quote:PSV begint de groepsfase met een zware wedstrijd: een uitduel bij Arsenal. Vorig seizoen troffen de Eindhovenaren die club in de Europa League. Uit verloren ze met 1-0, maar thuis won PSV overtuigend met 2-0.
In Eindhoven was de loting voor de Champions League een feest der herkenning. PSV kwam twee van de drie tegenstanders, Arsenal en Sevilla, vorig seizoen ook al tegen in Europees verband. Alleen RC Lens is een onbekende.
Arsenal vs. PSV
De campagne gaat van start met een bezoek aan Arsenal. De ploeg uit Londen lag vorig jaar op koers voor de landstitel, maar moest die uiteindelijk aan Manchester City Laten. Arsenal-coach Mikel Arteta vertelde aan de Britse pers dat PSV sinds de vorige ontmoetingen grote stappen vooruit heeft gezet: “Ze hebben een goede trainer en sterk elftal. Het wordt een serieuze test.”
UEFA Champions League
Vorig seizoen troffen de ploegen elkaar twee keer in de groepsfase van de Europa League. In Londen won Arsenal nipt, in Eindhoven was PSV overtuigend de sterkste: 2-0.
Wanneer is Arsenal vs. PSV te zien?
De UEFA Champions-League wedstrijd tussen Arsenal en PSV is op woensdag 20 september 2023 vanaf 21:00 uur te zien op RTL7 & Ziggo Voetbal.
Al jaren.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:17 schreef GGMM het volgende:
Ook @:mexicanobakker heeft het inmiddels door
Echt geen idee wat dat is (zowel die Club Mate Zero als een Späti)quote:Op woensdag 20 september 2023 22:18 schreef Erasmus het volgende:
Ben er weer!
Club Mate Zero van de Späti gehaald.
Rensch.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik probeer hardop na te denken. Maar ik denk dat ik geen slechtere back ken dan Dest. Wat is die slecht.
Huishond.²
Een hip bewust frisdrankje zonder calorieën van de nachtwinkel.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt geen idee wat dat is (zowel die Club Mate Zero als een Späti)
Maar ik hoop dat je er veel plezier van hebt
Avila.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik probeer hardop na te denken. Maar ik denk dat ik geen slechtere back ken dan Dest. Wat is die slecht.
Huishond.²
Troep dusquote:Op woensdag 20 september 2023 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een hip bewust frisdrankje zonder calorieën van de nachtwinkel.
‘Geen suiker’quote:Op woensdag 20 september 2023 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
GGMM is nog niet zo hip.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Stel je wat aanquote:Op woensdag 20 september 2023 22:22 schreef Erasmus het volgende:
Tevens gaat mijn tandglazuur springen van die shit.
Och je bent zo'n typequote:Op woensdag 20 september 2023 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Havermelk is best lekker.
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:23 schreef Wotte het volgende:
Kunnen wel concluderen dat Erasmus aan de Latte met havermelk drinkt en vermoedelijk veel het woord mega gebruikt. Visgraat vloertje, stalen deur.
Niet echt.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:23 schreef Wotte het volgende:
Kunnen wel concluderen dat Erasmus aan de Latte met havermelk drinkt en vermoedelijk veel het woord mega gebruikt. Visgraat vloertje, stalen deur.
Ouwe geitenbreierquote:Op woensdag 20 september 2023 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je niet zo in hokjes denken?
Koekoekquote:Op woensdag 20 september 2023 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ik wist niet eens dat jij er was
Keiharde klappen in het gezicht dit.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ik wist niet eens dat jij er was
Vooruit dan.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het ook vrij saai, maar als echte fan kijk ik de wedstrijd af.
Dan ben jij een goede match met @Jojoortjequote:Op woensdag 20 september 2023 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind geiten hele leuke dieren.
Berlijn ook niet echt de stad naar.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet echt.
Dan ben ik nog liever een stereotype petje met Gucci-tasje om de nek die elke nacht containers leeghaalt.
Eens.quote:
Dat is het vervelende aan generaliseren. Dan ga je net iets te veel onzin lullen.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Berlijn ook niet echt de stad naar.
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Benji zit op m'n sportapparaat dat zou echt een hele leuke foto opleveren
Maar helaas is Fosive er niet
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:28 schreef CR7 het volgende:
Alle B keus van Arsenal komt erin voor de 70e minuut. Pijnlijk dit.
Joh, ze staan 3-0 voor. En die "B-keus" zou bij PSV gewoon basis staanquote:Op woensdag 20 september 2023 22:28 schreef CR7 het volgende:
Alle B keus van Arsenal komt erin voor de 70e minuut. Pijnlijk dit.
In het Ajax topic vond een user het jammer dat ze niet voor Dest gegaan waren.quote:
Naam, rugnummer.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
In het Ajax topic vond een user het jammer dat ze niet voor Dest gegaan waren.
Ach, Zlatan begon ook niet goed.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
In het Ajax topic vond een user het jammer dat ze niet voor Dest gegaan waren.
Je zou het niet zeggen he.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat is het vervelende aan generaliseren. Dan ga je net iets te veel onzin lullen.
Dankjewel. Jij ook alvast een goede nacht gewenst.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, maar ik wens je een fijne nachtrust
Slaap lekker maatquote:Op woensdag 20 september 2023 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dankjewel. Jij ook alvast een goede nacht gewenst.
Tot later vrienden
quote:
quote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eeuwig zonde dat we Dest niet hebben genomen.
Geen twijfel mogelijk.quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:30 schreef Erasmus het volgende:
Ik hoop op een kool voor PSV.
Dan klopt mijn Toto.
3-1 ja maar @Coco neemt me nooit mee in zijn overzicht. Zit hier voor de kat zijn kut.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:30 schreef Erasmus het volgende:
Ik hoop op een kool voor PSV.
Dan klopt mijn Toto.
Niet gelezenquote:Op woensdag 20 september 2023 22:32 schreef GwaiLow het volgende:
We kunnen ons toch ook niet verschuilen achter ''Arsenal nr 2 Premier League'' ? Bosz wilde niet wat meer verdedigen, omdat Arsenal anders te goed is en je geen weerstand kan bieden. Op deze manier zouden ze misschien ook goals tegen krijgen, maar dan wel onder weerstand. Echt de grootste onzin..
Arsenal heeft een ploeg die een prima bal kan trappen, maar dat heeft PSV ook. Van PSV had ik verwacht dat ze hier 1-1 zouden spelen of wellicht nipt 2-1 onderuit zouden gaan, maar dit is wel beschamend.
Tot morgen danquote:Op woensdag 20 september 2023 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden alsjeblieft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |