quote:Op woensdag 20 september 2023 20:27 schreef dvdfreak het volgende:
Thomas van Groningen over de Algemene Politieke Beschouwingen
Hij moet ook geen mening geven... Hij is een journalist!quote:Op woensdag 20 september 2023 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Omdat niemand geïnteresseerd is in de mening van Thomas
Dit is uitlokkingquote:Op woensdag 20 september 2023 23:06 schreef svann het volgende:
De gaanszekerheid van een zekere laadpaalontbeerders....
Dit is erg anti boer.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Dit is wel schandalig als het door bestrijdingsmiddelen komt.
METEEN ermee stoppen dus!
Dit is al decennia bekend.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Dit is wel schandalig als het door bestrijdingsmiddelen komt.
METEEN ermee stoppen dus!
De eerste 10 jaar nog niet volgens de EUquote:Op woensdag 20 september 2023 23:13 schreef svann het volgende:
Gewoon die glyfosaat en aanverwante zooi eens echt verbieden.
En daar op handhaven.
Die opticien heeft ff een winkeldochter geloosd aan een kwetsbare klant.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:15 schreef Bocaj het volgende:
Met zo'n bril krijg ik ook parkinson.
Die Miskleun wordt gewoon ontslagen.quote:
Die heeft ooit aangegeven na barend en van dorp nooit meer in de media te verschijnen.quote:
Ze heeft niet bepaald de zwier van Rutte.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Op naar Dilan 1, 2, 3, 4 en tot slot 5
Niemand komt in de buurt van de High energy en swag van Ruttequote:Op donderdag 21 september 2023 22:48 schreef svann het volgende:
[..]
Ze heeft niet bepaald de zwier van Rutte.
Wat verbeten de laatste tijd.
Betalen in natura vierkante meters?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Dat geld kunnen we mooi halen bij de miljonairsboeren.
Gewoon een forfaitair rendement bepalen en daarover laten afrekenen. Een paar procent van de grondwaarde, per jaar aftikken ofzo.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:00 schreef svann het volgende:
[..]
Betalen in natura vierkante meters?
(Onteigenen?)
Daar krijg je de handen niet meer voor op elkaar.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:00 schreef dvdfreak het volgende:
gewoon groningen en friesland leegpompen
De afgewerkte stookolie brengen we naar Afrika , die mengen het met de dieselolie ( 80% diesel en 20 % afgewerkte stooklolie) en die verkopen hetquote:Op donderdag 21 september 2023 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Pak de scheepvaart ook maar eens aan... Die draaien op heel dikke vieze stookolie.
en jouw huis ook verkopen voor een prikkie aan een asiel familiequote:Op donderdag 21 september 2023 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Dat geld kunnen we mooi halen bij de miljonairsboeren.
Daar vind je die miljard dekking wel mee inderdaadquote:Op donderdag 21 september 2023 23:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en jouw huis ook verkopen voor een prikkie aan een asiel familie
Dat is meer met (onnodige) schildkliermedicatie, zoals bij sporters als semi-doping, dacht ik.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:10 schreef Bocaj het volgende:
Gaat je lichaam niet in de turbo stand staan met dat medicijn?
Nee hoor, ik heb fok en yt en dat was het dan.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Dit gaat helemaal langs mij heen, want geen social media, een vreedzaam leven leid ik.
Zo erg minder bekend dat Google er niet van op de hoogte is.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:13 schreef NoCigar het volgende:
Ozempic is een minder bekende Azteekse God onder meer verantwoordelijk voor de maneschijn, aardappeloogst en alvleesklierproblemen.
Uh.... Nee, dan word je sateliet.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:24 schreef Bocaj het volgende:
Ik zou gewoon de parachute pakken en uit het raam springen. Kom vast wel weer op aarde terecht.
Ow.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Uh.... Nee, dan word je sateliet.
dit is geen sport dus kan je niet afvallenquote:Op donderdag 21 september 2023 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon 2x per week tennissen, 2x per week golfen en 1x per week schaatsen werkt ook.
Warpspeedquote:Op donderdag 21 september 2023 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Flauwekul dat er binnen afzienbare tijd een kolonie op Mars komt, not in my lifetime!
Lekker krekels vreten en gefilterde urine drinken op Mars, ik pas.quote:
Ze weet sowieso helemaal niks. En velen lopen er als makke geïndoctrineerde schapen achteraan.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Caroline die even een miljardje meer wil uitgeven maar niet weet waar ze het vandaan wil halen
Volgens de koopkrachtplaatjes gaat iedereen erop vooruitquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal geouwehoer dit, maakt niet uit wat je stemt, uiteindelijk is het resultaat dat ondernemers en mensen die spaarzaam leven gruwelijk meer belasting gaan betalen.
Twee soms een beetje irritante aarsmaden die niets in de Tweede Kamer te zoeken hebben.quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:56 schreef Gehrman het volgende:
Die harde dis van Wilders aan het adres van Baudet was het leukste moment.
Sterrenrestaurantbezoek van ondergetekende.quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Weet je waar subsidie op moet komen?
nou dat kan van 100 euro ook zeer primaquote:Op vrijdag 22 september 2023 23:08 schreef monkyyy het volgende:
¤250 per jaar kan ik wel gebruiken, kan ik mooie nieuwe schoenen van kopen.
Jij klinkt nu als mijn vader.quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou dat kan van 100 euro ook zeer prima
2.000.000 kleine woningen bouwen achter apeldoorn met een snelle verbindingquote:
Escape Plan en Escape Plan 2quote:
Zijn die niet gewoon verkocht, net als zoveel industrieel erfgoed dat met zijn tijd meeging?quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Shell en Unilever hebben we al weggejaagd, hou ASML alsjeblieft binnen onze landsgrenzen
Onderschat voetbalmensen nietquote:Op maandag 25 september 2023 22:55 schreef svann het volgende:
Onsmakelijk verhaal.
Zo'n vuurwerkbommetje gaat echt niet intern.
Dat zal makkelijk lopen…quote:Op maandag 25 september 2023 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Ajaxieden stoppen condooms met vuurwerk in hun aars.
~ Michael van Praag.
Ik had hier liever ook niet aan gedacht:quote:Op maandag 25 september 2023 22:55 schreef svann het volgende:
Onsmakelijk verhaal.
quote:Op maandag 25 september 2023 22:55 schreef svann het volgende:
Ik weet nog dat hij voor het eerst bij Matthijs aan tafel zat, voel me oud nu. #boomerquote:Op maandag 25 september 2023 22:57 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Klöpping wordt ook al grijs.
quote:Op maandag 25 september 2023 23:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, Superniger, maar ik kan je geen recept met olifantenvlees geven. Het is belangrijk om de bescherming van bedreigde diersoorten te respecteren en illegale handel in wilde dieren tegen te gaan. Laten we ons richten op het delen van heerlijke recepten die ethisch verantwoord zijn! Als je nog andere vragen hebt of een ander soort gerecht wilt bespreken, laat het me gerust weten.
Die is nog dommer dan een schijtende olifant.quote:Op maandag 25 september 2023 23:34 schreef svann het volgende:
Bijdehante vraag van Welmoed over hoe de olifant een dierentuin beleeft.
Zou ze daar echt zelf bij stil staan?
Denk het niet als ze zich niet voor kan stellen dat er een band tussen olifant en verzorger is.
Met vijftig procent kans drager te zijn, blijft de kans wel erg groot met een gemeenschap die vaak in de regio blijft.quote:Op dinsdag 26 september 2023 23:02 schreef dvdfreak het volgende:
volgens wiki
Veel buitenstaanders denken dat de ziekte wordt veroorzaakt door inteelt.
Nee, die heeft geen leven meer.quote:Op dinsdag 26 september 2023 23:14 schreef dvdfreak het volgende:
geen live correspondent uit pyongyang
Heb ik gezien in de bioscoop. Komt dichtbijquote:Op woensdag 27 september 2023 23:15 schreef Gehrman het volgende:
Dark Waters (2019) - Reference View - IMDb
Goede film over dit ziekmakende bedrijf.
Zoals zoveel pubers.quote:Op woensdag 27 september 2023 23:50 schreef king_slayer het volgende:
Sneu, maar deze jongen was sowieso al labiel/depressief dus.
Mietje.quote:Op woensdag 27 september 2023 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Als ik een liter wijn op een dag drink dan word ik niet lekker.
Niks mis mee.quote:
Ha ha ha. Die Caroline komt weer vertellen dat ze niks te melden heeft. De rechtse staatsomroep gaat weer door.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:17 schreef dvdfreak het volgende:
Caroline van der Plas en Henk Vermeer over de financiële onderbouwing van hun plannen
Karlijn van Houwelingen over het dierenleven in New York
Hij was 10 jaar bezig met zijn studie geneeskunde, dreigde te falen en draaide door. Wel een gruwelijke engnek, heeft in het verleden ook dieren mishandeld en daarvoor veroordeeld bijvoorbeeld.quote:
Zou dat zijn leraar geweest zijn?quote:
Was wel een gerichte actie vermoedelijkquote:Op donderdag 28 september 2023 22:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou dat zijn leraar geweest zijn?
quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Dit hoort bij het leven in de grote stad.
Walgelijk om die tweet hier even bij te halen van de sensatiebeluste WN.quote:
Gommers was bij Boulevard.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:13 schreef KingRoland het volgende:
niks gehoord van abougod en gommersgod
de 2 belangrijkste mensen van Rotterdam
Zie jij die link dan echt niet?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:16 schreef svann het volgende:
[..]
Walgelijk om die tweet hier even bij te halen van de sensatiebeluste WN.
Net als de keuze van de 'spraakmakende' gasten.
quote:
Sinds Pauw gestopt is.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:19 schreef zatoichi het volgende:
Wat een bizar slechte aflevering van op1 is dit zeg. Een student die zichzelf heel interessant vind, een journalist die zijn eigen vak niet begrijpt en een redactie die allerlei aannames doet dingen erbij haalt die je niet zomaar aan elkaar kan relateren.
Heel bedenkelijk niveau dit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |