Dat is dan je captain.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:31 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn banken, die gast kan echt helemaal niks.
Hij kan een ding: naar binnen kappen.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:31 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn banken, die gast kan echt helemaal niks.
Ja, misschien wel beste om hem samen met Taylor en Berghuis op het middenveld te zetten nu. Die 3 lijken redelijk complementair aan elkaar te zijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:36 schreef Heeinz het volgende:
Vos echt wel wat sterke momenten moet ik zeggen
Ik heb wel altijd het idee dat ie een beetje gek is. Hij kijkt als een kampertje.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:30 schreef Heeinz het volgende:
Gorter echt wel een paar keer heel belangrijk
Het was KNOTSGEK.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:58 schreef Heeinz het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden
Ik zag wel wat lichtpuntjes als ik eerlijk ben. Dit heeft gewoon tijd nodig.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:58 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb echt geen idee wat we nou gezien hebben.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:58 schreef Heeinz het volgende:
Gaaei en Tahirovic kunnen echt niet.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:58 schreef Heeinz het volgende:
Tahirovic was ik wel van onder de indruk maar die lijkt het echt (nog) niet te weten als hij onder druk wordt gezet. Gaaei twijfel, eerste pot in de basis pasquote:Op donderdag 21 september 2023 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaaei en Tahirovic kunnen echt niet.
Verder een hoop spelers die er volledig doorheen zaten, die bosloopjes van Steijn hebben niet echt geholpen.
Dat Taylor misschien wel de beste middenvelder is van Nederland paar klassen beter dan Wieffer, Timber en Veerman.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat we nou gezien hebben.
Forbs scoort en een uitstekende assist is constant gevaarlijk geweest.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:05 schreef PSVCL het volgende:
Wat een topaankopen die Forbes,Gaaai, Akpom, Tahirivic en Sutalo![]()
Wacht, wat. Die deed ongeveer alles fout wat je fout kan doenquote:Op donderdag 21 september 2023 23:03 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vond Gaaei best oke, behalve bij de 3-3.
Na het eerste kwartier niet meer gezien, een soort Engelse Narsinghquote:Op donderdag 21 september 2023 23:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Forbs scoort en een uitstekende assist is constant gevaarlijk geweest.
Vaak zie je wel wie gelijk lekker gaat zoals een Sosa .quote:Op donderdag 21 september 2023 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wacht, wat. Die deed ongeveer alles fout wat je fout kan doen
200 miljoen uitgegeven in 2 jaar en nog steeds met Taylor spelenquote:Op donderdag 21 september 2023 23:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Zonde dat Taylor zichzelf niet beloont. Beste man van het veld, had alleen wel nog een doelpuntje meer mogen maken. Maar hij had ook een foute pass dus hier kon iedereen weer lekker op 'm kankeren.
Ik vind die Berghuis echt op zijn retour. Je ziet het aan zijn de snelheid van zijn balbehandeling.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:07 schreef Scorpie het volgende:
Forbs op rechts laten staan
Taylor/Berghuis/Vos als middenveld
Rensch ipv Gaaei
En dat dan maar een tijdje aankijken.
Vind 'm aanvallend wel goed te pruimen. Defensief niet onder de indruk maar goed dan moet je ook wat rugdekking krijgen. Die andere kroatisch international is nou niet zo stabiel.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vaak zie je wel wie gelijk lekker gaat zoals een Sosa .
Gaai is een simpele zonder balgevoel ren je rot back als Manolev.
Taylor zou 15 jaar geleden niet eens in Ajax 2 spelen. Wat een armoede. Maar hij heeft de arrogantie alsof ie Bergkamp is.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Zonde dat Taylor zichzelf niet beloont. Beste man van het veld, had alleen wel nog een doelpuntje meer mogen maken. Maar hij had ook een foute pass dus hier kon iedereen weer lekker op 'm kankeren.
Ik vind zijn voortzettingen onder maats man.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind 'm aanvallend wel goed te pruimen. Defensief niet onder de indruk maar goed dan moet je ook wat rugdekking krijgen. Die andere kroatisch international is nou niet zo stabiel.
Helemaal mee eens! Cruijff:"Als jij de bal hebt kunnen zij niet scoren...."quote:Op donderdag 21 september 2023 23:12 schreef Caland het volgende:
Overigens ook wel mazzel dat er nog maar een paar minuten op de klok stonden, opeens 2,3 verdedigers erin gooien om een punt over de streep te trekken is de klassieke fout van elke degradatiekandidaat-trainer.
Dat sloeg helemaal nergens op
Lekker voor lul gestaan gisterquote:Op donderdag 21 september 2023 23:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
200 miljoen uitgegeven in 2 jaar en nog steeds met Taylor spelendie zou bij Twente niet in de basis staan
Net als ik meen dat je er misschien wel een beetje kijk op hebt kom je met dit aankakkenquote:Op donderdag 21 september 2023 23:12 schreef Caland het volgende:
Overigens ook wel mazzel dat er nog maar een paar minuten op de klok stonden, opeens 2,3 verdedigers erin gooien om een punt over de streep te trekken is de klassieke fout van elke degradatiekandidaat-trainer.
Dat sloeg helemaal nergens op
Ik had graag die Marokkaanse jongen op de back positie gezien. Maar die staat echt helemaal onderaan in de pikorde. Deed het toch aardig bij Twente.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze wisten - vooral voor rust - totaal geen raad met de lopende mensen bij Marseille. Die Gaaei kan er helemaal niets van, dus dat blijft een probleemplek.
Nee hoor, ik geef ruiterlijk toe dat hij het vandaag prima heeft gedaan. Blijkbaar is hij samen met Vos en Berghuis een complementair trio op het middenveld, dus hij heeft al laten zien dat hij nu de voorkeur dient te krijgen boven Mannsverk en vd Boomen.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Taylor speelde inderdaad naar behoren, maar hij moet er eigenlijk 2 maken vanavond. Dat moet echt beter, zeker op dit niveau.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef ruiterlijk toe dat hij het vandaag prima heeft gedaan. Blijkbaar is hij samen met Vos en Berghuis een complementair trio op het middenveld, dus hij heeft al laten zien dat hij nu de voorkeur dient te krijgen boven Mannsverk en vd Boomen.
Ik deel deze mening. Taylor met zijn arrogante kop staat symbool voor de armoede bij Ajax.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
200 miljoen uitgegeven in 2 jaar en nog steeds met Taylor spelendie zou bij Twente niet in de basis staan
Hoezo? Slopen gewoon AEK en Brighton en Wieffer zijn moeder erbij.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
AEK uit gewonnen bij Brighton, niet echt gunstig.
Mislintats Wunderwaffen gaan het 1 voor 1 afleggen tegen de jeugd.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef ruiterlijk toe dat hij het vandaag prima heeft gedaan. Blijkbaar is hij samen met Vos en Berghuis een complementair trio op het middenveld, dus hij heeft al laten zien dat hij nu de voorkeur dient te krijgen boven Mannsverk en vd Boomen.
Ja het is zonde dat hij die ene niet afmaakte in de eerste helft. Daar staat dan weer zo’n geweldige actie op het einde tegenover.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Taylor speelde inderdaad naar behoren, maar hij moet er eigenlijk 2 maken vanavond. Dat moet echt beter, zeker op dit niveau.
Vos gaat zondag wel in de basis staan
Vooral dit. Maar ik schrik ervan dat er nauwelijks wordt gereageerd vanaf de bank.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:18 schreef trein2000 het volgende:
Offensief was het helemaal zo slecht niet. Maar vooral bij (omschakeling naar) balbezit tegenstander was het om te lachen zo slecht.
Die gemiste kans van Bergwijn is echt een stuk erger dan die twee kansen van Taylor.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Taylor speelde inderdaad naar behoren, maar hij moet er eigenlijk 2 maken vanavond. Dat moet echt beter, zeker op dit niveau.
Vos gaat zondag wel in de basis staan
Heel eerlijk? Gorter moet meters maken. Het is een ruwe diamant. Los van zijn stoute kamperkoppie zie ik de potentie wel degelijk.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Ramaj zal er ook wel niks van kunnen, want Gorter moet je toch vervangen.
Ook zo’n voorbeeld van het achtbaan voetbal vandaag. Diepe dalen en hoogte punten in 90 minuten.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Ramaj zal er ook wel niks van kunnen, want Gorter moet je toch vervangen.
Ik nietquote:Op donderdag 21 september 2023 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Gorter moet meters maken. Het is een ruwe diamant. Los van zijn stoute kamperkoppie zie ik de potentie wel degelijk.²
Ik scrollde even terug, zag weer genoeg gemopper op hem. Maar eens, sws zondag basis lijkt me.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Veels te bonkige spits voor Ajax. Vloekt toch als je dit in een rijtje zet met van Basten, Bergkamp, Kluivert, Zlatan.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:21 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey heeft echt 0 techniek….
Heb je ook moeite met zijn oliebollenkraam hoofdje? Of is het voetbaltechnisch?quote:
Dat was omdat hij in de 1e helft 2 kansen mistte, daar had hij er ook wel 1 van mogen maken.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik scrollde even terug, zag weer genoeg gemopper op hem. Maar eens, sws zondag basis lijkt me.
Verdedigend is het wel een beetje zelfmoord als je met Berghuis en Taylor op een middenveld gaat spelen en een debutant erachterquote:Op donderdag 21 september 2023 23:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik scrollde even terug, zag weer genoeg gemopper op hem. Maar eens, sws zondag basis lijkt me.
Daar ben ik het ook wel mee eens ja, Bergwijn moet er per seizoen 20+ maken, dat mag je van Taylor niet verwachten. 1 op 3 kansen is dan zo slecht niet.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die gemiste kans van Bergwijn is echt een stuk erger dan die twee kansen van Taylor.
Zal allemaal wel wat meevallen aangezien die middenvelders van Feyenoord er ook geen kut van kunnen.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Verdedigend is het wel een beetje zelfmoord als je met Berghuis en Taylor op een middenveld gaat spelen en een debutant erachter
Ik zou dat dus doen
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ff eerlijk. Cruijff, Bergkamp, Van der Vaart, Sneijder en dan.... komt ie..... Taylor.²
Ik heb lopen schreeuwen tegen de tv.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die gemiste kans van Bergwijn is echt een stuk erger dan die twee kansen van Taylor.
Bergwijn heeft een te beperkte skillset. Alles gaat naar zijn rechterbeen. Als je die afdekt heb je een lekkere avond als verdediger.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens ja, Bergwijn moet er per seizoen 20+ maken, dat mag je van Taylor niet verwachten. 1 op 3 kansen is dan zo slecht niet.
Het is dat Ounahi ook geen hoeken uit kan kiezen bij het schieten.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb lopen schreeuwen tegen de tv.
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:25 schreef Mavcovic het volgende:
Lol die Taylor is de hele reden dat ons middenveld en verdediging elke keer wordt overlopen. Bij 75% van onze tegendoelpunten sukkelt hij een beetje naar achteren alsof het de laatste dag van de avondvierdaagse is met 13 blaren onder zijn voeten.
Aanvallend deed hij wel prima zijn best.
Die heeft de hele week rust gepakt dus je kan je lol opquote:Op donderdag 21 september 2023 23:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zal allemaal wel wat meevallen aangezien die middenvelders van Feyenoord er ook geen kut van kunnen.
Ik hoop alleen dat Gimenez speelt.
Klopt wel een beetje, speelt een beetje als een technischere Guus Til maar dan zonder de verdedigende arbeid.quote:
Nou snap ik bij vlagen die kritiek op hem best hoor, maar als je vandaag ergens niet op kon zeuren was het wel de arbeid van Taylor. Van niemand niet eigenlijk.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje, speelt een beetje als een technischere Guus Til maar dan zonder de verdedigende arbeid.
Mwahquote:Op donderdag 21 september 2023 23:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou snap ik bij vlagen die kritiek op hem best hoor, maar als je vandaag ergens niet op kon zeuren was het wel de arbeid van Taylor. Van niemand niet eigenlijk.
Arbeid is niet het probleem van Taylor, hij heeft gewoon jammerlijk weinig kwaliteit. Zou het best redelijk doen Roda JC, Groningen of Cambuur, maar heeft helemaal niets te zoeken in de eredivisie.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou snap ik bij vlagen die kritiek op hem best hoor, maar als je vandaag ergens niet op kon zeuren was het wel de arbeid van Taylor. Van niemand niet eigenlijk.
Zou me wel een beetje zorgen maken als ik stills van Feyenoord onder m'n ctrl v had hangen, maar goed, wat zien we hier?quote:
Mooi! Op volle oorlogssterkte naar de Arena.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft de hele week rust gepakt dus je kan je lol op
[ twitter ]
We zien hier een veldbezetting die je met enige regelmaat tegenkomt in de vierde klasse op zondag.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zou me wel een beetje zorgen maken als ik stills van Feyenoord onder m'n ctrl v had hangen, maar goed, wat zien we hier?
PieterBlacked.gifquote:Op donderdag 21 september 2023 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke screenshot heb je gemaakt maat
En wat zegt het over de verdedigende arbeid van Taylor?quote:Op donderdag 21 september 2023 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
We zien hier een veldbezetting die je met enige regelmaat tegenkomt in de vierde klasse op zondag.
Moah dat zijn ook wel automatisme dingentjes wie zakt in als wie weg is, wie pakt wie op en bovenal dat bij elkaar aanvoelen.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
We zien hier een veldbezetting die je met enige regelmaat tegenkomt in de vierde klasse op zondag.
Totaal niet. Maar onder het excuus dat er zoveel aan de hand is bij onze club is Caland zo bezig met Ajax dat 'ie zelfs hele tactische analyses leest en met ons deeltquote:Op donderdag 21 september 2023 23:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moah dat zijn ook wel automatisme dingentjes wie zakt in als wie weg is, wie pakt wie op en bovenal dat bij elkaar aanvoelen.
Dat het bij vlagen dramatisch is miet zo vreemd denk ik.
Ben Rensch gewendquote:Op donderdag 21 september 2023 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wacht, wat. Die deed ongeveer alles fout wat je fout kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |