Met een gelijkspel komt Engeland op 7 punten dan mag je sowieso niet verliezen tegen de Engelsen. Belgie wordt toch als zwakker beschouwd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:38 schreef -XOR- het volgende:
Engeland -Belgie had beter gelijk kunnen blijven trouwens, ik snap niet waarom ze daar zo blij mee zijn.
Daar zit wat in, maar verliezen van ENG mag nu ook al bijna niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met een gelijkspel komt Engeland op 7 punten dan mag je sowieso niet verliezen tegen de Engelsen. Belgie wordt toch als zwakker beschouwd.
Ik weet precieze regels niet maar ik gok met 1 doelpunt verschil wel dan is het doelsaldo en Nederland heeft nu fors betere doelsaldo. Maar ja, eerst maar overleven in Wembley tegenover wellicht 60.000 man op tribunes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar verliezen van ENG mag nu ook al bijna niet.
Eerst onderling resultaat in punten. Daarna onderling resultaat in doelsaldo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet precieze regels niet maar ik gok met 1 doelpunt verschil wel dan is het doelsaldo en Nederland heeft nu fors betere doelsaldo. Maar ja, eerst maar overleven in Wembley tegenover wellicht 60.000 man op tribunes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Soort van.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:42 schreef hole1988 het volgende:
In ieder geval heeft NL alles in eigen hand op dit moment.
Gelijk en winst vind ik primaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:46 schreef borisz het volgende:
Je moet gewoon 2x winnen. En anders iig tweede worden voor een makkelijke EK-route.
Meisje miedema weer fitquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Soort van.
Moeten ze wel veel beter gaan spelen dan nu.
Klopt, dan hadden beiden 2 punten verloren. Nu krijg je met België er een concurrent bij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:38 schreef -XOR- het volgende:
Engeland -Belgie had beter gelijk kunnen blijven trouwens, ik snap niet waarom ze daar zo blij mee zijn.
Volgend jaar is direct editie 2 van de Nations League waarbij de nrs 1 en 2 uit A zich direct kwalificeren voor het EK.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelijk en winst vind ik prima
Ze noemen het gewoon "European Qualifiers", maar de setup is idd hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgend jaar is direct editie 2 van de Nations League waarbij de nrs 1 en 2 uit A zich direct kwalificeren voor het EK.
Als je nu derde wordt moet je gaan playoffen om in A te blijven. Kom je in B dan is de weg naar Zwitserland een stuk langer.
Ik vrees ook dat dit gewoon een dikke verliespartij wordt ja. Paar mislukte dribbels van Martens en Beerensteyn die weer wat kansen om zeep helpt.quote:Op donderdag 30 november 2023 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk gewoon een punt pakken tegen Engeland, dan is een gelijkspel tegen België ook genoeg toch?
Maar ik vrees eigenlijk een 3-0 nederlaag ofzo en dan is het klaar.
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jaaaaaa Beerensteyn speelt @:RedWhiteArmy1983
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |