abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 september 2023 @ 20:02:46 #76
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210698223
Hoe dan ook, ik vind het bijzonder onbeschoft om Stein eerst op te zadelen met die spelers, en dan al zo vroeg om zijn ontslag gaan vragen. Geef hem dan de tijd. Aan de andere kant is de houding van Stein wel erg problematisch geweest. Als je trainer daar zo met een uitgestreken smoel loopt te vertellen dat het niet de spelers waren die hij wilde en hij nog maar moest zien of het wat wordt, het is misschien begrijpelijk, maar ook erg onprofessioneel.

Maar ja, Stein had in de eerst plaats al niet aangesteld moeten worden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210698285
Maar morgen mogen we Europees. Nog minder zin als toen tegen Napoli thuis
Groot fan van User Wotte
pi_210698617
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:08 schreef Tjacka het volgende:
Als :')
pi_210698678
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:08 schreef Tjacka het volgende:
Het gaat vast beter dan tegen FC Twente.
pi_210698689
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:32 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Als :')
Sorry
Groot fan van User Wotte
  woensdag 20 september 2023 @ 20:45:51 #81
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210698772
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:02 schreef Vis1980 het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het bijzonder onbeschoft om Stein eerst op te zadelen met die spelers, en dan al zo vroeg om zijn ontslag gaan vragen. Geef hem dan de tijd. Aan de andere kant is de houding van Stein wel erg problematisch geweest. Als je trainer daar zo met een uitgestreken smoel loopt te vertellen dat het niet de spelers waren die hij wilde en hij nog maar moest zien of het wat wordt, het is misschien begrijpelijk, maar ook erg onprofessioneel.

En had eerder aan de bel getrokken. Nu het nog niet wil lopen; gaat ie klagen.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_210698832
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 19:56 schreef Vis1980 het volgende:
Jullie zitten in een fase waar wij jarenlang in hebben gezeten, als ze die Mislintat laten zitten ontslaat hij Stein en stelt hij Advocaat aan.
De positie van die Mislintat is toch eigenlijk al onhoudbaar geworden met zijn belangenverstrengeling? :? Kan me niet voorstellen dat die er met Kerstmis nog zit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_210698843
quote:

Wie wel dan?

Doorgaan met Heitinga?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 20 september 2023 @ 20:52:41 #84
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210698845
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
De positie van die Mislintat is toch eigenlijk al onhoudbaar geworden met zijn belangenverstrengeling? :? Kan me niet voorstellen dat die er met Kerstmis nog zit.
Kan best een Co Adriaanse geval worden , dat ze zijn ontslagbrief al geschreven hebben en slechts wachten op de volgende miskleun van die uitvinder.
RED ONS HENNIEGOD
pi_210698878
quote:
9s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Kan best een Co Adriaanse geval worden , dat ze zijn ontslagbrief al geschreven hebben en slechts wachten op de volgende miskleun van die uitvinder.
Hij had al niet bepaald veel vrienden gemaakt binnen de club de laatste tijd en dan moet dit toch echt wel de doodsteek zijn hoor. Eigenlijk bij elk integer bedrijf zou dit exit moeten zijn. Denk dat het wachten is op officiële bevestiging dat het idd belangenverstrengeling is en dat hij dan de keuze krijgt om zelf te gaan of buiten geflikkerd te worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_210698894
Denk dat ze hem de keuze geven om zelf op te stappen of dat ze hem anders juridisch gaan vervolgen
Hallo
pi_210698895
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Dat ze hem niet op non-actief zetten zegt wel iets.
Dit is er dus 1 waarbij ze het eerst (moeten) uitzoeken en daarna eventueel een actie ondernemen.
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 20 september 2023 @ 20:59:12 #88
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210698929
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Hij had al niet bepaald veel vrienden gemaakt binnen de club de laatste tijd en dan moet dit toch echt wel de doodsteek zijn hoor. Eigenlijk bij elk integer bedrijf zou dit exit moeten zijn. Denk dat het wachten is op officiële bevestiging dat het idd belangenverstrengeling is en dat hij dan de keuze krijgt om zelf te gaan of buiten geflikkerd te worden.
En ze wisten ook hoop ik wie ze binnenhaalden : een solist die altijd zijn eigen gang gaat en geen tegenspraak duldt . Hadden ze ook moeite mee bij zijn vorige clubs .
RED ONS HENNIEGOD
pi_210698933
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:52 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Wie wel dan?

Doorgaan met Heitinga?
Nee. Steijn was echt de allerbeste optie beschikbaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210699025
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:37 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het gaat vast beter dan tegen FC Twente.
Dat zal niet zo moeilijk zijn lijkt mij

als het morgen nog slechter is dan kan ajax zich beter opheffen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210699113
quote:
9s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Nah ze willen denk eerst volledig overzicht van alle situaties voordat ze hem de wacht aanzeggen. Je wil niet met een halve zaak hem de laan uitsturen waarna hij bezwaar gaat maken.

Tot de bodem uitzoeken en dan wippen.
  woensdag 20 september 2023 @ 21:21:58 #92
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_210699308
Morgen misschien iets snellers nodig op rechts. Een type Sulejmani zou niet misstaan.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_210699703
Binnenkort kan ten Hag het weer overnemen van Steijn :P ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210699878
Eeuwig zonde dat we Dest niet hebben genomen.
pi_210699920
Ouderwets Boszball, lekker vol op de aanval in Emirates
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210699938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 16:47 schreef GGMM het volgende:
Joost Schmets heeft al zijn familieleden trots verteld dat hij op NOS.nl staat.
En op het FOK forum
pi_210699957
Bosz wist niets van te voren van het krachtsverschil tussen PSV en Arsenal....
Allemaal cabaretteketet!
pi_210699998
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja die heeft wel leuke aanvallende acties laten zien. Had je veel liever willen hebben dan een Avilla
Hallo
pi_210700030
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 21:54 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Ja die heeft wel leuke aanvallende acties laten zien. Had je veel liever willen hebben dan een Avilla
Waarvan we 1 wedstrijd van wat hebben gezien en waar we dus nog niets zinnig over kunnen zeggen, zoals veel van de nieuwe spelers, dus een beetje dimmen...
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 20 september 2023 @ 22:05:58 #100
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210700149
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 21:54 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Ja dan moet die lekker linksbuiten gaan spelen.
pi_210700553
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 21:40 schreef TLC het volgende:
Binnenkort kan ten Hag het weer overnemen van Steijn :P ^O^
Ten Hag exit bij ManU en dan op interim basis het hier overnemen tot einde seizoen. Ik teken er nu voor.
pi_210700733
Ten Hag gaat nooit binnen zo'n korte termijn al terug keren. Als dit materiaal inderdaad brandhout is wat iedereen hier al aanneemt, zonder ook maar een paar wedstrijden/weken af te wachten of het pas echt gaat marcheren, dan maakt ook een Ten Hag hier niets van. De trainer is zo goed als je materiaal.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210700897
quote:

Ik snap er uberhaupt weinig van hoe een trainer die door een TD wordt aangesteld al zo snel gebrouilleerd kan raken met diezelfde TD. Dan zijn er toch ergens in de onderhandelingen verschillende verwachtingen gewekt....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 20 september 2023 @ 23:26:26 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210701042
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 18:49 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Zoals een mede-Feyenoorder hierboven al schreef.. het is toch verbazingwekkend dat in sneltreinvaart een hele rits aan onbegrijpelijke keuzes is gemaakt, en dat er vervolgens al na 4 potjes paniek ontstaat als het niet loopt. Goh,dat had echt niemand zien aankomen. Maar waarom gaat Ajax niet voor Bosz? Of voor Noah Lang? Of Schouten? Waarom geef je iemand die net binnen is meteen zoveel macht? Als buitenstaander vind ik het onbegrijpelijk dat een club die 4 jaar geleden alles goed op orde had in korte tijd zo is ontspoord.
Bosz en vd Sar zijn niet als vrienden uit elkaar gegaan en als ik dan PSV vandaag zie vind ik het ook niet zo erg, die man verandert niet, even los van het feit dat ik Steijn ook geen goeie keus vind.
Lang is vrij simpel, je hebt daar al Bergwijn, Schouten ik meen dat Mislintat zei dat hij op dat moment te duur was of iig geen budget voor was.

quote:
Schouten is een van de spelers die Mislintat wel naar Ajax wilde halen. "Op het moment dat Schouten voor ons een optie was, konden wij hem niet betalen", zegt de Duitser. Het lukte PSV wel om de middenvelder los te weken bij Bologna. De Eindhovenaren telden twaalf miljoen euro, exclusief bonussen, neer voor de enkelvoudig Oranje-international. Dat vertelt Mislintat ook in gesprek met De Telegraaf: "Op het moment dat hij beschikbaar was, paste dat niet in ons budget.
Zou kunnen dat PSV toesloeg toen Ajax nog bezig was om Kudus en of Alvarez te verkopen.

Bij Ajax is er altijd paniek als er verloren wordt dus dat is niets nieuws en de enige manier om de rust enigszins te laten terugkeren is winnen.
pi_210701234
Ik blijf steeds lezen dat Ajax voor Lang had moeten gaan, maar wat doe je dan met Bergwijn? De duurste linksbuiten uit gaat het dan wel even laten zien op 10 of vanaf rechts...?
pi_210701239
Ajax durft Mislintat niet te schorsen blijkbaar :X :X

https://www.voetbalprimeu(...)idische-stappen.html
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210701244
Wat een framing, zo doorzichtig dat het grappig is: 'Ajax durft Mislintat niet te schorsen uit angst voor juridische stappen'... _O-
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 21 september 2023 @ 00:09:50 #108
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210701291
Piergod . Ga je verlangen naar Pik van der Boog en Ten Have

Ook uitgezocht door hetzelfde headhunters bureau :')
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 21 september 2023 @ 06:14:47 #109
80382 manny
30 is best veel
pi_210701921
Al weer donderdag:

Matchday. Op naar glorie!

Met angst en beven...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_210701949
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 23:51 schreef bbuddybb het volgende:
Ik blijf steeds lezen dat Ajax voor Lang had moeten gaan, maar wat doe je dan met Bergwijn? De duurste linksbuiten uit gaat het dan wel even laten zien op 10 of vanaf rechts...?
Aan de zandbak aanbieden en bidden dat mensen daar geen ESPN hebben
Jack does it in real time...
pi_210702002
quote:
19s.gif Op donderdag 21 september 2023 06:14 schreef manny het volgende:
Al weer donderdag:

Met angst en beven...
Marseille slopen _O_

Feyenoord zondag vernederen _O_
pi_210702098
quote:
19s.gif Op donderdag 21 september 2023 06:14 schreef manny het volgende:
Al weer donderdag:

Met angst en beven...
Eerder op naar Story:

pi_210702101
quote:
9s.gif Op donderdag 21 september 2023 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Piergod . Ga je verlangen naar Pik van der Boog en Ten Have

Ook uitgezocht door hetzelfde headhunters bureau :')
Dat is het mooie van die 'consultants': niemand die kijkt of er enig succes is bereikt. Boekentip in dit genre: "When McKinsey Comes To Town".
pi_210702252
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Eigenlijk bij elk integer bedrijf zou dit exit moeten zijn.
Maar laten we even wel wezen; de afgelopen paar jaar heeft Ajax zich toch al keer op keer geen integer bedrijf getoond?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_210702302
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ajax durft Mislintat niet te schorsen blijkbaar :X :X

https://www.voetbalprimeu(...)idische-stappen.html
Stukje pluchekleven.
pi_210702422
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja want die stond prachtig lucht te dekken bij de 2-0 van Arsenal :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210702455
Vraag me echt af hoe die Eringa en consorten überhaupt op zulke posities terecht komen als ze menen dat het een goed idee is van Halst zichzelf te laten controleren.

Als dit een doorsnede is van de crème de la crème van het Nederlandse bedrijfsleven met de bijbehorende topsalarissen, ronkende CV's en bergen aan ervaring :')
pi_210702457
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 07:45 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Maar laten we even wel wezen; de afgelopen paar jaar heeft Ajax zich toch al keer op keer geen integer bedrijf getoond?
Graag voorbeelden
Groot fan van User Wotte
pi_210702478
Geen vlaggetjes vanavond.

Deze club is op sterven na dood.
In Southern Sun
pi_210702486
quote:
Ajax heeft Ernst Boekhorst benoemd tot nieuwe voorzitter van de bestuursraad. Terwijl de Amsterdamse club zich in een crisis bevindt, werden woensdag op sportcomplex De Toekomst de leden van de nieuwe bestuursraad gekozen.

Boekhorst is teammanager van de Nederlandse hockeyers en hoofd sponsoring bij ABN AMRO. Hij is voor drie jaar gekozen als voorzitter van de bestuursraad. Die vertegenwoordigt de leden van Ajax tijdens aandeelhoudersvergaderingen. Als grootaandeelhouder heeft de bestuursraad met 73 procent van de aandelen een beslissende stem.
Nog een hockeyer :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210702507
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 08:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Graag voorbeelden
Naja

Alles rondom Nouri was beschamend. Promes die steekt, Labyad aangifte. De gang van zaken rondom de transfer van Ocampos, meeto taferelen. Doping Onana, de cryptoscam van Overmars. Coronaregels negeren, Bogarde seksueel grensoverschrijdend gedrag.

Vergeet er vast nog wel wat.
  donderdag 21 september 2023 @ 08:42:58 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210702554
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 08:33 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Nog een hockeyer :')
Dat is ook een beetje het probleem met voetballers, die verdienen genoeg in hun carriere om er niet iets bij en na te hoeven doen dus vind maar eens een hoog opgeleide oud Ajax speler en dan nog eentje die dit wil doen.

Als compensatie hebben ze wel Ophof en Pim van Dord toegevoegd aan de bestuursraad.
pi_210702642
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 08:19 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ja want die stond prachtig lucht te dekken bij de 2-0 van Arsenal :')
Gister liet perfect zien waarom ik blij ben dat we Dest niet hebben teruggehaald. Een iets betere versie van Rensch, meer is het niet.
  donderdag 21 september 2023 @ 08:59:36 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210702663
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 08:56 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Gister liet perfect zien waarom ik blij ben dat we Dest niet hebben teruggehaald. Een iets betere versie van Rensch, meer is het niet.
Zelfde geldt voor Bosz wat mij betreft, niet dat ik een Steijn fan ben hoor maar Bosz leert het nooit.
pi_210702678
Gisteren was echt weer typisch Bosz ball. Zo ontzettend naïef en dom.
  donderdag 21 september 2023 @ 09:14:24 #126
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210702755
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:01 schreef Simmertje het volgende:
Gisteren was echt weer typisch Bosz ball. Zo ontzettend naïef en dom.
Tja, in de eredivisie kom je er doorgaans wel mee weg. Maar Bosz zou onderhand beter moeten weten ja, als je Europees speelt.
pi_210702872
quote:
Ajax laat meerdere transfers onderzoeken die technisch directeur Sven Mislintat namens de club heeft afgehandeld.

Dit heeft Pier Eringa, de voorzitter van de raad van commissarissen, woensdagavond gezegd op een ledenvergadering van de vereniging Ajax.

Tot dan toe was alleen bekend dat het aantrekken van de Kroaat Borna Sosa wordt onderzocht. Op vragen uit de zaal zei Eringa dat er meer dan één transfer nader zal worden bekeken. Wie dat onderzoek gaat doen, is nog onduidelijk: de club is in gesprek met twee externe bureaus. Die hebben gewaarschuwd dat het onderzoek zeker enkele weken en mogelijk meer dan een maand in beslag gaat nemen.

In de tussentijd kan Mislintat gewoon zijn werk blijven doen, maar hij blijft op verzoek van de raad van commissarissen zoveel mogelijk uit het zicht. Hij zal donderdagavond dan ook niet zijn gebruikelijke plek op de tribune innemen in de thuiswedstrijd tegen Olympique Marseille.
https://www.ad.nl/nederla(...)-mislintat~aab3ac69/
In Southern Sun
pi_210702902
Volgens VZ weer eens een andere opstelling vanavond. Ook maar weinig vastigheden daar. Na een slechte wedstrijd zit je zo weer op bank.
pi_210702956
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens VZ weer eens een andere opstelling vanavond. Ook maar weinig vastigheden daar. Na een slechte wedstrijd zit je zo weer op bank.
Grotere kans dat je onder de bus ligt na een slechte wedstrijd, HageneesjeGod weer de spelers afkraken vanavond.
Jack does it in real time...
pi_210702963
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
En wat is die zogenaamde opstelling dan?
pi_210702968
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:40 schreef Black-Death het volgende:

[..]
En wat is die zogenaamde opstelling dan?
Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Taylor, Tahirovic, Berghuis; Forbs, Brobbey, Bergwijn.

quote:
9s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:39 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Grotere kans dat je onder de bus ligt na een slechte wedstrijd, HageneesjeGod weer de spelers afkraken vanavond.
Bij dikke nederlagen ligt ie er zelf uit na Feyenoord zondag
pi_210702990
Christus te paard, Taylor..... :')
pi_210702991
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Taylor, Tahirovic, Berghuis; Forbs, Brobbey, Bergwijn.
[..]
Bij dikke nederlagen ligt ie er zelf uit na Feyenoord zondag
Twee wijzigingen dan toch maar? Vind ik nog weinig na zo'n wanvertoning.
In Southern Sun
pi_210703013
Waarom staat die Gorter er eigenlijk in als je die mof hebt gekocht?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210703016
Taylor viel goed in zondag dus die mag wel spelen.

Hij is dit seizoen misschien wel het minst slecht van alle middenvelders.
pi_210703020
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:44 schreef Black-Death het volgende:
Christus te paard, Taylor..... :')
Mja ik weet dat de man niets goed kan doen hier maar lijkt me een volkomen logische basisplaats. Haalde vorige week ook als een van de weinigen een beetje niveau.
In Southern Sun
pi_210703034
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
Waarom staat die Gorter er eigenlijk in als je die mof hebt gekocht?
Omdat de mof is gehaald als reservekeeper.
In Southern Sun
pi_210703044
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Mja ik weet dat de man niets goed kan doen hier maar lijkt me een volkomen logische basisplaats. Haalde vorige week ook als een van de weinigen een beetje niveau.
Okee fair enough, heb niets gezien van afgelopen zondag.
pi_210703046
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Omdat de mof is gehaald als reservekeeper.
Maar Gorter kan er echt helemaal niks van
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210703062
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar Gorter kan er echt helemaal niks van
Te kort door de bocht. Deelt nu in de malaise, maar keepte bij Ludogorets bijvoorbeeld een fantastische pot. Wel benieuwd wat er gebeurt als hij foutjes blijft maken.
In Southern Sun
pi_210703193
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Te kort door de bocht. Deelt nu in de malaise, maar keepte bij Ludogorets bijvoorbeeld een fantastische pot. Wel benieuwd wat er gebeurt als hij foutjes blijft maken.
Het lijkt wel alsof hij soms moeite heeft zijn concentratie vast te houden.
pi_210703208
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Die kan er toch al jaren niks van?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210703209
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nou ja "volkomen logisch" is nogal sterk uitgedrukt, maar dat je hem dan een kans geeft snap ik wel, het zegt alleen wel genoeg dat we ons nu vast moeten houden aan een type Taylor. Het is echt diepe crisis.
pi_210703287
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 10:13 schreef Caland het volgende:

[..]
Die kan er toch al jaren niks van?
Ja dat zei je net ook.
In Southern Sun
pi_210703366
Tot voor kort was u niet de zaakwaarnemer van Borna Sosa. Waarom begeleidde u ineens zijn deal naar Ajax?

'Dat de transfer alleen met mij als zaakwaarnemer kon, is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.’

In meerdere media wordt bevestigd dat het zo gegaan is.

'Het zijn vooral aannames. Ik ken Borna al heel lang en was één van meerdere agenten die werk gedaan heeft voor hem. Ik mocht namens de speler praten met meerdere clubs, ook Ajax. Een paar weken eerder heb ik hem aangeboden bij Ajax. Ik heb aangegeven dat er meerdere opties waren en dat als Sven hem zou willen, er snel gehandeld moest worden. Op de laatste dag van de transferperiode (na de verloren wedstrijd tegen Ludogorets, red.) was het de trainer van Ajax die Borna toch wilde hebben, niet Sven. Daarna zijn we gaan praten en kwam er een deal tot stand.’

https://www.vi.nl/pro/zaa(...)-rond-sven-mislintat

Maurice toch weer betrokken bij een duister dealtje. :{
pi_210703446
Ik zie Rensch staan en sommige beginnen over Taylor?!!?!
Taylor terecht wel, niet dat hij geweldig is, maar tot nu toe beter dan die Noor en vd Boomen.
Begrijp niet waarom Berghuis niet gewoon op rechts, rol beetje zoals Zyach en Kudus. Heeft een goede voorzet ook.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_210703452
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 08:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Graag voorbeelden
Appie. Promes. Dickpic Netto.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 21 september 2023 @ 10:44:28 #150
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210703479
quote:
Volgens VZ
Dan zal het wel kloppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')