Eigenlijk is het allemaal schitterend. Totaal over de top. Niks past, of klopt.quote:Op donderdag 18 april 2024 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die opgezette hond ook van ze
Oh ik mag Erica wel. Alleen Maxime vind ik een lastig verhaal. Echt een nest in mijn ogen. Montana vind ik sympathiekquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:15 schreef Oliver23 het volgende:
Moet eerlijk toegeven, ben oprecht Meiland moe. En dan met name Maxime en Erica.
Om Martien kan ik nog wel lachen
En nieuwe woonhuizen...quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:39 schreef Dutch_view het volgende:
Code Rose ook al weer te koop, ze weten echt niet wat ze met hun leven willen
Neeeeeee ik vind dat het echt isquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:28 schreef Dutch_view het volgende:
en waarschijnlijk slapen ze gewoon in een hotel in de buurt
John de Mol geeft hier een like voorquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neeeeeee ik vind dat het echt is
Ik ga bij al dat soort programma's er vanuit dat het echt is. Misschien naïef, maar geeft me zoveel pret. Dus ze reizen echt, slapen daar en zijn zo chaotisch van karakterquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
John de Mol geeft hier een like voor
Ach ja, ik heb gewoon zoiets van verstand op 0 en go with the flow. Het kijkt wel lekker wegquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga bij al dat soort programma's er vanuit dat het echt is. Misschien naïef, maar geeft me zoveel pret. Dus ze reizen echt, slapen daar en zijn zo chaotisch van karakter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |