Tegen de tijd dat je de discotheek uit komt ja.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:00 schreef Zorro het volgende:
Ik zit er klaar voor!
FP1 begint al bijna toch?
Over ruim 15 minuten uur, jaquote:Op donderdag 21 september 2023 13:00 schreef Zorro het volgende:
Ik zit er klaar voor!
FP1 begint al bijna toch?
Zie je wel, bijna.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je de discotheek uit komt ja.
https://nos.nl/artikel/24(...)-was-een-uitschieterquote:Verstappen heeft slecht nieuws voor concurrentie: 'Singapore was een uitschieter'
quote:Verstappen denkt dat Red Bull alle resterende races kan winnen, "zelfs nu we zijn gestopt met het doorontwikkelen en de focus al hebben verlegd naar volgend seizoen. Deze auto is goed genoeg om de rest van het jaar iedereen overal te verslaan, ook als ze nog met updates komen."
quote:Verstappen heeft geen enkele boodschap aan mensen die vrezen dat de F1-races vanaf nu weer saai en voorspelbaar worden. "Als je niet kunt waarderen dat een team beter is dan alle anderen ben je geen echte Formule 1-fan."
Wut?quote:Als je niet kunt waarderen dat een team beter is dan alle anderen ben je geen echte Formule 1-fan.
Discotheek? Hebben ze jou net ontdooid?quote:Op donderdag 21 september 2023 13:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je de discotheek uit komt ja.
Hebben ze alleen kroegen in het gat waar jij woont?quote:Op donderdag 21 september 2023 13:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Discotheek? Hebben ze jou net ontdooid?
Ik hoop het voor Hamilton, die kan niet wachten de Red Bull te zien shinen.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit lijkt erop dat Max en Red Bull gewoon weer gaan knallen de rest van het seizoen
"denkt" en "kan"quote:Op donderdag 21 september 2023 13:45 schreef PS. het volgende:
Stellig wel... Ook zijn motor kan ploffen.
Max tegen de concurrentie: 'Kooommmaaaaaarkommaarkommaarkommaarkommaar'quote:Op donderdag 21 september 2023 13:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)-was-een-uitschieter
[..]
[..]
Wat ik in een eerder topic ook al postte, zoiets danquote:Op donderdag 21 september 2023 14:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Max tegen de concurrentie: 'Kooommmaaaaaarkommaarkommaarkommaarkommaar'
Het idee is dat F1 een constructeursklasse is en dat dergelijke dominantie een teamprestatie is die valt te bewonderen als bijvoorbeeld de prestatie van Manchester City met Pep als Newey.quote:
Dat topic was toch dichtquote:Op donderdag 21 september 2023 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen vindt het ook wel prima dat al die DTS fans afhaken nu.
Het is tenminste eerlijk. Beter dan dat jarenlange hypocriete gezwets van Mercedes.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:45 schreef PS. het volgende:
Stellig wel... Ook zijn motor kan ploffen.
[..]
Wut?
Hij heeft gelijk dat we Mercedes véél hoger moeten waarderen in het maken van de beste auto al die jaren.quote:Op donderdag 21 september 2023 16:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Het is tenminste eerlijk. Beter dan dat jarenlange hypocriete gezwets van Mercedes.
Eerst zien dan geloven.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)-was-een-uitschieter
[..]
[..]
Die kan de spanning ook al niet aanquote:
Die kijkt geen F1, die kijkt wielrennen.quote:
Die is misschien wel lekker aan het jagen in zijn dromen.quote:Op donderdag 21 september 2023 17:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die kijkt geen F1, die kijkt wielrennen.
Is te zien aan de pootjes.
Zeker prachtig om te zien.quote:Op donderdag 21 september 2023 17:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die is misschien wel lekker aan het jagen in zijn dromen.
Prachtig.
Waar het hart van vol isquote:Op donderdag 21 september 2023 17:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zeker prachtig om te zien.
Die van mij lijkt voornamelijk altijd aan het eten te zijn.
Vaak met zijn bek bezig als hij slaapt
Lijkt er wel op: alsof hij eerst verdekt richting een vogeltje aan het sluipen is en er dan opeens op af sprint.quote:Op donderdag 21 september 2023 17:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die is misschien wel lekker aan het jagen in zijn dromen.
Prachtig.
jepquote:Op donderdag 21 september 2023 17:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt er wel op: alsof hij eerst verdekt richting een vogeltje aan het sluipen is en er dan opeens op af sprint.
Doe dan.quote:Op donderdag 21 september 2023 17:34 schreef PzKpfw het volgende:
Gaan we het hier nog over de F1 hebben?
quote:Op donderdag 21 september 2023 17:34 schreef PzKpfw het volgende:
Red Bull blijft struggelen door nieuwe regelsquote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 17:34 schreef PzKpfw het volgende:
Dat is een stuk beter dan 2x 5e worden, zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 september 2023 20:00 schreef Mano_ het volgende:
Ferrari zal na het succes van afgelopen race wel weer ergens onderaan de top 10 eindigen
Japanse fans stellen nooit teleurquote:
Dat maakt niet uit, die video is al minstens 1 dag oud.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gisteren in Japan is vandaag hier
Het was ook wel bijzonder dat Max zonder straf weg kwam vorige weekquote:Op donderdag 21 september 2023 21:24 schreef THEFXR het volgende:
Lando wil zwaardere straffen voor Max, naar aanleiding van zijn warnings vorige week.
Heeft die gast een obsessie? dit is na zijn 3x de winnaars bekers mollen van Max.
Nadat ze Sargeant er met een reprimande vanaf lieten komen konden ze moeilijk Verstappen zwaarder straffen voor hetzelfde vergrijp.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het was ook wel bijzonder dat Max zonder straf weg kwam vorige week
Slaap lekker - I willquote:Op donderdag 21 september 2023 21:52 schreef Tijn het volgende:
Ik ga mn wekkertje zetten voor FP1Weltrusten
Voor Tsunoda ophouden had ie ook een penalty moeten krijgen, geen twijfel over mogelijk. En daar komt nog bij dat Perez Albon eraf ramde in een kansloze actie en er feitelijk beter uit is gekomen. Een week geleden was er ook al een discussie over toen Hamilton Piastri er gratis af kegelde.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:24 schreef THEFXR het volgende:
Lando wil zwaardere straffen voor Max, naar aanleiding van zijn warnings vorige week.
Heeft die gast een obsessie? dit is na zijn 3x de winnaars bekers mollen van Max.
heeft dus niks met Max te maken, als het ook anderen overkomt.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor Tsunoda ophouden had ie ook een penalty moeten krijgen, geen twijfel over mogelijk. En daar komt nog bij dat Perez Albon eraf ramde in een kansloze actie en er feitelijk beter uit is gekomen. Een week geleden was er ook al een discussie over toen Hamilton Piastri er gratis af kegelde.
Ferrari in Monza...quote:Op donderdag 21 september 2023 21:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heeft dus niks met Max te maken, als het ook anderen overkomt.
De race director deelt geen straffen uit, dan doen de stewards.quote:
Jup.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heeft dus niks met Max te maken, als het ook anderen overkomt.
Wat kinderachtigquote:Op vrijdag 22 september 2023 04:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja kennelijk geen commentator vannacht
Er gebeurt niet zo veelquote:Op vrijdag 22 september 2023 05:21 schreef Tijn het volgende:
Iedereen in slaap gevallen?
@:Jane en ik niet hoor
Ik bekijk de 3 minuten samenvatting op YouTube wel.quote:Op vrijdag 22 september 2023 05:21 schreef Tijn het volgende:
Iedereen in slaap gevallen?
@:Jane en ik niet hoor
Wel op tijd wakker wordenquote:Op vrijdag 22 september 2023 05:42 schreef Tijn het volgende:
Nu de vraag… 2 uur wakker blijven, of weer naar bed?
Ik denk dat ik al voel welke het wordt
Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 22 september 2023 08:17 schreef schommelstoel het volgende:
Ik kijk met ff snel FP1 terug en zie dat Max gewoon weer door gaat als of Singapore nooit heeft plaats gevonden.
Hoe dan..
Haha goed antwoordquote:
De rest is aan het sandbaggen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 07:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Welke brengers van slecht nieuws willen nog kwijt dat het nog niet zo zeker is dat RBR echt niets heeft hebben aanpassen?
ja hij heeft nu de test band eronderquote:Op vrijdag 22 september 2023 08:44 schreef nils7 het volgende:
Is Max binnen geweest na z’n snelste rondje?
Bij Perez hebben ze wel de vloer aangepast.quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:41 schreef greysbones het volgende:
Zit Perez nog in standje Singapore
Grijs, terug het bed inquote:
ik was er om 4 uur al uitquote:Op vrijdag 22 september 2023 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Grijs, terug het bed in
Die kunnen wel eens prijzen gaan pakken, denk dat Max wel een grote kan worden in de F1.quote:
Daarom, kom eens terugquote:
Get a room, peoplequote:Op vrijdag 22 september 2023 08:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom, kom eens terug
Zal jou eens roomen!quote:
Seb keek niet blij in ieder geval.quote:
Mwahquote:Op vrijdag 22 september 2023 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gasly een flinke klapper
valt meequote:Op vrijdag 22 september 2023 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gasly een flinke klapper
VT1 opnieuw kijken.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat moeten we nu vanmiddag gaan doen?
aan het werkquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Pedicure en naar de markt en daarna niks doenquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:13 schreef StephanL het volgende:
Werken![]()
Even naar de markt en niks doen
Strijden vanaf P14quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:11 schreef tripel7 het volgende:
Lewis eerder deze week: ik ga weer strijden
Lewis vandaag: maar ik heb al een contract voor twee jaar
morgen staan ze er gewoon weer bijquote:
Wat een moderne man dacht ik toen ik las pedicure.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pedicure en naar de markt en daarna niks doen
Niet modern?quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat een moderne man dacht ik toen ik las pedicure.
Nu pas door dat je dat niet bent.
Dit soort opmerkingen kunnen echt niet in 2023quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat een moderne man dacht ik toen ik las pedicure.
Nu pas door dat je dat niet bent.
Ik twijfel of je serieus bent of niet.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen kunnen echt niet in 2023
Neuhquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik twijfel of je serieus bent of niet.
Tegenwoordig is niets zeker.
Bewonderingswaardig wel. Maar Russell moet echt wel gaan laten zien dat hij de nieuwe nr 1 wordt in het team.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen staan ze er gewoon weer bij
en zondag pakt hij weer genoeg punten
jij hebt er nog vertrouwen in ?quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bewonderingswaardig wel. Maar Russell moet echt wel gaan laten zien dat hij de nieuwe nr 1 wordt in het team.
zit hij nog in die auto in 2024???quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:30 schreef rotaderp44 het volgende:
jammer voor alle haters.....maar RB en max hebben het alleen maar beter begrepen nu na singapore.
en de TD heeft ze niet afgeremd
p.s wat doet perez op 1.3 en 1 sec ? nieuwe onderdelen aan het testen voor 2024 ?
Ik weet niet of ze allebei met de nieuwe vloer reden dus dat kan wat verschil uitmaken maar niet zoveel uiteraard.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:30 schreef rotaderp44 het volgende:
jammer voor alle haters.....maar RB en max hebben het alleen maar beter begrepen nu na singapore.
p.s wat doet perez op 1.3 en 1 sec ? nieuwe onderdelen aan het testen voor 2024 ?
Volgens F1TV reed Perez FP2 met de nieuwe vloer.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze allebei met de nieuwe vloer reden dus dat kan wat verschil uitmaken maar niet zoveel uiteraard.
Perez zit nog bij RB in 2024 idd.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit hij nog in die auto in 2024???
Ja, Russell kan hem wel aanquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij hebt er nog vertrouwen in ?
Lulu heeft 2 jaar bijgetekend
Net als ik op weg naar werk benquote:Op vrijdag 22 september 2023 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gasly een flinke klapper
Zeker jammer maar ook Max is met een iets mindere auto niet vooruit te branden dat bleek maar weerquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:30 schreef rotaderp44 het volgende:
Werkenquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net als ik op weg naar werk ben
oh ja ? heb je de race wel gezien ? ging toch best aardig....en dat terwijl alle safetycars en vlaggen net verkeerd vielen, als die een beetje gunstig waren uitgevallen stond hij gewoon op het podium.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zeker jammer maar ook Max is met een iets mindere auto niet vooruit te branden dat bleek maar weer
Ik heb net vakantie gehadquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Werken![]()
Gewoon vakantie nemen of thuiswerken
ik oktober pas op vakantie 2-12 oktober naar Valencia ( maar moet nog steeds mijn vrouw daar 24/7 verzorgen )quote:
Gelukkig, moeten de voetbalsupporters wat anders zoeken om dit weekend te doenquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:30 schreef rotaderp44 het volgende:
Gekke edit.quote:
Zal jou eens...quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Werken![]()
Gewoon vakantie nemen of thuiswerken
Beetje in de zee zwemmen als het weer meezitquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ben net afgestudeerd en FOK!erquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je kinderen dan? Anders ga je toch niet tijdens het hoogseizoen op vakantie, joh.
als dat zo is moet jij je naam gewoon weer omdopen naar Thijsquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perez zit nog bij RB in 2024 idd.
[..]
Ja, Russell kan hem wel aan
quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gekke edit.
Zie nu ook dat het niet het officiële F1 account is.
Je moet het natuurlijk lekker zelf weten, maar persoonlijk snap ik niet waarom mensen op vakantie gaan als het lekker weer in Nederland is. En het kost ook vijf keer zoveel natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat wel uit naar zo dicht mogelijk op het begin van het hoogseizoen. Gewoon puur voor het weer.
Omdat het dan ook lekker weer in Zuid-Europa is.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk lekker zelf weten, maar persoonlijk snap ik niet waarom mensen op vakantie gaan als het lekker weer in Nederland is. En het kost ook vijf keer zoveel natuurlijk.
Getergde Max is wel een leuke Max om te zien rijdenquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:03 schreef THEFXR het volgende:
Max is getergd, dit wordt gewoon een win en FL. MAX points
September is geen hoogseizoen meer. En nog steeds warm genoegquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je kinderen dan? Anders ga je toch niet tijdens het hoogseizoen op vakantie, joh.
Nou een Nederlands vakantiehuisje in de bouwvak is niet goedkoper dan een appartementje op een Grieks eiland. En dan hadden we dit jaar een bouwvak met nat en koud herfstweerquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk lekker zelf weten, maar persoonlijk snap ik niet waarom mensen op vakantie gaan als het lekker weer in Nederland is. En het kost ook vijf keer zoveel natuurlijk.
Nattekat lijkt me ook wel iemand voor een All-inclusive in Turkije. Ook dat is zeker niet duurder.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou een Nederlands vakantiehuisje in de bouwvak is niet goedkoper dan een appartementje op een Grieks eiland. En dan hadden we dit jaar een bouwvak met nat en koud herfstweerhet scheelde weer wel een of twee bosbranden)
Pas op wat je hier over iemand anders zegtquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Nattekat lijkt me ook wel iemand voor een All-inclusive in Turkije. Ook dat is zeker niet duurder.
Vertel mij watquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
September is geen hoogseizoen meer. En nog steeds warm genoeg
Zoals verwacht, de TD fappers kunnen zich weer opsluiten in de zolderkamerkast.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen heeft er zin in. Rest is weer kansloos zondag.
Ze hebben hun fout nu toegegeven, dus dat zou een drogreden van je zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Even bewaren voor als iedereen weer zegt dat Mercedes gematst wordt door de FIA
Dat wil niet zeggen dat Max er geen voordeel aan gehad heeft.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben hun fout nu toegegeven, dus dat zou een drogreden van je zijn.
Ja wel jammer, het is gewoon simpel, hoe vaker WK hoe minder je in de problemen komt met de FIA.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Het verleden is totaal niet meer relevant als er een "we hebben fouten gemaakt, gaat niet meer gebeuren" uit is gegooid. Daar kan je niet meer naar terug grijpen en zou vooral heel kansloos zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat Max er geen voordeel aan gehad heeft.
Dat voordeel was in Singapore niet eens zo enorm, probleem is nu dat hij bij een klein foutje waarschijnlijk te zwaar gestraft gaat worden omdat de boel op scherp staat.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het verleden is totaal niet meer relevant als er een "we hebben fouten gemaakt, gaat niet meer gebeuren" uit is gegooid. Daar kan je niet meer naar terug grijpen en zou vooral heel kansloos zijn.
Vreemd dan dat er nog steeds gezegd wordt hier dat Hamilton altijd in het voordeel isquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het verleden is totaal niet meer relevant als er een "we hebben fouten gemaakt, gaat niet meer gebeuren" uit is gegooid. Daar kan je niet meer naar terug grijpen en zou vooral heel kansloos zijn.
Hamilton in Spa was een vreemde straf, vorige week geen straf voor afsnijden en daar voordeel uit halen was ook vreemd, Verstappen vorige week geen straf dus het is wachten op een straf, het zijn net mensen die stewards.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Vreemd dan dat er nog steeds gezegd wordt hier dat Hamilton altijd in het voordeel is
Maarja, ik ga niet weer beginnen over de dubbele standaarden..
Ik ben niet degene die appels met peren wil vergelijken als Mercedes weer eens weg komt met iets. Doe gewoon normaal.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Vreemd dan dat er nog steeds gezegd wordt hier dat Hamilton altijd in het voordeel is
Lolquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die appels met peren wil vergelijken als Mercedes weer eens weg komt met iets. Doe gewoon normaal.
alles in orde, was genoeg geweest, maar de FIA moet er weer borstklopperij van maken.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whahaquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die appels met peren wil vergelijken als Mercedes weer eens weg komt met iets. Doe gewoon normaal.
Niet alleen Verstappen. Ook Sargeant had een gridstraf moeten krijgen voor het hinderen van Stroll.quote:
Stroll had een straf moeten krijgen voor het hinderen van iedereen tijdens Q1quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet alleen Verstappen. Ook Sargeant had een gridstraf moeten krijgen voor het hinderen van Stroll.
Standaard document. Komt elke race. Dus waarom deze hier geplaatst werd weet ik niet. Het is niet anders dan anders.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alles in orde, was genoeg geweest, maar de FIA moet er weer borstklopperij van maken.
De muur inrijden is al straf genoegquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Stroll had een straf moeten krijgen voor het hinderen van iedereen tijdens Q1
Ah. dus weer ouderwetse stemmingmakerij.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Standaard document. Komt elke race. Dus waarom deze hier geplaatst werd weet ik niet. Het is niet anders dan anders.
dafuqquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ah. dus weer ouderwetse stemmingmakerij.
Niet van jou, maar het is ook niet zo dat dat document delen heel veel toevoegdequote:
alles is in ordequote:Op vrijdag 22 september 2023 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet van jou, maar het is ook niet zo dat dat document delen heel veel toevoegde
Het is pas interessant als er iets niet in orde is.
Het is ook nog eens het grootste gat tussen twee teamgenoten in FP2. Moet bijna wel een ander programma hebben gevolgd, zou je denken.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:16 schreef 3rr0r het volgende:
Was Checo iets aan het testen of op andere banden? Of geen duidelijke verklaring voor zijn mindere prestatie?
Wat mij betreft mag je strafpunten op je licentie krijgen voor zulke debiellompe crashes waarbij je duidelijk aantoont niet te kunnen racen, ook al is er op dat moment toevallig niemand in de buurt die je in gevaar brengt behalve jezelf.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Stroll had een straf moeten krijgen voor het hinderen van iedereen tijdens Q1
Dat had je er ook bij mogen zetten als context, dan weten we waarom je dat plaatje deelt.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles is in orde
hoeft er niet gespeculeerd te worden wat illegaal is
zo kun je het ook bekijken
maar goed zal geen info meer delen
Gab, doe eens rustigquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat had je er ook bij mogen zetten als context, dan weten we waarom je dat plaatje deelt.
Heeft FIA ooit toegegeven fout te hebben gezeten door Mercedes geen straffen te geven?quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:19 schreef PS. het volgende:
[..]
of door ze een 3 jaar voorsprong te geven met de hybride motor......quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Heeft FIA ooit toegegeven fout te hebben gezeten door Mercedes geen straffen te geven?
https://www.espn.com/f1/s(...)i-arabian-grand-prixquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Bij RB waren ze weer te lief:quote:Lewis Hamilton has escaped a penalty at the Saudi Arabian Grand Prix after the race stewards investigated two separate final practice incidents involving the Mercedes driver and decided neither warranted a drop of positions on the grid.
Hamilton was summoned to the stewards for ignoring double-waved yellow flags in the first half of the session and then for impeding Nikita Mazepin towards the end of the practice hour.
The stewards decided no further action was needed for the yellow flag incident and that only a reprimand (Hamilton's second of the year) was sufficient for impeding the Haas driver.
quote:Other teams had the right to appeal the decision. There was speculation Mercedes' title rivals Red Bull would do so, but they opted against protesting.
Netjes dat ze dit gewoon toegeven. Alleen we lezen nergens hoe de FIA erbij kwam of waarom ze besloten om geen straf voor het hinderen van Tsunoda te geven? Dat is namelijk het meest interessante.quote:
helemaal primaquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat had je er ook bij mogen zetten als context, dan weten we waarom je dat plaatje deelt.
En ik maar denken dat jij oud wasquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben net afgestudeerd en FOK!er
Ben niet weg geweest, misschien in het voorjaar. Mijn voorkeur gaat wel uit naar zo dicht mogelijk op het begin van het hoogseizoen. Gewoon puur voor het weer.
Misschien was hij er met zijn focus niet bij? /Helmutquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:16 schreef 3rr0r het volgende:
Was Checo iets aan het testen of op andere banden? Of geen duidelijke verklaring voor zijn mindere prestatie?
Het was eigenlijk siesta time voor Checo.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Misschien was hij er met zijn focus niet bij? /Helmut
Nieuwe bodem schijnbaarquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:16 schreef 3rr0r het volgende:
Klopt, Checo weet iedere week iets dieper te zinken.quote:
maar daar kan hij natuurlijk zelf niks aan doenquote:Op vrijdag 22 september 2023 13:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Misschien was hij er met zijn focus niet bij? /Helmut
Staat in het decision document. Hij kreeg een reprimande, dus wel straf. Alleen geen gridstraf.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Netjes dat ze dit gewoon toegeven. Alleen we lezen nergens hoe de FIA erbij kwam of waarom ze besloten om geen straf voor het hinderen van Tsunoda te geven? Dat is namelijk het meest interessante.
Of is de verklaring zoals wel vaker dat de FIA zich 'niet wil mengen' in het kampioenschap
Min of meer hetzelfde als bij Sargeant, met het verschil dat Sargeant helemaal niet gewaarschuwd werd en Verstappen (te) laat.quote:Just prior to Car 22 passing Car 1, the driver of Car 1 saw the car behind approaching and moved to the left, however quite late.
The team admitted that there was poor communication on its part and that it did not advise its driver until Car 22 was alongside.
The Stewards reviewed a number of impeding and alleged impeding incident from this current season and consistent with previous decisions in relation to the severity of the breach, impose a penalty of a Reprimand on the driver and a fine on the Competitor.
Oeh, reprimandes.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.espn.com/f1/s(...)i-arabian-grand-prix
Hier had Hammie een gridstrafje mogen krijgen.
[..]
Bij RB waren ze weer te lief:
[..]
Goede post. Van jou as usualquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Staat in het decision document. Hij kreeg een reprimande, dus wel straf. Alleen geen gridstraf.
[..]
Min of meer hetzelfde als bij Sargeant, met het verschil dat Sargeant helemaal niet gewaarschuwd werd en Verstappen (te) laat.
https://www.fia.com/sites(...)%20of%20Car%2022.pdf
Ik geloof dat het @voss was die riep dat RB door de nieuwe TD nu verbannen was naar de middenmoot toch?quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen heeft er zin in. Rest is weer kansloos zondag.
het waren er meer die nog net niet liepen te juichen (en enkelen die dat wel deden)quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof dat het @:voss was die riep dat RB door de nieuwe TD nu verbannen was naar de middenmoot toch?
Het is Checo Perez. Het probleem zit tussen het stuur en de stoelquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:16 schreef 3rr0r het volgende:
Nee, dat klopt. Er is imho geen nieuwe informatie, wat de beslissing zou veranderen. Ze zaten dus gewoon fout.quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Goede post. Van jou as usual
Alleen dat verklaart toch niet waarom die steward nu hij de beelden nog een keer ziet het ineens wel een gridpenalty vindt?
Was tijdens een vrije training. Dat is meestal een reprimandequote:Op vrijdag 22 september 2023 13:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.espn.com/f1/s(...)i-arabian-grand-prix
Hier had Hammie een gridstrafje mogen krijgen.
[..]
Bij RB waren ze weer te lief:
[..]
Wat is er een dubbele standaard aan een fout maken en die toegeven? Iedereen die wel eens een wedstrijd heeft geleid in willekeurig welke sport heeft fouten gemaakt. Hoort er bij, is niet erg.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Sowieso een zeldzaamheid dat wereldkampioen stratencircuit Pérez niet won in Singapore.quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:22 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
zou toch wat zijn.....vanaf nu alle races winnen tot singapore volgend jaar
Ik zat dit net te kijken. Gaat m’n vrouw ineens iets luid in de keuken staan pureren met een staafmixer.quote:
Mischien toch maar naar Horner luisteren, die vond De Vries namelijk niet geschikt vorig jaar en Helmut wel.quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:52 schreef THEFXR het volgende:
Horner is voor een zitje Lawson, Helmut had het Ric beloofd![]()
![]()
Fixed.quote:Op donderdag 21 september 2023 16:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk dat we Mercedes véél hoger moeten waarderen in het maken van de beste auto motor al die jaren.
Toch hoop ik wel op Ricciardo, vind die Lawson maar een poephoofd hebben.quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:52 schreef THEFXR het volgende:
Horner is voor een zitje Lawson, Helmut had het Ric beloofd![]()
![]()
Helmut ging binnenkort toch met pensioen?quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien toch maar naar Horner luisteren, die vond De Vries namelijk niet geschikt vorig jaar en Helmut wel.
Daar heb ik nog niets over vernomen, kan zijn dat ik het gemist heb maar hij is nog in functie dus als hij beloftes doet aan Ricciardo over volgend seizoen dan zal Ricciardo daar verwachtingen van hebben.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Helmut ging binnenkort toch met pensioen?
Dat gerucht ging begin dit jaar rond.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niets over vernomen, kan zijn dat ik het gemist heb maar hij is nog in functie dus als hij beloftes doet aan Ricciardo over volgend seizoen dan zal Ricciardo daar verwachtingen van hebben.
Dubbele standaarden in dit topic, heb jij nattekat ooit een fout zien toegeven?quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat is er een dubbele standaard aan een fout maken en die toegeven? Iedereen die wel eens een wedstrijd heeft geleid in willekeurig welke sport heeft fouten gemaakt. Hoort er bij, is niet erg.
Een dubbele standaard is wat heel anders.
Met de discussie, op een discussieforum.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Dubbele standaarden in dit topic, heb jij nattekat ooit een fout zien toegeven?
Waar bemoei jij je eigenlijk mee
Nee dat doe je dus niet, want je reageert op de FIAquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Met de discussie, op een discussieforum.
Marko gaat niet met pensioen, die sterft in het harnas, de status die hij had onder Mateschitz is wel weg maar denk niet dat de nieuwe garde de ballen heeft om hem weg te sturen en terecht, zou top zijn als ze iemand als Vettel naast hem zetten om het dan over te nemen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:05 schreef DKUp het volgende:
Als Hammie blijft, dan mag Marko zeker langer blijven
Goed bezig Omtzigt.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Dubbele standaarden in dit topic, heb jij nattekat ooit een fout zien toegeven?
Waar bemoei jij je eigenlijk mee
Maar goed dat Red Poep....Bull uiteraard, daar niet op selecteert...quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Toch hoop ik wel op Ricciardo, vind die Lawson maar een poephoofd hebben.
De beste man is 80, die gaat door tot die er bij neer valt.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Helmut ging binnenkort toch met pensioen?
Doe es nie zo zuur man.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:48 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee dat doe je dus niet, want je reageert op de FIA
Toch maar goed dat die knakkers tijdens de race een helm dragen dan.quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Toch hoop ik wel op Ricciardo, vind die Lawson maar een poephoofd hebben.
Als je rooie poep hebt zou ik naar de dokter gaan.quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:43 schreef DjVero het volgende:
[..]
Maar goed dat Red Poep....Bull uiteraard, daar niet op selecteert...
Eet je nooit rode bieten?quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je rooie poep hebt zou ik naar de dokter gaan.
Ja die gaat lekkerquote:Op zaterdag 23 september 2023 04:56 schreef _UserName_ het volgende:
Norris hele weekend al snel geloof ik?
Nog even volgooien dan voor de kwalificatie begint.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |