet te weten als hij onder druk wordt gezet. Gaaei twijfel, eerste pot in de basis pasquote:Op donderdag 21 september 2023 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaaei en Tahirovic kunnen echt niet.
Verder een hoop spelers die er volledig doorheen zaten, die bosloopjes van Steijn hebben niet echt geholpen.
Dat Taylor misschien wel de beste middenvelder is van Nederland paar klassen beter dan Wieffer, Timber en Veerman.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat we nou gezien hebben.
Forbs scoort en een uitstekende assist is constant gevaarlijk geweest.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:05 schreef PSVCL het volgende:
Wat een topaankopen die Forbes,Gaaai, Akpom, Tahirivic en Sutalo![]()
Wacht, wat. Die deed ongeveer alles fout wat je fout kan doenquote:Op donderdag 21 september 2023 23:03 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vond Gaaei best oke, behalve bij de 3-3.
Na het eerste kwartier niet meer gezien, een soort Engelse Narsinghquote:Op donderdag 21 september 2023 23:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Forbs scoort en een uitstekende assist is constant gevaarlijk geweest.
Vaak zie je wel wie gelijk lekker gaat zoals een Sosa .quote:Op donderdag 21 september 2023 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wacht, wat. Die deed ongeveer alles fout wat je fout kan doen
200 miljoen uitgegeven in 2 jaar en nog steeds met Taylor spelenquote:Op donderdag 21 september 2023 23:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Zonde dat Taylor zichzelf niet beloont. Beste man van het veld, had alleen wel nog een doelpuntje meer mogen maken. Maar hij had ook een foute pass dus hier kon iedereen weer lekker op 'm kankeren.
Ik vind die Berghuis echt op zijn retour. Je ziet het aan zijn de snelheid van zijn balbehandeling.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:07 schreef Scorpie het volgende:
Forbs op rechts laten staan
Taylor/Berghuis/Vos als middenveld
Rensch ipv Gaaei
En dat dan maar een tijdje aankijken.
Vind 'm aanvallend wel goed te pruimen. Defensief niet onder de indruk maar goed dan moet je ook wat rugdekking krijgen. Die andere kroatisch international is nou niet zo stabiel.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vaak zie je wel wie gelijk lekker gaat zoals een Sosa .
Gaai is een simpele zonder balgevoel ren je rot back als Manolev.
Taylor zou 15 jaar geleden niet eens in Ajax 2 spelen. Wat een armoede. Maar hij heeft de arrogantie alsof ie Bergkamp is.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Zonde dat Taylor zichzelf niet beloont. Beste man van het veld, had alleen wel nog een doelpuntje meer mogen maken. Maar hij had ook een foute pass dus hier kon iedereen weer lekker op 'm kankeren.
Ik vind zijn voortzettingen onder maats man.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind 'm aanvallend wel goed te pruimen. Defensief niet onder de indruk maar goed dan moet je ook wat rugdekking krijgen. Die andere kroatisch international is nou niet zo stabiel.
Helemaal mee eens! Cruijff:"Als jij de bal hebt kunnen zij niet scoren...."quote:Op donderdag 21 september 2023 23:12 schreef Caland het volgende:
Overigens ook wel mazzel dat er nog maar een paar minuten op de klok stonden, opeens 2,3 verdedigers erin gooien om een punt over de streep te trekken is de klassieke fout van elke degradatiekandidaat-trainer.
Dat sloeg helemaal nergens op
Lekker voor lul gestaan gisterquote:Op donderdag 21 september 2023 23:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
200 miljoen uitgegeven in 2 jaar en nog steeds met Taylor spelendie zou bij Twente niet in de basis staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |